Als ik een nieuwe wil aanlleggen ben ik zeker 1 hele dag kwijt(als het niet anders is heb ik het er wel voor over uiteraard
), kruipruimte, door plafon heenboren etc. Zou het signaal goed genoeg zijn voor zoon kastje ofniet? Onder geeft het kastje een signaal van, pak em beet, 50 a 60% als ik me niet vergis, maar geen ruisje oid te bespeuren.
Mja, het word denk ik gewoon afwachten. En wat zoon HDMI kabel betreft, zijn die altijd zo duur? of het het beste van het beste toendertijd aangeschaft, zoals deze:
http://komplett.nl/k/ki.asp?sku=322175 ? Of is dat niks? Maak ook niet zoveel uit, bij de MM zallen ze wel degelijke hebben, of is er iets waar je op moet letten/ aan te raden bij HDMI kabels?
Misschien een rare vraag, maar hoe moet ik dan alles aansluiten wat tv signaal betreft.
De coax komt richting mijn meubel, gaat deze dan: coax in DVD-rec -> HD-decoder-> TV (LE32R71B)
of
HD-decoder -> dvd-rec- tv
Mijn lijkend de 1ste het zinvolste voor het signaal maar de 2de voor de kwaliteit van opnames. En hoe zit het met de scart van de dvd-rec, moet die in de decoder of in de tv.
En als je via de decoder kijkt, dan is het toch het signaal via de HDMI, of via het coax kabeltje? De 360 sluit ik gewoon rechsteeks op de tv aan, of is er een betere manier? Want als je de 360 via de decoder aansluit toch iets minder beeld is, ofniet?
En Melbuuln, is er geen signaal verlies als je zoon HDMI splitter aanlegt?
Klik om te vergroten...