Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wil je games op pc spelen hoef je niet zo'n extreem systeem te hebben. Tenzij je echt alles op high-detail wilt spelen.
    Komt nog bij dat een pc multi-functioneel is natuurlijk.
    Anyway, als er na de release moeite in wordt gestoken om goede contents op de markt te brengen vind ik het niet gek dat er een zacht prijsje voor betaald moet worden. Maar als de boel van te voren op disc staat en de boel dan kan "vrij kopen" vind ik belachelijk.
    Het is toch de bedoeling games zo veelzijdig mogelijk te maken? Zoveel mogelijk werelden, zoveel mogelijk wapens, zoveel mogelijk opties etc. etc.?

    Maar het kan zijn dat ik het Ying-Yang niet helemaal in de peiling hebt :b:
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Kijk... er zijn uitzonderingen natuurlijk :+

    Nee, Polyphony doet het voor de fans :)
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Exactly my point, maar dat probeerde ik dus al duidelijk te maken ;) Verder moet je het Yin-Yang verhaal niet zo serieus nemen, deed ik ook niet hehe :+
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    haha er zijn volgens mij al zat mensen die ms points kopen om te betalen voor themes en pictures. Dus lijkt me niet gek dat er ook een markt is voor mensen die graag virtuele zwaarden en autos kopen :lol:
     
  5. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft HD DVD Player Exclusively For Movies
    Zo .. kunnen we allemaal weer met een gerust hart gaan slapen .. \o/
     
  6. Als er eenmaal een versie van de 360 komt met een ingebouwde HD-dvd speler zullen der vast ook wel spellen op hd-dvd uitgebracht gaan worden.
    Ik denk dan alleen van de grotere games.. die je dan op 2 dvd's kan kopen of de Hd-dvd versie.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Deze discussie hebben we een paar pagina's geleden al gehad... Is vermoedlijk een mis-quote van de Duiste Xbox baas. Major Nelson heeft in zijn podcast bevestigd dat dit niet het geval zal zijn ... ik denk niet dat een europese country manager deze informatie heeft ... dus als het uit de mond van Peter Moore komt geloof ik het pas .. Als er een interne HD DVD drive komt moet eerst de snelheid verbeteren. Ik verwacht zo'n interne drive daarom pas in 2009/2010 als deze er ooit komt
     
  8. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, geruchtentijd!!! (Dit is dus een gerucht!!!)

    Nintendo gaat ook launchen op 17 november in Europa en is on track om dat ook daadwerkelijk te doen.

    Sony daarentegen is niet on track en gaat zijn Europese launch een paar weken uitstellen. Wellicht zelfs pas na de kerst. (PSP anyone?)

    Ik ben heel benieuwd hoe de fanboys van alle 3 de kampen dit gaan opnemen. Zouden er eindelijk Sony fanboys het opgeven en naar welk kamp zwermen ze dan?

    (Ik ben benieuwd of Leipzig dit gerucht gaat bevestigen)
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2006
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Op mijn blog een memeber zich aangemeld en die was een Sony Fanboy, maar gaat nu een Xbox 360 kopen :D
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo is zeker on track om snel te gaan launchen, sommige zeggen zelfs als in september, maar dat lijkt me te snel. Ik verwacht eerder oktober / november. Het zou wel iets zijn als ze ook op 17 november zouden launchen.

    Als Sony niet zou launchen op 17 november (verwacht wel dat ze gaan launchen op 17 november aangezien de hele marketingcampagne op 17 november is gericht, maar je weet het nooit zeker), dan zou het inderdaad best wel eens kunnen dat een groep mensen misschien toch switched naar een Xbox 360 of naar de combinatie Xbox 360 en Wii. Op 17 november komt natuurlijk wel Gears of War uit en dat is een hele belangrijke troef van Microsoft en het is één van de games van de afgelopen jaren. Daarnaast heeft de PS3 in mijn ogen een te hoge prijs en een te zwakke launchline-up. Dat terwijl in de periode september-december de ene na de andere topgame uitkomt voor de Xbox 360. En daar kan de PS3 niet tegen op. Je hebt dus superveel vette titels op een console die eenzelfde ervaring bied, maar dan voor minder geld. Ik zou het wel weten. :cool:
    Daarnaast heeft de Wii een behoorlijk sterke launchline-up, het apparaat is aanzienlijk goedkoper dan de PS3, hij is vernieuwend en fun en hij is gelieft bij de Nintendo fans, als bij de Xbox fans, als bij de Sony fans.

    Zou uitstel misschien een betere optie zijn voor de PS3, aangezien er rond die maanden veel te veel uitkomt van de concurrentie waar ze niet tegenop kunnen boksen?

    Is ook wel een interessante stelling, wat vinden jullie ervan?
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    De PS3 gaat toch uitverkocht raken. Welliswaar is de animo op dat moment afgenomen (door de Wii, door GoW, door Forza 2) maar er zijn zeker een paar miljoen mensen die dat ding meteen willen hebben. Net als bij de 360 zullen er mensen met legen handen komen te zitten.

    Je moet launchen als je console af is. De eerste ladingen raken ze sowieso wel kwijt. Of dat nu morgen is, of 17 November, daar hoeven ze zich echt niet druk over te maken.

    Ik denkt trouwens wel dat 17 November haalbaar is. Op de TGS gaan we een shitload aan info krijgen.
     
  12. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahaa Jepee, maar jij bent juist wel een goeie voor mijn vraag. Het is nu nog allemaal een gerucht, maar stel nou eens dat de PS3 wel uitkomt op 17 november in Japan en de VS, maar, en dit is dus een stelling, geen waarheid, dat ze hem in Europa pas in Maart 2007 brengen. Alsnog na alle beloftes.

    Hoe voel jij je dan?




    (PS En GT5 moet je niet verwachten voor 2008. Maar dat is een andere topic.)

    Overigens is dit wel een aardige om de richting van het gerucht te staven:
    http://www.gamed.nl/view/20085

    Waarom? Niet alleen Ozzie retailers zijn dit aan het doen. Zoals je wellicht weet hebben de Ozzies net als wij Europeanen PAL als TV standaard.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2006
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0


    ik zou me wel genaaid voelen, ale reclame campagnes voeren voor 17 november en dan maar in maart uitkomen.

    maar anderzijds is het ook niet zo'n groot probleem want ik heb als de xbox360
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    behoorlijk sterke???
    ik zou bijna elk spel wat er tussen zit wel willen kopen als ik het geld had en de tijd om ze allemaal te spelen.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ga me dan gewoon lekker vermaken met Forza 2, en koop de PS3 dan in maart.

    I know, I know.
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet ook zeggen dat de wii eeb sterke launch heeft.
    we hebben zelda, maroi, metroid...

    maar hoelang gaat het dan weer duren voordat we weer een topper krijgen voor de wii.
    dit was ook een probleem met de gamecube.
    het duurde veel te lang voor er een topper uitkwam.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Ey, wat dachten jullie ervan om eens een keer met z'n alle te gaan gamen :D?
    Ik heb ff jullie gamercards gechecked, en vrijwel iedereen die in deze thread actief is heeft PGR3. Het lijkt mij wel lachen om eens een keer met z'n alle te gaan racen :) Er hoeven er nog 7 mensen bij, en de lobby is vol. Dus zeg het maar...
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja! hoe wat waar wanneer? ik heb het spel pas 3 dagen en mijn skills zijn ook nog nie zo goed... maar dat maakt niet uit
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat ik ook wel eens doen, maar je moet niet te veel verwachten van mij het is al heel lang geleden. we kunnen eens cat and mouse doen!
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Ach, kwaliteiten maken niet uit. Het gaat gewoon om de lol. Ik heb PGR3 ookal een tijdje niet meer gespeeld. Lekker veel Oblivion gespeeld samen met F1'05 en GT4 op de PS2. Moet eigenlijk weer eens met PGR3 gaan oefenen. Ik heb over 2 weken de Nederlandse finale van de WCG :eek: (moet dan tegen King Tuur en Alex v 8))


    Team PS3 vs. Team 360 :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina