Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De PS2 lijkt volgens mij op deze controllers

    [​IMG]

    De Wii heeft te minste een originele controller

    De PS3 controller heeft geen eens Rumble :{
     
  2. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- _O_ :lol: "gast" volges mij zit die stront wel heeeeeeel diep in je ogen...:lol:
     
  3. 36O

    36O Guest

    Huh, waarom post je nou weer zo"n bericht? we waren net zo mooi aan het discuseren.
    İk stel voor dat we daarmee verder gaan, stuk leuker dan ban-dreigingen aan te horen, en BTW, waar is deze thread voor? juist discuseren.:9

    Back ontopic: jij vat mij niet helemaal denk ik, me het bovenstaande leg ik uit waarom ik vind dat MS juist degene is die niet origineel isü als je het niet met me eens bent fine, laat je eigen argumenten horen, probeer me te overtuigen, of zet me dosnoods op je negeerlijst, mar we gaan dan toch niet bannen;)
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als de Xbox (360 of niet) is afgekeken, dan is ie wel afgekeken van de Dreamcast controller.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Lezen vriend, zeg ik dat ik je ga bannen? Nee he, dacht het niet.
    Maar je gedraagt je als een ontiegelijk fanboy die onzin post.
    Wat jij doet is niet discussieren, maar jouw rare mening als feiten brengen. Op die manier is er geen normale discussie mogelijk met jouw, was vorige keer ook al zo.
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja idd... Dat gezever over de controllers ook.Koop gewoon wat je wilt hebben en hou please op met het gezeik van de controllers.It's all about the games alright :):
     
  7. TheRitz

    TheRitz Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg 360.. heb je die post van Fardo NL gezien? Kom op zeg.. roepen dat de Xbox 360 controller geripped is van de PS2 (en dus ook PS3 controller want nee.. díe is origineel!) klopt natuurlijk van geen kant. En afgezien daarvan: hoe origineel kun je zijn op een stuk plastic van een paar vierkante centimeters? De kleur van het plastic? Dat de knopjes kleurtjes hebben?

    En dan een argument als: de 360 controller is kleiner, 'net als' de PS2 controller... tjesses... hadden ze het ding groter moeten maken? Had je er commentaar op gehad. Even groot? Had jij geroepen: "Ze leren het ook nooit. Sony is pas goed!". Zo kom je nergens in je leven.

    Kijk eens objectief: lijkt de 360 controller op de PS2 controller? Nee. Kleur? Anders. Toetsen? Anders. Layout? Anders. Rumble? Heeft de PS3 niet eens. Ring of Light? Heeft de PS3 controller niet. Shoulder buttons specifiek voor PS3 controller? Schei toch uit, zie post van Fardo.

    Dit is een vergelijkingstopic dus leef je uit maar kijk even goed én kom met steekhoudende argumenten. Roepen dat de 360 geripped is van de PS3 met de argumenten waar jij mee aankomt trekt je eigen argumentatie onderuit want dat geldt dan net weer zo erg voor de PS2 controller tov de oudere controllers (post Fardo NL).

    Vind iemand anders toevallig ook dat de Xbox 360 controller wel verdacht veel op die rechter lijkt in het screenshotje van Fardo? ;)
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dreamcast controller zoals ik al zei :+. Vooral de originele Xbox controller trekt er hard op, maar daar is helemaal niets mis mee. Want dat zijn zeer goed controllers :).
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Waarom post je dit nou 3 dagen later ? Probeer dit je even recht te trekken met de afzetterij van MS ? :):
     
  10. TheRitz

    TheRitz Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    In tegenstelling tot die lame PS controllers ;) Ghegheghe!
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, was trouwens een prima controller van de Dreamcast. Met die VMU, dat was wel geinig. Alleen jammer dat die VMU zo snel vol was en de batterij zo snel leeg. :mad:
     
  12. TheRitz

    TheRitz Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg Fardo.. ga es werken joh! :lol:

    Nog ff over die PS3 kast: ze moeten toch ergens die kerncentrale kwijt om dat blu-ray ding te voeden!

    En ik dacht dat de oude Xbox groot was. Ik hoop dat die 600 euro ook de bezorging per kraanwagen bevat.

    /Mod Als je alleen maar loopt te stoken, post dan niet of ga ergens anders heen - the matrix
     
  13. 36O

    36O Guest

    Ten eerste, wil je alsjeblieft ophouden met mij "vriend" noemen? komt namelijk verschrikkelijk ongeloofwaardig over....je hebt inderdaad niet gezegd dat je
    me weer ging bannen...

    Hieruit kan ik opmaken dat je vind dat ik nu hetzelfde gedrag vertoon als waarvoor ik ben gebanned....de PS3 verdedigen.
    Welke straf zou ik weer kunnen krijgen als ik doorga met dit gedrag? juist, ik zal weer worden gebanned...je zegt het mischien niet, maar ik ben heus niet achterlijk hoor...:lol:

    Wat betreft mijn posts, lees eens beter, ik gebruik altijd argumenten en heb een goed onderbouwde mening.
    Zoals eerder gezegd, ik legde uit waaom ik vond dat sony niet degene was die een gebrek aan creativiteit onderging....ik dwing echt niemand om het met me eens te worden, ook heb ik nergens gezegd dat het een feit is dat sony creativer is dan MS:x

    /Mod 360, wij hebben in het forum gedeelte van de crew genoeg van jouw berichtjes en mailtjes gelezen. En blijkbaar snap je het niet als het vriendelijk wordt verzocht. Dus bij deze: nokken met die gein, of anders kan je een ander forum gaan zoeken. -Arjan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2006
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ah ja, die VMU. IK weet nog goed dat je zo'n beestje uit Sonic Adventure op je VMU kon zetten voor een soort Tamogotchi spel. Heb me rot geamuseerd met die VMU-game \o/.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind hem inderdaad een beetje op de de dreamcast controller lijken

    Hehehe ik ben al een beetje aan het afbouwen bijna weekend

    Tja tijd zal het leren op zich is het een aardig design (PS:cool: ... alleen ik weet niet waar ik deze zou neer zetten. Hij is wel erg opvallend
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Voor de mensen die geintresseerd zijn in de geschiedenis van de game controller: Hier kan je een corntoller geschiedenis boom vinden :)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Op de plek waar nu je DVD speler staat?

    Ik heb overigens nog nooit de DreamCast controller vastgehouden. Ik moet zeggen... hij ziet er wel spuuglelijk uit :+ Maar om de PS3 vs. 360 controller te vergelijken: Ik vind de 360 controller zeer lekker in de hand liggen. Hij is ook erg mooi. Jammer dat het D-pad niet drukgevoelig is. Dat mis ik wel in PGR3. Dat is ook het enige minpunt. En de PS3 controller heeft (voor zover ik nu kan weten) als enige minpunt de rumble. Gelukkig race ik met stuurwiel, en speel ik alleen maar shooters met de controller. Daar heb je gelukkig niet zo zeer rumble voor nodig, dus het is voor mij zeker geen drama. Beide controllers zijn gewoon goed :)
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mijn kastje is daar te klein voor ;)
     
  19. 36O

    36O Guest

    maarre, om de boel ff ontopic te houden....wat vewachten jullie van de TGS en de X06..?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Off-topic reacties verwijderd. Bespreek de rest even via de PM.

    Hmmm ik wacht eerst nog even Leipzig af :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina