Ten eerste, wil je alsjeblieft ophouden met mij "vriend" noemen? komt namelijk verschrikkelijk ongeloofwaardig over....je hebt inderdaad niet gezegd dat je
me weer ging bannen...
Hieruit kan ik opmaken dat je vind dat ik nu hetzelfde gedrag vertoon als waarvoor ik ben gebanned....de PS3 verdedigen.
Welke straf zou ik weer kunnen krijgen als ik doorga met dit gedrag? juist, ik zal weer worden gebanned...je zegt het mischien niet, maar ik ben heus niet achterlijk hoor...
Wat betreft mijn posts, lees eens beter, ik gebruik altijd argumenten en heb een goed onderbouwde mening.
Zoals eerder gezegd, ik legde uit waaom ik vond dat sony niet degene was die een gebrek aan creativiteit onderging....ik dwing echt niemand om het met me eens te worden, ook heb ik nergens gezegd dat het een feit is dat sony creativer is dan MS
/Mod 360, wij hebben in het forum gedeelte van de crew genoeg van jouw berichtjes en mailtjes gelezen. En blijkbaar snap je het niet als het vriendelijk wordt verzocht. Dus bij deze: nokken met die gein, of anders kan je een ander forum gaan zoeken. -Arjan
Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2006