[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij ff geluk ik vind het maar een tering service.
     
  2. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    wwaaaat tering service... bij mij kwamen ze 10 minuten aan de deur!!! wat is dat nou.....super service
     
  3. Kakashi

    Kakashi Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me xbox terug. weliswaar niet me oude. Gelukkig werkt hij wel alleen,
    heb ik nu in 2 dgn al meer vastlopers gehad dan ik met me oude had. Zal ik weer gaan bellen of is het normaal dat hij om de +/- 3x vastloopt als ik iemand een berichtje wil sturen?
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    dat jij pech hebt , wil niet zeggen dat ze slechte service geven , aangezien de reactie's meer dan positief zijn kan het 2 dingen betekenen

    1. jij hebt inderdaad gewoon pech....
    2. je luistert niet goed naar de instructie's die je krijgt van de helpdeskmedewerker.....
     
  5. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    nou is hij vorige week opgehaald en vandaag is hij trug gekomen.

    MIjn spellen die ik er bij moest verzenden zouden worden vergoed als het aan de xbox lag .
    Dus ik krijg net mijn xbox trug en wat zie ik ?? een 2e hands gerepareerde uit 2 februari 2006 , en mijn eigen spellen trug.
    Ik dus bellen naar die service en na ongeveer alle 7 de liedjes gehoord te hebben werdt ik dan eindelijk geholpen|:- .ik het hele verhaal uitgelegt , wist ze niet wat ze hier mee moest doen en ging me aan een supervisor8) ofzow iets doorverbinden.

    Ik die knaap aan de telefoon en weer het hele verhaal uitgelegt , en toen kwam meneer Abdul tot de conclusie dat ik mijn spellen niet vergoed krijg , omdat ze dit gewoonweg niet meer doen .

    ik nog 20 minuten met hem gediscuseerd , maar dit hielp niet , ik krijg ze gewoon niet vergoed .
    Dus ik betaal 5 x 64;95 voor een spel waarvan ik er al 2 niet meer kan spelen .
    Dit is nu al de 3e keer dat ik nara die desk bel , en ik wordt er ondertussen zo moe van die********** service:mad: :mad: .

    Ik wil gewoon die spellen vergoed krijgen , ik betaal geen 400 euro voor een ding wat mijn schijfjes van 64;95 even komt mollestreren.

    Nu is mij volgende idee, zou ik mischien een brief schijfen waar ik dit allemaal in uit leg met een klacht over deze service , ik vindt het gewoon rond uit belachelijk dat ik zoveel geld er voor betaal en dan dit trug krijg:mad:, en dan maar iedereen zeggen O..Zo goede service :) .................totdat...:x

    Iemand hier mischien een adres waar ik een brief naartoe kan zenden ??
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ff op de site van Xbox voor adresgegevens, zullen ze vast wel op staan :)

    Oh en nog een tip als je die brief serieus gaat opstellen (wat ik heel begrijpelijk vind hoor) : Let op je interpuntie en spelling, dat komt een stuk professioneler over :b: ;)
     
  7. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk , me moeder is eindredactriese , dus die haalt wel ff alle spel fouten er uit :) , en ik ga die brief zeker serieus opstellen wandt dit vindt ik niet normaal.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha oke dan is het goed :b: Veel succes met je probleem nog verder, ik heb het zojuist even door zitten lezen en ik vind het idd een merkwaardige manier van klachtenafhandeling....
     
  9. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is het zeker , eerst beginnen ze heel vriendelijk en vol goede moed en laten ze je uitpraten , luisteren echt naar je verhaal . totdat je hjet probleem bij hun komt brengen en doen ze alsof ze water zien branden.
    Ik vertelde namelijk over dat er rondom krassen op de cd"s zitten , En als ze dat horen , doen ze alsof ze het voor het eerst horen :confused: .
    Nou als ik hier zo'n beetje op het forum zit te lezen hoor ik heel veel mensen over ronde krassen enz .
    Dus zullen ze het probleem echt wel vaker gehoord hebben .

    Eerst doen ze aardig en vriendelijk , totdat ze hebben gezegt dat ze me niet verder kunnen helpen , en als je dan nog iets zegt / vraagt , luisteren ze met een half oor en hebben ze voor mij gevoel echt zo"n instelling van : wat wil je nou eigelijk ??.... stelletje sukkels daar.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    me 360 wordt morgen opgehaald , eindelijk
    en ik heb ook een kras op de buitenrand :confused: . :mad: gebeurde toen me 360 opene craste en rooie lichtjes gaf , ik ga er ook nog even over zeuren
     
  11. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    je zal zeker een nieuwe xbox krijgen , maar reken er maar niet op dat je je spel vergoed krijgt:'-(
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ze zijn steeds in gesprek , probeer het later nog wel
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik kreeg wel een splinternieuwe game (mijn oude PGR3 opgestuurd, nieuwe terug _O_)

    mss zijn ze ermee opgehouden omdat het hun te veel geld kostte??
     
  14. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa zoiets hoorde ik toen de straks aan de telefoon over dat ze het veel geld heben gekost enz.
    maar dan nog ik zit hier met 5 verachte spellen ..
     
  15. bart2006

    bart2006 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    krassen op spellen en vastlopen van console......

    hoi!

    heb xbox klantenservice benelux gebeld, wegens het onstaan van krassen op cd's en vastlopen van deze spellen alsmede de console (HERKENBAAR????).

    Ik heb al twee keer hetzelfde spel gekost ( dat is twee keer 60 euro) waar beide krassen opzitten. het eerste spel is onspeelbaar. tweede spel zaten binnen een half uur al twee krassen op... maak mij niet wijs dat, dat niet onder garantie valt.

    als eerste werd ik door ene bart nadelig behandeld, hij zei: 'het is de klants eigen verantwoordelijkheid, uit onderzoek is namelijk gebleken dat de console deze krassen niet kan maken. je zou het de console wel verschoven hebben of zo iets'. ik zei dat ik niks verschoven had en dat de console waterpas alleen op een tafel staat. ik werd echter niet serieus genomen en ik kreeg als reactie: 'ik kan u niet verder helpen':mad: .

    (op deze forum is nog en zelfde onderwerp te vinden. blijkbaar heeft dit onderzoek een luchtje!O-) )

    bij tweede telefoongesprek bij de klantenservice werd ik door ene Jimmy vriendelijk en serieus behandeld:thumbs: . hij had zelfs een hele logische oplossing voor mijn probleem. op basis van garantie op mijn xbox word hij opgestuurd en word de console niet alleen gemaakt nee ik krijg er zelfs een nieuwe voor in de plaats:thumbs: :thumbs: . nou bart was dat nou moeilijk...

    nu is me vertrouwen in microsoft en klantenservice weer hersteld echter moest ik dit nog even
    kwijt.

    blijkbaar komen er xbox 360 problemen voor waar men liever de ogen voor sluit. gelukkig heb ik het er niet bij laten zitten en ben ik als tevreden....

    greetazzz B.

    _0/
     
  16. jackoo1988

    jackoo1988 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag 17-08-2006,,

    de dag dat ook Ik eraan moest geloven. Mijn 35 dagen oude xbox 360 is zojuist overleden=( . Ik had gehoopt dat ik geen slachtoffer zou worden, maar het is dan toch gebeurt.

    En nu?
    Ik zit met alle savegames, deze moet ik overzetten op een memorycard, maar ook deze moet eerst gekocht worden. Ik heb eergister mijn account upgedate met 3 maanden xbox live.

    Wie kan me vertellen hoe en wat nu te doen?

    MvG.:+


    MFR Date: 2006-02-18
    Error Code: ??
    Signaal RoF: Verschillend, de ene keer branden de 3 rode lampjes en tijdens het vastlopen niet.
    Probleem omschrijving: Hij startte daarnet eerst een keer opnieuw op,, ik dacht dat kan? Daarna na ongeveer 20 minuten Kameo was het raak de rode lichten begonnen te branden. Daarna starte hij gewoon op en na een potje uno liep hij weer vast.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2006
  17. die rode cirkel heb ik ook al paar keer gehad 3 keer maar ik dacht dat het aan de scart lag en dat was het dus ook dat ding deed niks meer fucking zwart beeld rode lampjes error message en heb toen een van een vriend geleend en wat denk je alle problemen verholpen :D die ouwe nog eens uitgeprobeert en weggegooid en nieuwe gehaald en weer perfect DUS DIE RING OF DEATH KAN ook daarvan de oorzak zijn;) probeer echt alles te checken

    die originele die bij de PREMIUM Zat bedoel ik
    met die hd switch
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2006
  18. jackoo1988

    jackoo1988 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik geen scart kabel,, ik gebruik de originele VGA kabel van microsoft:D
     
  19. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Magneto, ik denk niet dat het aan mij lag ik zal ff mijn verhaal doen.

    Ik heb nu 4x gebelt en ik gloof dat het nu is gelukt :)

    Mijn probleem is dat als ik ongeveer 1 uur in 25 graden speel dan begint mijn beeldscherm te trillen (lijkt me niet normaal) ik heb getest of het aan mijn tv ligt (HDTV) maar dat is het niet dus ik heb MS maar ff gebelt.

    1: Die gast kon niet goed begrijpen dat hij overhit werd dus heeft hij wat tips gegeven over niet in een kastje zetten enzo. Ik heb mijn 360 toen in de gang gezet, en als ik dan aan de ene kant van de gang een raam open zet en aan de andere kant ook waait hij bijna om ik heb hem ook nog op 2 blokjes hout staan en vrij van de muur. Het had dus nog geen nut (ja hij houd het nu 1 en een half uur uit zonder mijn beeldscherm te laten trillen).

    2: Ik denk dat hij op stage in Ned was ofzo want hij had een accent van een amerikaan, en hij gebruikte heel veel engelse woorden. Ik kon hem dus niet zo goed verstaan en hij mij ook niet, maar na veel geploeter zou hij een mailtje versturen met labels en instructies. Ik wachten...... en wachten....... en wachten....... niks.

    3: Ik was heel tevreden over deze gast :), hij hielp me goed enzo en begreep dat ik onderhand een beetje pis off begon te worden. Hij heeft dus even mijn gegevens gekontroleert en wat bleek dat er veel dingen verkeert waren genoteerd (mijn e-mail en naam), hij dus alles corigeren en weer een mailtje verstuurt. Ik was dus tevreden en kon de service van MS wel weer waarderen.

    Wordt ik savonds terug gebelt door een gast wat hoger aan het ladertje dat er weer van alles fout was gegaan en dat dit niet ging werken (hij zou het wel even regelen), hij zou dus de labels naar UPS sturen en aan de chaffeur meegeven. Ik vind alles best als hij maar gouw word gemaakt :).

    7 dagen later (het zou 5 dagen duren) werd ik weer een beetje piss off, ik vond het maar lang duren zeker als ze dan zulke beloftes geven.

    4: Ik dus vanmorgen WEER!!! bellen kreeg ik een lief belgies meisje aan de telefoon ze behandelde wel goed ik dus gezegt dat die andere gast een belofte had gedaan dat hij de labels zou opsturen. Ze zij nou dan herinder ik hem er weer even aan en dan zal het zo snel mogelijk geregelt worden. wordt ik (mijn moeder) later op de dag weer terug gebelt door die man (pieter) maar ik was er niet. Dus hij heeft zijn exusses aan mijn moeder aangeboden en een verhaal op gedaan dat het een beetje druk was, hij stuurt nu labels op per mail. Die kan ik binnen nu en 5 dagen verwachten.

    Ik denk dat jullie wel zullen begrijpen dat ik de service niet zo heel best vind, en ja ik had ook gewoon pech kunnen hebben.
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die verhalen hier soms....The Horror :mad: :+ Maar ff serieus :

    En dan vinden sommige mensen het nog steeds gek dat ik mijn X360 verkocht heb nadat die het ook plotseling begaf. Oke ik zal eerlijk zijn : dat was niet de enige rede....was toch al van plan om te stoppen met console gaming maar goed. Om vervolgens te moeten horen dat mijn gerepareerde X360 die ik aan LangeJan verkocht heb hier op XBW het wederom al na 1 week (!!) weer begaf....en die jongen dus zat met een kapotte X360.

    Dit is mijn verhaal, en zo zijn er zovelen....ik snap best dat er meningsverschillen zijn over het vele stuk gaan van deze next-gen console, zoals ook de meningsverschillen er zijn over de service van Microsoft. Maar ik blijf het zeggen : de X360 is een leuk, mooi apparaat met indrukwekkende prestaties....maar het moet gewoon niet kunnen dat een console van 400 euro het zo vaak en zo snel begeeft.

    Wie weet wordt dit in de toekomst minder, ik hoop het van harte voor de X360 Community....maar voor mij heeft deze next-gen console een beetje afgedaan, onder andere om bovengenoemde redenen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina