hey
Ongeveer 3 maanden geleden geef ik dik 500 € uit aan een xbox 360 premium met 2 spellen en een extra draadloze controller.
Al na de eerste dag zater er al krassen op de xbox 360 spellen die zeker niet door mij zijn veroorzaakt
ik heb dit op xboxworld op gezocht en kwam tot de conclusie dat het zou kunnen komen door dat hij eventueel verticaal staat ( wat ik ook klinkklare onzin vindt, wandt moeten ze hem maar niet zo ontwerpen dat hij ook zo kan staan
)
Ik heb hem daarom maar horizontaal gezet en ongeveer 2 maanden zo verder gegamed en ook met ondertussen nieuwe spellen.
Nu dacht ik van laat ik eens op de achterkant weer van die spellen gaan kijken en wat zie ik ?? alle 5 de spellen zien er uit als of er met schuurpapier rondom over heen is gegaan
.
Ik heb dit al een keer eerder gehad met de oude xbox en de ( toen
) vriendelijk service van microsoft hielp mij verder en heeft mijn oude xbox gemaakt en netjes de beschadigde spellen vergoed.
´
Ik dacht , nu is het ook wel eens tijd voor deze xbox 360 om nagekeken te worden omdat er gewoonweg iets niet klopt.
Dus ik vol goede moed bellen naar microsoft.
Na 21 minuten wachten , eindelijk geholpen worden kreeg ik dan ene bart aan de telefoon
Ik mij netjes geregistreerd , serie nummer , adres enz.
En het probleem uitgelegt.
Toen kwam meneer eerst met de conclusie dat ik de spellen niet goed uit het doosje zou halen , en niet voorzichtig genoeg zou zijn met het spelletje uit het hoesje halen. Als of ik een dvdje van 64,95 even uit het doosje trek
.
Toen kwam meneer met een verhaal dat er een groot schalig onderzoek is geweest naar het krassen maken op spellen door xbox360 en uit dit onderzoek blijkt dat het alleen door de gebruiker zou kunnen worden aangericht
.
ik heb de beste man uitgelegd dat ik het al bijelkaar zo´n 900 euro aan die xbox360 heb uitgegeven en er echt wel voorzichtig mee ben.
Toen zij Bart
dat het door eventuele vibiraties zou kunnen komen , en dat dat de enige mogelijkhijd zou zijn.
Nu weet ik zeker dat hij zo stabiel als wat staat en dat hij zeker niet beweegt wandt hij staat op mijn bureau en ik game alltijd vanaf mijn bed , er is verder niks wat de xbox in beweging zou kunnen krijgen , zeker niet met draadloze controllers
.
En als laatst wist hij me nog even te vertellen dat het echt aan mij lag , en ze mij niet verder kunnen helpen.
dus nu zit ik met 7 xbox spellen waarvan er 2 bijna onspeelbaar zijn geworden en als ik een nieuw xbox spel koop , weet ik al wat er met die cd gaat gebeuren
.
Kortom , klantvriendelijkheid , en service van microsoft top
.
Weet iemand verder nog wat ik zou kunnen doen
Klik om te vergroten...