[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben niet zo goed in engels O-)

2. basovich

basovich Guest

zo moeilijk is het toch niet wat ze zeggen, 't zijn echt maar een paar regeltjes die ze telkens zeggen. O-)

3. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook 2 dagies wachten en dan heb je ondertiteling\o/

4. basovich

basovich Guest

zie net een reclame van prison break:)..veelbelovend en hij komt al:

24 augustus :D:D heilig.
    niet de moeite waard dus om hem te downloaden alhoewel ik dan training heb :x |:- , gellukig maar voor 1x maar toch:).

5. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo niet de moeite waard om te downloaden, de aflevering die dan in NL op TV komt is al een half jaar geleden in Amerika uitgezonden.

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja idd, zelf ben ik met kijken bij aflevering 21 of 22 iig de laatste van seizoen 1. kan niet wachten op het volgende seizoen maar die komt morgen geloof ik in amerika op tv. dus dan staan ze ook zo weer op internet.

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Begint het in Nederland nou wel of niet bij de afleveringen waar ze gebleven waren vorig seizoen? Je kunt het namelijk op twee manieren opvatten: Óf ze herhalen zo'n 10 afleveringen, óf ze zijn vorig seizoen niet helemaal doorgegaan tot de laatste aflevering.

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ze gaan verder waar ze gebleven waren.

9. basovich

basovich Guest

24 augustus beginnen de nieuwe afleveringen hoor, gewoon seizoen 2, 21 augustus in de VS.

ja en dat is toen de ontsnapping mislukte, zeggen ze ook in het filmpje, een beetje dom denk ik als mensen dat nog niet hebben gezien.

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    basovich, RTL begint niet uit te zenden met seizoen 2...
    Klikje naar RTL site.
    Ze zenden dus eerst aflevering 13/14 tot 22 uit.
    En 21 augustus beginnen ze in de VS met seizoen 2, aflevering 23, klikje naar tv.com

11. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ze gaan verder met seizoen 1. Dat RTL het misschien als seizoen 2 bestempeld (weet niet of dat zo is) is hun probleem. Seizoen 1 bestaat uit 22 afleveringen, RTL is na 13 afleveringen gestopt. RTL gaat het 2e deel van seizoen 1 uitzenden, in de VS start seizoen 2.

Maar goed, als jij er zo zeker van bent, hier mijn einde van seizoen 1:
    Namelijk dat ze wel ontsnappen.

Laatst bewerkt: 20 aug 2006
  12. basovich

basovich Guest

hmm oke, maar dan heb ik volgens mij ook neit alles:9..ik had seizoen 1 gedownload (amerikaans) en die ging tot:

dat die lincoln in het ehbo kamertje die broer (ja lang niet meer gekeken dus weet die naam niet meer:9) onder hem ziet en ze dus beseft dat hij niet meekan.

13. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da's niet het einde. Als je nou gewoon seizoen 1 af downloadt tot aflevering 22. Weet je zeker dat je alles gezien hebt.

14. basovich

basovich Guest

oh oke:).. wist ik helemaal niet|:- , maar bijna elk seizoen 1 ging tot 14, heb je geen link o.i.d waar ik dus gelijk die torrent kan downloaden?..want ik had dus heel seizoen een van 'the fox' gedownload en het waren 14 afleveringen..dus denk ik dat dat het hele seizoen 1 is aangezien hij uit amerika kwam.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2006
  15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 20 aug 2006
  16. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik betwijfel of het 2e seizoen net zo goed kan worden als het 1e, damn wat was die spannend, heb de laatste afleveringen allemaal dinsdagochtend snel gedownd en gekeken.

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik denk dat het ook wel at minder zal zijn, maar ik ga ze zeker wel kijken:0

18. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, aflevering 22 is pas in mei uitgezonden in Amerika. Misschien dat je te vroeg had gedownload.

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Is er eigenlijk al een dvd set van uit?

20. J_vloon

J_vloon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer begint het eigenlijk weer :D?

Deel Deze Pagina