Dode en vijf gewonden bij ongeluk in Vinkeveen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door karf, 20 aug 2006.

1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit echt zwaar erg.
    Mede omdat ik een van de inzittende erg goed ken. (een meisje van 16 jaar).
    Ze is namelijk een goede kennis. Ze ligt op dit moment met een coma in het ziekenhuis...

Het ongeval kwam doordat de bestuurder en de inzittende drank op hadden.

Laatst bewerkt: 20 aug 2006
  2. basovich

basovich Guest

wow, ik dacht al..er gaan best veel mensen per dag dood aan een auto-ongeluk..maar omdat je een inzittende kent, sterkte!!

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Vast grote kans dat de bestuurder onder invloed was of iets dergelijks. Of gewoon te hard heeft gereden. Als dit later zal blijken: Eigen domme schuld.

Edit: Ik zie dat karf dit al gezegd heeft.

Daarom niet echt medeleven van mijn kant. Eigen domme schuld

4. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok... maar dat meisje kan er echt niks aan doen dat zij zo zwaar is verongelukt.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Waarom niet? Zij rijd toch met iemand mee die drank op heeft? Als ik met vrienden weg zou zijn met de auto en de bestuurder gaat drinken, dan ga ik mooi niet mee terug.

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad. Wees verstandig ! Ik ga nooit met drank op achter het stuur. Als je een ongeluk krijgt ben je echt flink de lul. Denk maar niet dat de verzekeraar of wie dan ook geld uitkeert.

Moet je kijken wat je er nu van krijgt...

7. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helaas is juist de bestuurder degene die het minst erg gewond is! Kijk als hij nou het zwaarst er aan toe is dan is het zijn eigen schuld, maar doordat hij onverantwoordelijk bezig is geweest heeft hij wel een dode op zijn naam en 4 zwaar gewonden.
    Is wel weer een vrij ernstig bericht. Gebeurd imo iets te vaak dat juist de bestuurder niks heeft terwijl hij onder invloed rijdt en met zulk gedrag wel andere mensen voor het leven tekend.
    Ben jij de BOB??

@karf: sterkte man vind het erg vervelend voor je
    @modder-eter: Je hebt er gelijk in. Ik zou ook niet zo maar met iemand merijden van wie ik weet dat hij heeft gedronken. Hellaas kan je dat niet altijd weten.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Dat komt juist vaak omdat de bestuurder ook vaak het veiligst zit. Misschien had die auto bijvoorbeeld alleen een airbag in het stuur? Mensen op de achterbank misschien geen gordels om? Hoe dan ook, dit komt volgens mij juist omdat de bestuurder toch wel hett veiligste zit.

9. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    klopt alleen ging het niet bij mij om de rede, waarom bestuurders er meestal het minst erg vanaf komen;), maar meer omdat het feit dat hij andere mensen in gevaar brengt doordat hij drinkt.

10. basovich

basovich Guest

wie zegt uberhaupt dat hij dronken is geweest??...maar idd er sneu voor die bestuurder en hij moet zich ook KK klote voelen!!

11. Killionaire

Killionaire Co-op shooter liefhebber

Leuk Bevonden:
    0
    Eigen schuld. Je stapt immers zelf (bij zo iemand) in! Ik vind het erg voor de tegenpartij.

12. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    @Karf, veel sterkte, ik weet hoe zoiets voelt... Een jongen van 16 jaar uit mijn vriendengroep had zo'n 3 maanden geleden een verkeersongeluk (op de fiets aangereden door een vrachtwagen, maar dat was eigenlijk ook 'eigen schuld') en raakte daardoor in coma, maar het bleek dat hij er al zo erg aan toe was dat hij alleen nog maar een kasplantje was, dus hebben ze de stekker er uit getrokken en is hij overleden.

13. Killionaire

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die drinken met een slok op zie ik ook als terroristen. Zij maken het er bewust onveiliger op.
    2 maanden terug is een kennis van mij in A´dam aangereden in haar auto door een dronken bestuurder. Zij had voorrang + zijn stoplicht stond op rood. Zij was in de auto met haar zoon van 8. Die is nu dood. Die klootzak op vrij voeten.

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij dronken was, dan is het niet sneu!
    Dan is het onvergeeflijk stom, zo stom dat hij imo zeker een tijd de bak in moet.
    En dat hij daar eens goed moet nadenken wat hij aangericht heeft.

15. Killionaire

Leuk Bevonden:
    0
    Al lijdt hij er ook onder, geen medelijden met de veroorzaker! Hooguit de inzittenden. Objectief zijn!

16. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van te voren even een bob regelen is een kleine moeite..
    ik vind het kut voor haar maar tis wel haar eigen schuld..

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    toch zal die dronke bestuurder altijd trauma voor het leven hebben.. misschien is dat wel erger dan een cel straf.

18. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.
    Je regelt dan gewoon een BOB ze maken overal zoveel reclame er voor. Maar er zijn dan toch mensen die niet willen luisteren. En ja dan komen de waren feiten naar boven.

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het er om dan dat het erger is? Die trauma?
    En nu verder met de weet dat hij het veroorzaakt heeft, gaat ie zich zeker weer helemaal voldrinken? Om alle negatieve gedachtes 'weg te spoelen'?
    Nee, ze moeten hem opsluiten met het idee dat ze hem daar wat mee leren en omdat hij het ook gewoon verdient.
    TBS ofzo, dwangverpleging/gekkenhuis. De regering steekt verdomme klauwen met geld in de BOB campagnes en dan zijn er nog steeds van die kansloze mensen die drank onderschatten en dus dit soort dingen veroorzaken? Opsluiten die gast! Je mag gewoon niet rijden als je drank ophebt. En dat wist hij vast heel erg goed.

20. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Enigzins heb je wel een beetje gelijk. Maar hij voelt zich nu al helemaal kut en dat is goed...

Deel Deze Pagina