Ook al enige tijd aanwezig op dit forum, tijd voor een korte introductie :
Mijn echte naam is Leroy, Z3R0-P4R4DOX is een eigen verzinsel (geen zin om het uit te leggen
), maar op dit forum weet ik het ook wanneer mensen het tegen mij hebben als ze gewoon "Zero" zeggen
Ik ben 22 jaar oud, word 23 in november, ben momenteel al 2,5 jaar thuiszittende en heb dus geen daginvulling zoals in school/werk. Ik ben tevens ook autistisch. Onlangs gestopt met blowen, roken en weet ik veel wat er allemaal nog meer niet goed voor je is.
Vroeger was ik vrij actief over het hele forum verspreid, tegenwoordig hang ik voornamelijk nog een beetje rond in de Green Mile of kijk ik in het PC Gaming gedeelte aangezien console-gaming voor mij definitief voorbij is. Ben niet te beroerd mensen nog te helpen op het forum mocht ik vragen zien waar ik toevallig antwoord op weet.
Hobbies/vormen van daginvulling tegenwoordig :
- PC Gaming/beetje internetten en nog meer wat je op zo'n ding kunt doen
- Films
- Muziek
- Vrienden/vriendin
*
Binnenkort ook te bewonderen op de PS3
In de toekomst ga ik waarschijnlijk de administratieve richting op, aangezien ik er geen problemen mee ondervind om de hele dag achter een computer te zitten. Naast bovengenoemde dingen zijn er maar zeer weinig andere dingen die me ook maar iets interesseren, hoewel ik een prima gozer ben in de omgang kun je met mij dus lang niet alle kanten op als het gaat om dingen doen/ondernemen. Ben daarom ook vrij veel op mezelf gesteld, mijn vriendin zie ik regelmatig, mijn vrienden echter hooguit 1 keer in de week. En dat was het wel zo'n beetje....
Klik om te vergroten...