Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgens mij wil je dat vrouwfiguur op de foto gewoon niet laten zien.
    Spijt van een avondje bieren? ;)

2. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Westerein, zozo. Dichtbij.

3. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sd

Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  4. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ureterp / Oerterp.

5. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das idd niet ver weg;) gefeliciteerd

6. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Zo, ik ben Ralph, ik ben 17 jaartjes oud.
    Mijn hobby's zijn muziek(rock, punk-rock, pop-rock etc..), entertainment.
    Ik ga binnenkort weer beginnen met school, SPW4(docent assistent) om zo erna zelf leraar te worden.
    Ik werk al 2 jaar als vakkenvuller en heb er nog steeds geen moeite mee :+

Einde :9

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De paal heeft haar.. :eek:
    Of schaamt er iemand achter de paal zich zo erg? :cool:

8. basovich

basovich Guest

ik heb knapper gezien:D:

9. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Ik dacht al, die "paal" is ervoor gepleurd, want de tekst valt ook weg :9
    Mja, niks om voor te schamen, vind ik dan xD
    of het is gewoon om haar indentiteit te beschermen ofzo :+

Laatst bewerkt: 6 aug 2006
  10. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Peter, zit al vrij lang op dit forum maar dit topic viel nu pas op.

Ben 19 jaar en doe HBO Interactieve media.

Qwa muziek houd ik van Metal (vooral trash en metalcore atm), maar ik luister daarnaast nog veel verschillende genres.

Taekwando is mijn sport en zo ongeveer de enige die ik leuk vind. Als full time WoW addict heb ik geluk dat mijn vriendin het ook speelt en verder game ik nog af en toe op mijn oude x-box.

/salute

11. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit ook alweer een tijdje op dit forum (eerst op de naam Cookie, nu dus op Corossi. Iets "actiever" op dit forum. Laat ik me ook eens voorstellen:

Mijn echte naam is Kevin (vernoemd naar Kevin Schwantz die motorcoureur)
    Ik ben geboren op 17-04-1989, zo'n 13 weken te vroeg geboren waardoor ik nu dus ook de nodige problemen (lichte vorm spasticiteit, hypertonie van mn spieren)
    Geboren in t ziekenhuis van Nieuwegein, verder woon ik mn hele leven al in zo'n gat genaamd Benschop.

Gelukkig kan ik wel goed leren, wat bij veel anderen die zo te vroeg geboren zijn vaak niet het geval is.
    Over een paar weken begin ik aan de studie Digitale Communicatie op de Hogeschool Utrecht (FCJ).

Hobby's: gamen, computer, met vrienden rondhangen, uitgaan, skaten, waterskiën, wakeboarden (moet ik nog even goed leren, alleen zit het weer (al die regen) niet mee :mad:)
    Verder wil ik ook nog een keer leren snowboarden, lijkt me erg gaaf. Komt er alleen nooit van. Nog goede snowboarders hier die les willen geven? :9

Mijn interesses: auto's, motoren, muziek (geluidstechnicus, DJ, verder veslaafd aan het luisteren van muziek (jumpstyle, hardstyle, hardcore, rock. Gruwelijk hekel aan hiphop etc)
    Geluidstechnicus ben ik nu mee bezig, DJ moet nog komen als ik een keer genoeg geld heb om DJ stuff aan te schaffen.

Mijn sport is schieten (Klein Kaliber Geweer, knielend)

Foto-tje komt binnenkort wel ;) (als jullie graag willen lachen zal ik wel een paar partypics zoeken ;) )

Laatst bewerkt: 17 aug 2006
  12. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo aangenaam,

Ik ben Michiel ben 16 jaar oud (tenminste als je het in 2006 leest) over te vroeg geboren zijn ik ben 9 weken te vroeg geboren en zie er daarom zo uit:

maar dat doet er niet toe want ik ben 100% gezond :9 haha.
    Verder heb ik nu wel LOL.

Voor de rest, ik woon in Ede (Gelderland) wat zo'n 3 kwatier van Gorinchem (Zuid Holland) af ligt met de auto. (meestal met een Kia Rio).

Ik ga nu naar het MBO marketing en communicatie om daarna een vervolg opleiding te doen HBO makelaardij.

Mijn hobby's zijn:

*Uitgaan;
    *Gamen;
    *Chillen;
    *Muziek;
    *Bier drinken;
    *film kijken;
    *tekenen;

en meer...

Ik zit op fitness waar ik overigens nog niet zo vaak heen ga... misschien omdat het vakantie is ?

Muziek Stylen zijn: Rock, Indy, Punk-Rock, Rock/Pop,Electronische Rock (als Postal Service) en HEEEEEL soms Hip-Hop maar eigelijk niet meer...

nouja dit ben ik... of was ik ligt er aan wanneer je het leest.

13. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wtf, "en daarom zie ik er zo uit"??
    zo verkeerd zie je er niet uit voor iemand die te vroeg gebore is alleen een beetje mager en wat smal bij de schouders maar na wat meer fitnessen wat je ging doen komt dat wel goed:b:

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al enige tijd aanwezig op dit forum, tijd voor een korte introductie : :)

Mijn echte naam is Leroy, Z3R0-P4R4DOX is een eigen verzinsel (geen zin om het uit te leggen :+), maar op dit forum weet ik het ook wanneer mensen het tegen mij hebben als ze gewoon "Zero" zeggen ;)

Ik ben 22 jaar oud, word 23 in november, ben momenteel al 2,5 jaar thuiszittende en heb dus geen daginvulling zoals in school/werk. Ik ben tevens ook autistisch. Onlangs gestopt met blowen, roken en weet ik veel wat er allemaal nog meer niet goed voor je is.

Vroeger was ik vrij actief over het hele forum verspreid, tegenwoordig hang ik voornamelijk nog een beetje rond in de Green Mile of kijk ik in het PC Gaming gedeelte aangezien console-gaming voor mij definitief voorbij is. Ben niet te beroerd mensen nog te helpen op het forum mocht ik vragen zien waar ik toevallig antwoord op weet.

Hobbies/vormen van daginvulling tegenwoordig :

- PC Gaming/beetje internetten en nog meer wat je op zo'n ding kunt doen
    - Films
    - Muziek
    - Vrienden/vriendin

In de toekomst ga ik waarschijnlijk de administratieve richting op, aangezien ik er geen problemen mee ondervind om de hele dag achter een computer te zitten. Naast bovengenoemde dingen zijn er maar zeer weinig andere dingen die me ook maar iets interesseren, hoewel ik een prima gozer ben in de omgang kun je met mij dus lang niet alle kanten op als het gaat om dingen doen/ondernemen. Ben daarom ook vrij veel op mezelf gesteld, mijn vriendin zie ik regelmatig, mijn vrienden echter hooguit 1 keer in de week. En dat was het wel zo'n beetje.... :)

Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  15. Tecnomic

Tecnomic Guest

*)

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In your dreams dude....

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

Grapje toch ;) Jij kan straks Crysis op je PC spelen ik niet, ach ja ieder nadeel heeft ook zijn voordeel he.

On-topic maar weer!

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik ;) Was een smiley vergeten te plaatsen :b:

19. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Paar foto's van mij die ik zo ff vlug kon vinden op mn comp:
    Op vakantie:
    Aan het schieten:
    Voor het eerst aan het waterskiën:
    Ja, ik kijk daar n beetje moeilijk ik weet het :p Zon recht in mijn gezicht O-)

Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    je ziet er klein uit :9 (of lijkt dat maar zo?)

Deel Deze Pagina