ja maar dat kost je 800 punten. kijk maar eens in de startpost of doe een zoek op dit forum. Deze vraag is meermaals behandeld.
Forum Naam: double u 2 Games: NFS MW, GRAW, TOMB RAIDER, PGR3, DOA4, COD2 Gamertag: double u 2 Provincie: Friesland Woonplaats: Dokkum Leeftijd: 21 Add me maar tot jullie friendslist als jullie een plekje over hebben en wat dezelfde games spelen.
Is het eigenlijk mogelijk om je gamertag te laten resetten? Dat je alle gamerpoints kwijt bent zegmaar? Edit ; En de Support lijn zegt dat het niet mogelijk is. Misschien dan maar eens aan een nieuwe tag gaan denken.
Gamerpoints etc word bij MS op de Live server opgeslagen. Die hou ik dus gewoon als ik account recovery doe.
ik heb ook pas (weekje geleden) xbox 360 gekocht en me gratis maandje xbox live gold geactiveerd. Forum Naam: xXREIKUXx Games: Fifa world cup, halo2, games binnenkort; Dead or alive 4, chrome hounds, en nog een paar Gamertag: Leroy89 Provincie: Flevoland Woonplaats: Almere Leeftijd: 17
Mijn Gamertag + gegevens kunnen trouwens verwijderd worden, aangezien ik al een tijdje geen Xbox Live Account meer heb
Ik had je al uit mijn friendslist verwijderd.Gemeen hé ?! (slaat zichzelf een paar keer voor zijn hasses ) Nee maar kan ik je nog in de toekomst op Xbox Live weer verwelkommen ? Of is next gen gaming op de PC echt zoveel indrukwekkender ? : :b:
Hehe Ik ben gestopt met de consoles, dus je zult me niet gauw meer terug zien op Xbox Live Live op de PC misschien, maar niet meer op de X360 :b:
Huhm jammer, maar ik zal je wel op de hoogte houden van de next gen knallers zoals MGS 4 en FF XIII voor de PS3 en zullen we zien dat je toch maar een PS3 moet halen voor deze games \o/
Hehe, ik moet niks he Ik ken in mijn directe omgeving wel mensen die een PS3 gaan halen (alleen zie ik ze er voorlopig nog geen HDTV/monitor bij aanschaffen die de dikke reso's gaat aankunnen, dus jah) dus ik check het bij die mensen allemaal wel. Maar ik ben console af. En als er dan toch nog een console komt ooit, wordt het hoogstwaarschijnlijk de Wii....lekker goedkoop, unieke nieuwe manier van spelen. Maar ook dat zeg ik onder voorbehoud EDIT : Nu maar weer ontopic, ben het beu dit verhaal telkens te moeten herhalen
Ik heb nu al een tijdje live, maar ik heb het hier nog nie neer gezet, dus laat ik dat maar eens doen Forum Naam: mvdlit Games: TES IV: oblivion, G.R.A.W., Table Tennis en LOTR: BFME 2 Gamertag: mvdlit Provincie: Utrecht Woonplaats: Harmelen Leeftijd: 15
Heb nu al een tijdje een xbox360 te leen met PGR3 en DOA4, dus even tijd om mijn gamercard te showen. Forum Naam: Pjotrski Games: PGR3 (DOA4 speel ik nooit, niet mijn soort game) Gamertag: Pjotrski Provincie: Zuid-Holland Woonplaats: Delft Leeftijd: 21
Bij deze mijn gamertag. Binnenkort ga ik ook weer spelen op xbox live (ff mijn draadloze netwerk vinden red.)..:{ Forum Naam: MOB_Figga Games: Call of Duty 2, Kameo, The Outfit, Project Gotham Racing 3, Far Cry: Instincts Predator Gamertag: ThaMOBFigga Provincie: Zuid-Holland Woonplaats: Dordrecht Leeftijd: 19
ik heb een vaag probleem op de 360, kweenie of dit de goede topic is om het te zeggen.. maar hier komt t.. ik zat vanochten gewoon rustig op de 360, deed ff stekker erin, deed m aan, en mijn account logt automatisch in, na een tijdje spelen besloot ik even naar buiten te gaan skaten.. toen ik weer terug kwam, deed ik mijn 360 aan, en ineens is mijn gamertag weg! er zijn geen andere mensen geweest die m hebben vewijdert, maar daar ligt het grote probleem nog niet, dus ik wil mijn gamertag recoveren, heb alles in gevuld, geef die de volgende tekst aan '' can't save your profile on the selected storage device. please make sure the divice is insterd corectly and has enough free space, and then try again ''. dus ik kijk hoe die erin zit, helemaal goed, want mijn demo's kon ik gewoon terugvinden, dus moet er wel goed inzitten, alle kabels zaten er goed in, tv, internet, etc, etc, en ik heb wel genoeg ruimte over! ruim meer dan 10 gig. het is gewoon een vaag probleem, kan alsjeblief iemand mij helpen!!?? alvast bedankt!
Hmm deze vraag past beter bij live vragen .. verwijder je profiel van je xbox 3560 (memory) .. vervolgens log je op nieuw in
ik ben er al achter, toen ik ging kijken op mijn hard drive stond er '' corrupted profile '', misschien was die kapot ofzo, ik weet niet hoe, maar ik had m verwijder, gerecoverd, en nu kan ik weer verder spelen, toch bedankt ! ik wist niet zeker of die hier moest of bij live vragen, ik d8 hier, omdat het meer met mijn gamertage te maken had, maar ja, kheb m in ieder geval weer!