1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Gamertag Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Shcaap, 28 nov 2005.

1. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat kost je 800 punten. kijk maar eens in de startpost of doe een zoek op dit forum. Deze vraag is meermaals behandeld.

2. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Forum Naam: double u 2
    Games: NFS MW, GRAW, TOMB RAIDER, PGR3, DOA4, COD2
    Gamertag: double u 2
    Provincie: Friesland
    Leeftijd: 21

Add me maar tot jullie friendslist als jullie een plekje over hebben en wat dezelfde games spelen.

Laatst bewerkt: 30 jul 2006
  3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Is het eigenlijk mogelijk om je gamertag te laten resetten?
    Dat je alle gamerpoints kwijt bent zegmaar?

Edit ; En de Support lijn zegt dat het niet mogelijk is. Misschien dan maar eens aan een nieuwe tag gaan denken.

4. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    account recovery!!!

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gamerpoints etc word bij MS op de Live server opgeslagen.
    Die hou ik dus gewoon als ik account recovery doe.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kan alleen met een nieuwe tag (deze vraag had beter gepast in vragen xbox 360 live :+)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Wilt Iemand een deel 2 maken :eek:

8. MOB_Figga

MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

Leuk Bevonden:
    0
    hoe maak je een nieuw deel?

9. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook pas (weekje geleden) xbox 360 gekocht en me
    gratis maandje xbox live gold geactiveerd.

Forum Naam: xXREIKUXx
    Games: Fifa world cup, halo2,
    games binnenkort; Dead or alive 4, chrome hounds, en nog een paar
    Gamertag: Leroy89
    Provincie: Flevoland
    Leeftijd: 17

Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Gamertag + gegevens kunnen trouwens verwijderd worden, aangezien ik al een tijdje geen Xbox Live Account meer heb :+

11. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ik had je al uit mijn friendslist verwijderd.Gemeen hé ?! :emo: (slaat zichzelf een paar keer voor zijn hasses :+ ) Nee maar kan ik je nog in de toekomst op Xbox Live weer verwelkommen ? Of is next gen gaming op de PC echt zoveel indrukwekkender ? :): :D :b:

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe :+ Ik ben gestopt met de consoles, dus je zult me niet gauw meer terug zien op Xbox Live ;) Live op de PC misschien, maar niet meer op de X360 :b:

13. Tecnomic

Tecnomic Guest

Huhm jammer, maar ik zal je wel op de hoogte houden van de next gen knallers zoals MGS 4 en FF XIII voor de PS3 en zullen we zien dat je toch maar een PS3 moet halen voor deze games \o/ ;)

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik moet niks he ;) Ik ken in mijn directe omgeving wel mensen die een PS3 gaan halen (alleen zie ik ze er voorlopig nog geen HDTV/monitor bij aanschaffen die de dikke reso's gaat aankunnen, dus jah) dus ik check het bij die mensen allemaal wel. Maar ik ben console af.

En als er dan toch nog een console komt ooit, wordt het hoogstwaarschijnlijk de Wii....lekker goedkoop, unieke nieuwe manier van spelen. Maar ook dat zeg ik onder voorbehoud :)

EDIT : Nu maar weer ontopic, ben het beu dit verhaal telkens te moeten herhalen :+

15. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al een tijdje live, maar ik heb het hier nog nie neer gezet, dus laat ik dat maar eens doen:+
    Forum Naam: mvdlit
    Games: TES IV: oblivion, G.R.A.W., Table Tennis en LOTR: BFME 2
    Gamertag: mvdlit
    Provincie: Utrecht
    Leeftijd: 15

16. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al een tijdje een xbox360 te leen met PGR3 en DOA4, dus even tijd om mijn gamercard te showen.

Forum Naam: Pjotrski
    Games: PGR3 (DOA4 speel ik nooit, niet mijn soort game)
    Gamertag: Pjotrski
    Provincie: Zuid-Holland
    Leeftijd: 21

17. MOB_Figga

MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze mijn gamertag. Binnenkort ga ik ook weer spelen op xbox live (ff mijn draadloze netwerk vinden red.)..:{

Forum Naam: MOB_Figga
    Games: Call of Duty 2, Kameo, The Outfit, Project Gotham Racing 3, Far Cry: Instincts Predator
    Gamertag: ThaMOBFigga
    Provincie: Zuid-Holland
    Leeftijd: 19

18. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vaag probleem op de 360, kweenie of dit de goede topic is om het te zeggen.. maar hier komt t..

ik zat vanochten gewoon rustig op de 360, deed ff stekker erin, deed m aan, en mijn account logt automatisch in, na een tijdje spelen besloot ik even naar buiten te gaan skaten.. toen ik weer terug kwam, deed ik mijn 360 aan, en ineens is mijn gamertag weg! er zijn geen andere mensen geweest die m hebben vewijdert, maar daar ligt het grote probleem nog niet, dus ik wil mijn gamertag recoveren, heb alles in gevuld, geef die de volgende tekst aan '' can't save your profile on the selected storage device. please make sure the divice is insterd corectly and has enough free space, and then try again ''. dus ik kijk hoe die erin zit, helemaal goed, want mijn demo's kon ik gewoon terugvinden, dus moet er wel goed inzitten, alle kabels zaten er goed in, tv, internet, etc, etc, en ik heb wel genoeg ruimte over! ruim meer dan 10 gig. het is gewoon een vaag probleem, kan alsjeblief iemand mij helpen!!??

alvast bedankt!

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm deze vraag past beter bij live vragen .. verwijder je profiel van je xbox 3560 (memory) .. vervolgens log je op nieuw in :)

20. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er al achter, toen ik ging kijken op mijn hard drive stond er '' corrupted profile '', misschien was die kapot ofzo, ik weet niet hoe, maar ik had m verwijder, gerecoverd, en nu kan ik weer verder spelen, toch bedankt !

ik wist niet zeker of die hier moest of bij live vragen, ik d8 hier, omdat het meer met mijn gamertage te maken had, maar ja, kheb m in ieder geval weer!

Laatst bewerkt: 21 aug 2006

Deel Deze Pagina