Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat zelf ook ijn het "ontkennende" kamp en keek nooit in de problemen draad aangezien ik nog nooit een probleem heb gehad (nog steeds niet trouwens).
    Wel al verschillende mensen in mn friendslist en nu ook een "echte vriend" :+
    Ik ben nu ook wel wat kritischer naar de kwaliteit van de 360 maar lees over het algemeen meer positieve reacties dan negatieve reacties over de service van MS.

    Klote voor de mensen die problemen hebben, thats for sure.....
    Eigenlijk ben ik nu wel benieuwd naar de cijfers van 360's die zijn gestorven.... Na een kwartaal was het iets van 3 á 4 % dacht ik... Zal dat nog steeds zo zijn?
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Zouden ze niet liegen over die cijfers? Ik bedoel, als Microsoft zegt dat 40% omgeruild is, is dat natuurlijk niet echt een verkoop praatje :+ Zoiets kan je beter aan UPS vragen.
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zal zo maar kunnen maar het lijkt me sterk.... Dit soort cijfers komen hoe dan ook ooit een keer naar voren (jaarcijfers e.d.).
    Maar wel een goede om de jaarcijfers van UPS een tegen het licht te houden over een paar maanden :+

    Ik tijfel nog wel steeds over de cijfers die MS geeft over de hoeveelheid mensen die op Live aangesloten zijn (ik wil graag dat ze laten zien hoeveel van die 60% op Gold of Zilver zit...).
     
  4. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehhh, UPS doet het ophalen van XBOX(360)'s niet als enige bezigheid hoor... ik betwijfel of wij überhaupt kunnen zien hoeveel XBOXen zij opgehaald hebben. En JeePee, als ze liegen over de cijfers komt dat vanzelf naar boven bij presentering van het jaarrapport met alle cijfers. Verkooppraatje of niet, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vertelt Microsoft de waarheid tenminste over aantallen defecte XBOXen.

    ---------Na een kwartaal was het iets van 3 á 4 % dacht ik... Zal dat nog steeds zo zijn?-------------

    Ik denk van wel. Omdat er veel meer 360's zijn verkocht daalt het aantal defecten sowieso in procenten. Ik neem aan dat het aantal defecte consoles met de maanden afneemt, dus ik denk niet dat het gegroeid zal zijn, eerder gelijk gebleven of gedaald.

    Maar goed, ik moet ook nog zien dat de PLAYSTATION 3 van SONY helemaal defectvrij is, aangezien wij twee jaar geleden ook een SONY-TV problemen hadden. Overigens uitstekend behandeld door Scheer&Foppen die hem meteen inruilde voor een nieuwe, van een ander merk uiteraard. Want ik las in een van de posts van de SONYaanhangers (tussen aanhalingstekens) dat de PS3 ingebouwde adapter had. Nu moet ik nog zien hoe dat uit gaat pakken, ben benieuwd.

    Ook nog even over PGR3 dashboard vastlopers. Ik vraag me echt af of dat aan de XBOX 360 ligt of aan PGR3. (Overigens heb ik nauwelijks last van vastlopers, een aantal per zoveel maand is normaal voor een console vind ik normaal, aangezien ik die ervaring van de PS1 heb.)

    Hieronder: wat heb jij tot je genomen, 40 tot 50 % ? Dat gebeurt van z'n leven niet. Misschien vastlopers ja, maar kijk hierboven, een beperkt aantal is toch normaal ?
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik denk echt wel dat 40 a 50 % van de mensen met een 360 wel iets heeft gehad met de 360, spel dat stuk is door krassen, gecrast, vastgelopen etc.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het grootste gedeelte van de menen heeft niets gehad..Anders stonden de fora's vol. Mensen met problemen gaan juist posten dus lijkt het dat iedereen problemen heeft. Slechts een heel klein percentage mensen heeft problemen

    ik en mijn vrienden hebben nog geen problemen gehad. Allemaal launch xbox'en
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yup, 40 á 50 % is zwaar overdreven maar dit bedoelde JP volgens mij ook niet... (meer om een voorbeeld te geven volgens mij....).
    Feit is natuurlijk wel dat met de launch van de PS2 en Xbox er minder gamesites met fora waren waar mensen hun ei kwijt konden.
    Nu met de nieuwe generatie zijn we weer 5 jaar verder met meer internetbezoekers wereldwijd en mensen kunnen dus ook sneller gaan klagen...
    Dus lijkt het meer dan "normaal".

    Als ik zo lees heeft Nintendo over de afgelopen decenia de minste uitvallers gehad van de consoles.... (zelf nooit gehad overigens, ik geef alleen aan wat ik lees...)
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat probleem komt niet door de hardware... maar het is wel irritant
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    bron: www.powerweb.nl


    Dit vind ik toch wel een zeer onverwachtse zet. :eek:
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Voor pes was het allang bekend dat die niet uitkwam voor de ps3 tot oct 2007.
    Dit was gewoon omdat konami een hele nieuwe pes engine voor de ps3 maakt. Heeft dus weinig met de exclusiviteit voor MS te maken. Pes6 360 is bijna een port van de ps2/xbox1 versie.
    Voor EA games vind ik het wel vreemd, ben benieuwd wat erachter schuilt, want EA laat zich niet verleiden tenzij het een hele dikke geld pot is.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  11. Dit las ik op geenstijl.nl


    Molyneux wordt moe van de wii

    Peter Molyneux (Black and White, Fable) ziet het niet zitten in de Wii controller. Hoewel de gamegoeroe het eerst nog wel geinig vond, heeft het gekke zwaai draai ding voor hem afgedaan. Veel te vermoeiend zegt Molyneux. "Even with nothing in my hand, I get tired very, very quickly. It became a real problem. I think motion-sensitivity is very, very useful, but I think the obvious way of doing it - unless you're dealing with a 15 to 20 minute experience at most of actually being hugely physical - is not where the opportunity lies here."

    Hij vertelde verder nog over een fabrikant die bij zijn studio (Lionhead) aanklopte om een soortgelijke peripheral voor een maand te laten testen. Een medewerker bood zich aan. "It was like some sort of Japanese torture that we'd put him through, and it took three months after that to actually get his hand back to normal use." Conclusie volgens Molyneux: leuk idee die controllert, maar in de praktijk niks waard. “At first I thought the concept was brilliant. But then I looked at myself in the mirror, I actually looked really stupid.”
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja Molyneux moet eerst maar eens niet de lat hoog leggen als hij zich uitlaat over zijn projecten , want telkens belooft hij ons mooie dingen maar vervolgens weet hij het bij lange na niet te waar te maken(lees:Fable) :{
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Triest hoor, jullie wisten vast ook wel dat Lionhead overgekocht is door MS?:{
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zeer leuk dat afkraken, maar ik wil eens zien of jullie uren aan een stuk met een controller kunnen zwaaien.
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben al moe als ik een kwartier naar school moet gaan fietsen, dus dan word dit hellemaal niks :+
     
  16. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die de ps3 mooi vinden... je maakt mij niet wijs dat je dit mooi vind> (is misschien wel van de achterkant maar dat maakt niet uit :+
    [​IMG]
     
  18. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal waarschijnlijk wel minder herrie maken dan de 360
     
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is onder de gordel :+ en waarschijnlijk maakt hij netzoveel of meer herrie, want de voeding is intern hierdoor wordt de ps3 nog warmer en moet de ventilator groter zijn of harder draaien.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vraag me eigenlijk af wat voor standaardkabel ze bij de PS3 gaan leveren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina