Ehhh, UPS doet het ophalen van XBOX(360)'s niet als enige bezigheid hoor... ik betwijfel of wij überhaupt kunnen zien hoeveel XBOXen zij opgehaald hebben. En JeePee, als ze liegen over de cijfers komt dat vanzelf naar boven bij presentering van het jaarrapport met alle cijfers. Verkooppraatje of niet, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vertelt Microsoft de waarheid tenminste over aantallen defecte XBOXen.
---------Na een kwartaal was het iets van 3 á 4 % dacht ik... Zal dat nog steeds zo zijn?-------------
Ik denk van wel. Omdat er veel meer 360's zijn verkocht daalt het aantal defecten sowieso in procenten. Ik neem aan dat het aantal defecte consoles met de maanden afneemt, dus ik denk niet dat het gegroeid zal zijn, eerder gelijk gebleven of gedaald.
Maar goed, ik moet ook nog zien dat de PLAYSTATION 3 van SONY helemaal defectvrij is, aangezien wij twee jaar geleden ook een SONY-TV problemen hadden. Overigens uitstekend behandeld door Scheer&Foppen die hem meteen inruilde voor een nieuwe, van een ander merk uiteraard. Want ik las in een van de posts van de SONYaanhangers (tussen aanhalingstekens) dat de PS3 ingebouwde adapter had. Nu moet ik nog zien hoe dat uit gaat pakken, ben benieuwd.
Ook nog even over PGR3 dashboard vastlopers. Ik vraag me echt af of dat aan de XBOX 360 ligt of aan PGR3. (Overigens heb ik nauwelijks last van vastlopers, een aantal per zoveel maand is normaal voor een console vind ik normaal, aangezien ik die ervaring van de PS1 heb.)
Hieronder: wat heb jij tot je genomen, 40 tot 50 % ? Dat gebeurt van z'n leven niet. Misschien vastlopers ja, maar kijk hierboven, een beperkt aantal is toch normaal ?
Laatst bewerkt: 21 aug 2006