Game jij nog eigenlijk?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 22 aug 2006.

1. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Haha zo grappig. Hier dacht ik ook net vanmiddag aan. maarja als er zometeen een heel vet spel uitkomt dan speel ik weer lekker verder. nu krijgt het beestje even rust :)

2. Capt. Yokohama

Capt. Yokohama Jin the MC

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net hetzelfde probleem gehad! :)
    verveelde me echt rot de laatste weken, maar de x360 bleef uit. :eek:
    heb hem dus maar verkocht. :9

3. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bijna hetzelfde,, heb alleen me 360 niet verkocht... blijf er aan gehecht ook al speel ik er haast niet meer op, ik denk dat als ik live weer heb er weer elke dag tegen aan ga en zeker nu morge texas hold'em uitkomt :) maar de laatste 3 maanden in totaal miss 10 uur achter gezeten 8)

4. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    Texas Hold'em, vet. Is dat n Xbox Live Arcadegame of gewoon fullgame? (nu ff te lui om te zoeken:+)

5. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had dit een jaar geleden al met mijn xbox. Ik heb nooit echt ziek veel gegamed, maar wel aardig wat, maar op een gegeven moment werd dat wel minder. 2 maandjes geleden heb ik hem eindelijk verkocht, omdat ik er eigenlijk alleen nog maar DVD"s op keek, beetje loos dus. Voor op vakantie heb ik ee nDS gekocht, daar wel veel gebruikt, maar nu wordt dat ook al weer minder. 's avonds meestal een kwartiertje AC:WW ofzo, meer niet.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jep, ken dat. Andere prioriteiten idd, heb dan om verschillende redenen geen x360 en missen doe ik het niet echt. Natuurlijk die gezellige avonden met bekende livers lekker racen of een potje knallen blijft leuk, maar heb het geld er momenteel niet voor(over) mede omdat ik geen tijd heb. Ach een normale ontwikkeling i guess ?

7. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup ik heb ook nog maar een klein aantal games die ik speel .... maja eigenlijk ook weinig problemen mee :)

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Wat trouwens wel weer bizar is, dat ik bijvoorbeeld wel naar de Gamexpo gaan enzo. Je zou toch zeggen dat je dan wel geinteresseerd bent in gamen.. Maargoed, tis natuurlijk ook gezellig daar. :+

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Heb mijn Xbox denk ik ook al een maand of 3 niet meer aan gehad (op een enkele keer met wat vrienden na) terwijl ik nog een stapel spellen heb die ik nog nooit gespeeld heb. Op de een of andere manier trekt het mij gewoon niet meer om dat ding aan te zetten, ik zet veel liever een dvd op of internet een beetje. Ik moet er wel bij zeggen dat ik nooit een gamer was die heel veel speelde, hooguit zo een 10-15 uur in de week (tenzij een nieuwe PES uit gekomen is).

Om die reden heb ik ook nog steeds 360 in huis omdat ik toch weet als ik PGR3 haal dat ik het speel hooguit een uur of 20-30 zal gaan spelen voordat het mij weer verveel en andere boeiende spellen zijn er (voor mij) nog niet. Zit er sterk aan te denken om straks voor PES6 een 360 in huis te halen maar aan de andere kant weet ik dat ik mij hier ook geen maanden intensief kan vermaken dus vind ik €500+ een boel geld.

Heb wel voor de zomervakantie een DS Lite gehaald en ik moet zeggen dat ik mij in het vliegtuig uitermate met Mario Kart DS + wat vrienden met Mario Kart heb vermaakt :D

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt exact hetzelfde! Echt een berg games, waar ik een jaar geleden een moord voor gepleegd had, en nu zit ik een beetje films te kijken msn etc.

11. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    tjah ik heb het nu ook op een laag pitje staan omdat ik aan het sparen ben voor een samsung LE32.....
    en komende tijd komen er weer gave games. dus dan zal ik wel weer vaak achter m'n box te vinde zijn.

12. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet negatief overkomen mensen maar dit komt omdat er nu nog gewoon niet genoeg boeiende games uit zijn.. er zijn boeiende games! maar iedereen heeft een andere smaak en zeg maar 'per smaak' zijn er te weinig games.. en sommige zuigen ook nog es behoorlijk.. (naja qua gameplay misschien niet) maar ik heb me verheugdt op chrome hounds en ik vind het bagger spelen.. je mech voelt niet aan als een robot.. erg jammer.. maar er zijn dus te weinig games om iedereen happy te maken (en veel te laten gamen)

13. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik ken het, maar heb 1 spel dat ik blijf spelen en dat ik pes 5. ik heb sinds de release een 360 ik heb 5 spellen maar toch speel ik eigenlijk alleen pes 5, niet veel 1 of 2 wedstrijdjes per dag.

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mwa,fanatiek gamen is gewoon een fase in je leven weet je,het hoort bij opgroeien en volwassen worden.
    Op een bepaald moment ontdek je dat er in het leven nog zoveel meer is dan een game,en ga je automatisch een beetje afbouwen.
    De meesten onder ons worden hiermee geconfronteerd, de ene vroeg, de andere laat,en enkelingen nooit,maar dan hebben we het wel over de echte die-hards.:+

Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Als ik dit zo eens doorlees, dan herken ik eigenlijk alles wat jullie zeggen.
    Nu ik vakantie heb is het enige wat ik doe een beetje nutteloos internetten en films en tv kijken.

Het enige spel wat me nog af en toe kan boeien is table tennis, maar echt vaak gaat mijn 360 niet aan.

En zoals iemand al eerder opmerkte, er is op dit moment geen spel die de verslavingsfactor heeft! Ik hoop diep in mijn hart dat een spel als PES 6 dit wel heeft, want de PES serie blijft gewoon oneindig speelbaar.
    Heb vorig jaar pes 4 verkocht, en vind het nog steeds doodzonde.

Het enige wat ik nog wel vaak doe zijn de arcade games, en het blijkt ook maar weer hoe verslavend simpele spelletjes zijn. Het hoeft helemaal niet grafisch het beste te zijn, maar een goede gameplay! Dit vergeten de makers de laatste tijd naar mijn mening heel erg vaak.

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Same here.

Ik heb zowel mijn Xbox als Gamecube verkocht om de eenvoudige reden dat ik ze nooit meer aanraakte en ze stof aan het verzamelen waren. En toch ben ik geld opzij aan het leggen voor de Wii. Ik denk dat deze console mij wél kan boeien. Met toppers in wording zoals Zelda, Mario en een innovatieve controller is mijn interesse zeker gewekt.

Ik ben benieuwd....

17. mars15

mars15 Guest

Ik speelde wat minder deze zomer, had verwacht graw en topspin2 en table tennis helemaal uit te spelen maar dat is er niet van gekomen. Ik heb nu bijna een week fight night round 3 en die speel ik nu weer lekker vaak. In de tussentijd sinds 3 augustus wel elke dag veel potjes halo 2 lopen spelen op live.

Nu saints row er aankomt ga ik zeker weer elke dag spelen. En helemaal met fifa 07

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik speel ook in de vakantie minder dan verwacht (ook voor dat hij stuk was hoor :9) , denk dat het echt aan de spellen ligt die er nu zijn.

als GoW en andere toppers uitzijn dan zit iedereen er weer achter

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn PC straks heb staan zal ik ongetwijfeld wel weer ff verslaafd zijn aan o.a. Oblivion 8) :cool:

20. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik heb precies het zelfde.. ik heb nu ook wel een nieuwe PC en ga nu ook vaker uit met vrienden..

alleen ik denk dat ik na de vakantie wel weer meer ga gamen.. alleen het viel mij ook al op !

Deel Deze Pagina