Game jij nog eigenlijk?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 22 aug 2006.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik speelde vroeger ook uren op een dag, nu heb ik af en toe nog wel is zin om een potje 2k5 te spelen, of als vrienden er zijn lekker multi player, maar verder game ik ook nouwelijks meer...

2. Killionaire

Killionaire Co-op shooter liefhebber

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nog de interesse om je te ontplooien in andere dingen. Doe dat. Gamen en xbox lopen niet weg. Kan altijd nog. Ook als je het verkoopt.

3. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies! je zou trouwens raar staan te kijken als je xbox ineens jankend de kamer uitloopt omdat je er niet meer op speelt.

game de laatste tijd ook wat minder, omdat we druk aan het klussen zijn hier thuis en daarna geen zin meer heb om te gamen. maar nu saints row gaat komen ga ik toch wel weer veel vaker gamen hehe*)

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik speel al maanden amper meer. Hoogstens één keer per week nog af toe eens een minuutje of 10 aanmodderen in GTA, of een raceje in Forza, verder komt het niet. Ach, vind het wel best zo, verkopen doe ik het nog niet denk ik, vind dat ergens dan toch wel zonde.

5. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt al maanden niet meer echt gespeeld, ik vind multiplayeren alleen nog echt leuk. gewoon omdat je dan met vriendeneen beetje zit te kutten:p

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb precies zelfde zoals sommige hier, 2 weken geleden mercenaries besteld, DE SPEL die ik echt wou hebben maar nergens meer in de winkel kon vinden. Kwam die eindelijk binnen, 2/3 dagen non stop opgesloten in me kamer, maar nu heb ik gwn geen zin meer om me xbox aab te zetten en te gaan spelen, heb nog zon 6/7 spellen die ik moet uitspelen, allemaal in deze vakantie gehaald! heb er 1 uitgespeeld en 1 hellemaal niet aangeraakt. Ik zit nu vaak (zie alleen maar 8)) achter de computer te msn'n, op xbw forum :) en met vrienden Unreal Tournament Goty te spelen(, imo de beste mp shooter ooit gemaakt :D) en met mensen van xbw Fear Combat. Meer speel ik eigenlijk niet, af en toe AOEIII en NFS MW maar dan allemaal op de pc, xbox gaat 1 á 2 x in de week aan.. :+ Wist niet dat ik dit zou zeggen, maar blij dat volgende week school weer begint, lekker lol trappen al word Havo 4 wel bikkel :9

Ik ga wel nog Forza aanschaffen, kan ik via system link tegen me broer spelen :D

7. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog volop met Forza en PGR2 bezig hoor. Met Forza is er nog genoeg te behalen en PGR2 wil ik toch wel 6 keer uitspelen.

8. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ik merk ook dat ik minder achter de 360 ga zitten,
    ik denk dat weer op iets nieuws zit te wachten,
    ik heb ook wel eens dagen dat ik me de .... verveel
    en dan heb ik ook geen zin om achter dat ding te gaan zitten : /

9. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De spellen die ik nu op mn 360 heb zijn niet zo boeiend meer.
    Oblivion ken ik(deels) allemaal wel, en af en toe een paar potjes DOA4 kan ook nog wel leuk zijn maar daar houd t mee op. Ik speel wel steeds meer op de pc, en de enige games die ik nog echt graag op de 360 wil zijn splinter cell 4 en gears of war..

10. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin nu ook te merken dat ik minder game..
    Ik kan me nog herinneren dat ik helemaal into Halo/Morrowind etc. was.
    Toen zat ik minimaal 4 á 5 uur lang achter mijn xbox.. maar dat kwam dus deels door school want ik was vroeger eerder vrij.. en ik had bar weinig hw.. dus ik had voldoende tijd. Maar een nieuwe rooster gooide roet in het eten.. eerste uur les tot het laaste uur.. en naast dit.. ik woon vrij ver van school.. dus ik kwam niet op de meest gunstige tijd thuis aan.. Verder heb ik eigenlijk hetzelfde als Tim NL.
    Een dvd is soms echt te tjill.
    Maar in de vakantie merk echt wel dat ik meer game.._O_

11. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heb soms dat ik een tijd totaal niet game... en soms een tijd dat ik veel game.

Ligt er ook aan of je er tijd voor hebt en het weer buiten. In de zomer game ik zeer weinig. In winter ligt dit toch wel wat anders.

Ik zal in ieder geval mijn Xbox360 niet verkopen. Daar vind ik 'm te leuk voor met goede games!

12. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik game eigenlijk ook praktisch niet meer, de laatste 2 a 3 maand is mijn xbox maar een paar uren aan geweest, en alleen voor potjes multiplayer fifa met vrienden. Verder kunnen games me niet meer zoveel boeien, en nieuwe games kopen ben ik ook niet van plan. M'n xbox is dus dan ook al zo goed als zeker verkocht, maar gelukkig gaat m'n broer hem dan kopen. Dus kan ik er alsnog wel op gamen als ik wil :9.

Ook heb ik nog een DS met AC:WW, Another Code Two Memories en Pokémon Ruby. Ik speel alleen elke dag even een kwartier tot een halfuur AC:WW. Dat is eigenlijk het enige wat ik nog aan gamen doe.

Ik weet nog wel toen GTA SA net uitkwam en ik die had, ik had toen ziekte van Pfeiffer (niet zwaar gelukkig). Laatste twee weken van school gemist dus extra lange vakantie, in die twee weken heb ik denk ik toch wel 6 tot 8 uren GTA gespeeld. En daarna nog elke dag wel minstens een uur.

Eigenlijk is een GTA game ook het enige waarvoor ik me nu interesseer, maarja :9

13. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    precies !!!!!! ik zat ook 6 a 7 uur Halo (2) of Morrowind te doen _O_

alleen mensen zoals ik al zei volgens mij komt het omdat het vakantie s en je alemaal shit gaat doen met vrienden/vriendinnen whatever.. en als de school weer begint dan gaaan we denk ik allemaal wel weer gamen !

*ik maak dan wel ff een Thread aan van het tegen overgestelde :9

14. Victor

Victor Guest

Vroeger heb ik heel veel gegamed, ik deed bijna niks anders. Daarna werd het wat minder, maar nu begint het wel weer terug te komen. Ik vind het weer leuk om even een uurtje te doden met een potje Halo ofzo. Ik denk dat minder gamen weinig te maken heeft met volwassen worden, het heeft meer te maken met je er te goed voor voelen. Ik vind dat je er nooit te goed voor bent, het is vermaak, en daar is niks mis mee toch? :p Ik zit geen 3 uur meer achter elkaar achter de Xbox (tenzij het regent en het is vakantie, want dan zit er eigenlijk weinig anders meer op... Dan zijn het trouwens ook geen 3 uren, maarja :+), maar ik blijf het lekker vinden om toch even door te spelen. Ik koop nu ook allemaal spellen die ik eerder geruild heb, omdat ik er zoveel mogelijk wilde spelen of ik vond het niet leuk, maar nu verlang ik er weer naar terug.

Ik game dus vooral voor het tijdverdrijf, zoals die saaie zondagmiddagen. ;)

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    woeps

Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Oooh dit ken ik ja :D

Voorheen zat ik echt DAGEN en DAGEN en NACHTEN lang op Xbox Live met Black Arrow enzo _O_ Geniaaale tijden, en ik wist echt zeker dat ik daar nooit mee wilde ophouden. Maar uiteindelijk is het me minder gaan boeien en ben ik steeds minder gaan Xbox'en. Gamen op de pc vind ik ook steeds minder leuk worden. Ik houd echt van online gamen, maar dan wel op een Xbox, gewoon omdat ik deze service leuker en beter vind dan op een pc.

Ik wil nu, 1,5 nadat ik gestopt ben met Live gaming, echt dolgraag een Xbox 360 hebben, omdat ik eigenlijk weer online wil kunnen gamen met vrienden. Heb helaas geen geld voor deze machine, en zal dus moeten afwachten tot kerst en mijn verjaardag of iets dergelijks.

17. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de hele zomer eigenlijks ook niet op mijn 360 gespeeld, maakt mij ook niet zoveel uit.
    Als er straks weer leuke games uitkomen Saints Row enz. ga ik wel weer meer gamen. Met mooi weer ga je natuurlijk liever iets anders doen

18. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    precies en er waren ook niet echt leuke games deze zomer, helemaal geen zelfs.

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik mijn gaming activiteiten straks beperk tot 1 systeem, in mijn geval de PC dus, ga ik denk ik wel minder verschillende games spelen....maar tegelijkertijd wel langer van een game genieten denk ik, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Toen ik nog op de consoles speelde wilde ik vrijwel elke titel die een beetje interessant was hebben en natuurlijk ook spelen....maar daardoor gebeurde het maar al te vaak dat een titel na een week, 2 weken op de kast belandde en ik alweer bezig was met een ander....die vervolgens op dezelfde manier eindigde. Simpelweg omdat ik zoveel spellen kocht (meer voor de heb dus) dat ik maar weinig tijd nam om echt voor een spel te gaan zitten.

Als ik straks mijn PC heb staan wordt dat wel anders, ik ga het in ieder geval anders aanpakken laat ik het zo zeggen. Een van de eerste spellen die ik daarvoor aanschaf is Oblivion, want ik weet zeker dat ik daar toch wel het langste mee zoet zal zijn voorlopig....minder games, maar wel meer tijd per game zegmaar.

Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Leuk Topic. En interessant om reacties van mensen te lezen :).

Zoals de meeste weten ben ook ik gestopt met het gamen sinds een half jaar. Mijn interesses liggen namelijk meer bij het draaien van muziek. En aangezien dit een dure hobby is, heb ik mijn Xbox 360 verkocht.

Op dit moment nog helemaal geen spijt van!
    Natuurlijk blijf ik het leuk vinden om bij vrienden af en toe even wat spellen te spelen :). Gamen blijft namelijk gewoon leuk...
    Na verloop van tijd zal ik ook weer een Xbox 360 aanschaffen. Ben nu dan ook op zoek naar een Xbox 360 voor een leuke prijs.

Maar meer dan 300 euro wil ik er nu nog niet voor neer leggen. En aangezien ik gewoon geen echte drang ernaar toe heb, wacht ik gewoon rustig af tot er wat prijs verlagingen komen :).

Nu mijn Vakantie voorbij is zal ik er ook veel minder aan denken. Ik moet namelijk wel zeggen dat ik in de vakantie dagen heb gehad waarop toch stiekem even de Xbox 360 miste.
    Er was namelijk niets lekkerder om op van dat soort saaie dagen héél de dag met een pak koekjes en een flis fris achter je Xbox 360 te hangen op Xbox Live :cool:.

Maar nu het normale leven weer is begonnen, en ik weer bezig moet zijn met school en andere hobby's is dat gemis er niet meer.
    Wanneer die Xbox 360 weer komt zie ik dan wel weer :)

Vermaak mij nu zat met het Draaien van Muziek!

Deel Deze Pagina