Ja ik rook niet
Ik neem het alleen op voor de rokers, omdat ik niet vind dat de anti-rokers zo moeten zeuren. Van meeroken ga je echt niet eerder dood hor, tenzij je altijd actief mee loop te snuiven bij de wel rokers.
We gaan meestal 1x per week stappen, gaan we dan lopen zeuren omdat je 1 fokking avondje mee loopt te roken?
Mensen zuipen zich gezamenlijk een lever-aandoening en vervolgens propt iedereen zich na het stappen volledig vol met shoarma of andere vettigheden die de aderen doen dichtslibben (om over de ongezonde gewoontes van de rest van de week nog maar niet te spreken...) en dan gaan zeuren over meeroken...
Ik vind het gewoon zielig gemiep.
Als iedereen nou op de fiets naar waar hij moet zijn gaat, alleen nog maar groentes (die overigens ook niet meer gezond zijn door alle zooi die erop gespoten wordt) en normaal vlees eet en er gewoon een gezonde levensstijl op nahoudt, dan kan ik me nog een beetje in zulks een kritiek inleven. Maar nu... nee...
En dat het stinkt... Mja, ik ruik het niet, ik ben gewend dat er iemand rookt thuis dus ja... Maar goed, als ik op de driebaans snelweg sta, in de file, stilstaand, ja dat vind ik ook stinken, maar daar zeuren we niet over...
Als ik veel tekenfilms gezien ben ik het wel, ik rook niet, case closed.
Sterker nog zo'n 200 - 300 geleden ook niet volgens mij
Laatst bewerkt: 24 aug 2006