Was het maar zon feest! Dat zou trouwens in jouw geval juist minder problemen geven lijkt mij?
Bij de meeste tv’s kan je 1 of 2 analoge apparaten aansluiten (component en vga), en tenminste 1 digitaal apparaat op hdmi (bijv. PS3, dvd speler, HD tuner)... Is wel zo handig omdat de 360 analoog signaal uitstuurt en nog niet veel pc kaarten een hdmi uitgang hebben.
Eén HDMI ingang is met het oog op de toekomst al zeer krap. Als je meerdere digitale apparaten tegelijk aan wilt sluiten kun je dan een hdmi switch gebruiken. Ook niet ideaal maar betrekkelijk eenvoudig en niet super duur.
Bij de Philips wordt de digitale en analoge ingang gedeeld en dat lijkt mij niet praktisch. Als je de 360 en een digitaal apparaat tegelijk aan wilt sluiten zal je een converter moeten hebben die beide signalen accepteert en vervolgens via 1 hdmi/dvi kabel uitstuurt... Ik ken ze niet en het lijkt me vrij prijzig...
Het alternatief is vaak de kabels wisselen (of een mooie a/v receiver
)
edit: of alles analoog houden, met alle nadelen van dien, en met een component switch werken… Maar ik neem niet aan dat je een mooie tv hebt gekocht om naar veredelde scart te blijven kijken?
Lijkt me sowieso storend als je maar één apparaat tegelijk op je tv aan kunt sluiten (scart even uitgezonderd)
Klik om te vergroten...