1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Net de demo filpjes van philips gekeken. oa ook de pixel plus 2 en 3.
    De pixel plus 3 HD is dus beter dan de pixel plus 2 HD. Maar is het noodzakelijk om persé 3 te hebben? Want als je in de demo pixel3 ziet, en ze vergelijkenen het, lijkend het mij wel zo prettig. Veel vloeiender beeld en veel meer/mooiere kleuren.. Zij verkopen het zo, als je een tv met pixel 2 koopt, heb je shit.
    Mij lijkend dit niet zo, maar heb je bij de pixel 2 tv's ook mooie kleuren en vloeiend beeld, of hoe moet ik mij dit voorstellen???

    En is het handig om een full hdtv te kopen, of is dit overbodig?
    Ambilight 2... hetzelfde verhaal als pixel plus 2 en 3?
    De digital natural motion en clear lcd, ik zie geen of niet veel philipjes ermee, of is dit standaard in iedere ingebouwd ofzo?

    Want ik had namelijk deze tv's op het oog:

    http://www.consumer.philips.com/con...&proxybuster=PXH1YS15SRTSNJ0RMRCSHQVHKFSESI5P

    http://www.consumer.philips.com/con...pe=CONSUMER&productId=32PF9966_10_NL_CONSUMER

    BVD
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk daarmee heel goed uit.

    Er zijn LCD/Plasma's die alleen overweg kunnen met het digitale signaal.
    Namelijk DVI-D.

    Wannneer er vermeld staat DVI-I dan ondersteund het toestel zowel analoog als digitaal.

    Staat het niet op het toestel vermeld , kijk dan naar de DVI-aansluiting achterop.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, ik was niet helemaal volledig... Inderdaad wel belangrijk om op te letten als de tv geen andere analoge ingangen heeft :)
     
  4. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, Pixel Plus is sowieso niet echt nodig. Iedereen hier die een Samsung heeft is er tevreden over en die kennen geen Pixel Plus shit ofzo.
    Die demo dingen zou ik met een schuin ook bekijken want ze passen dat altijd aan zodat het nieuwste & duurste er het positiefst uitkomt natuurlijk (het liefst met een groot verschil).
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Uhm bij mij in het ad stond dat het 3min duurt, en dat dat langer is dan bij ouderwetse tv's. Dus het is beter geworden...
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Aha, juist... Als Samsung het niet heeft is het BS - Want: iedereen die er een heeft is er tevreden over...
    Mooie redenatie :lol:
     
  7. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien is dus Samsung LE32R71 de meest geschikte LCD tv voor je xbox 360 ?
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zow das een heel verhaal. Om een kort antwoord te geven. Gebruik nu 1 dvi ingang voor mn 360, als ik in de toekomst nog een hd aparaat wil aansluiten doe ik het meteen goed en haal ik een hdmi switch die ik aansluit op de dvi van m'n tv, zodat ik een aantal HD ingangen tot m'n beschikking heb. Sluit niks analoog aan.. naja de Wii dan maar dies niet HD :D

    Btw gebruik nu ook de 360 voor m'n dvd's ipv mn dvd speler... 360 kan et beter upscalen, maakt een duidelijk verschil:thumbs:
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, er wordt neit voor niets bij alle calibratie dvd's etc. gezegd om alle poes pas uit te zetten ( digitale verbeteraars etc.) dus is pixel plus echt niet nodig!

    Ik zelf heb de Toshiba 32 wl 66 z en ben echt heel erg tevreden! Geweldig, zowel analoog als hdtv materiaal! DVD films worden erg goed geupscaled naar 720p resolutie! een genot, voor slechts 999 euro...


    Ik heb de 360's dvd speler niet meer gebruikt sinds ik een hdmi speler heb die wel tot 720p kan upscalen, de 360 dvd speler kan helaas maar tot 480p ( en dit is ook een erg groot verschil)
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb je twee dvi ingangen dan, als dat zo is heb ik niks gezegd O-)
    Als je er maar één hebt is je antwoord op mijn lange verhaal toch iets te kort vermoed ik. Component en vga zijn namelijk wél analoog. Dus niet compatibel met een hdmi switch, daar deze alleen digitale signalen kan schakelen.
    Een 360 (en een Wii gebruikt denk ik ook component nietwaar?) geeft alleen een (edit)analoog signaal uit voor zover ik weet...

    edit: voor de wii zal je op zijn minst een ingang moeten hebben die 'progressive' signaal kan weergeven. Een scart aansluiting gaat dus niet voldoen, wil je nog een beetje beeldkwaliteit over houden dan...
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben zelf net mn instelljngen wa door gegaan om alles goed af te stellen en je kan goed het verschil zien als je pixelplus 2 aanzet of niet. Heb em zelf aanstaan, geeft veel schoner beeld. Pixelplus 3 zal dan wel weer ietsie beter zijn, maar daar betaal je dan ook voor, net zoals ambiligt 2/3, die schermen zitten niet onder 2000 euro. En Digital natural motion heb ik ook, dat clear lcd is voor de duurste nieuwe modellen die net uitgebracht zijn. Dunno wat het precies doet.
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Euh, je sluit je switch op je ene dvi ingang aan.... heb je geen 2 voor nodig ;) Dus alle hd apparaten worden dan aangesloten op die switch... dat is de hele bedoeling van een switch.. van 1 HD ingang er meerdere te maken;)

    Je maakt et veel te moeilijk. HD signalen dvi/hdmi gaan in switch, analoge signalen Wii, gaat in 1 van de scart aansluitingen op de tv.
     
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Als jij het zegt :D Ik wil ook niet vervelend doen, veel plezier met je tv \o/

    Oh, dom van me...|:- Met component>dvi en hdmi>dvi kabels + dvi switch ken het wel gewoon natuurlijk, zelfs de Wiiiiii :D
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem! De le32s71 yes! Wie heeft hier ervaringen mee, tips trics etc
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Trics :confused: , welke trucjes wil je de Samsung leren dan.
     
  16. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Blijf ofzo :+

    Vraagje:

    deze tv heeft een dynamischecontrast verbeteraar staat bij de "meeslepende kijkervaring" genoemd. Het contrast is 6000:1 staat bij de specs.

    http://www.consumer.philips.com/con...&proxybuster=DJELU0ZRZRP0BJ0RMRESHP3HKFSEKI5P

    Deze heeft een contrast van 7000:1 maar heeft niet de dynamischecontrast verbeteraar.

    http://www.consumer.philips.com/con...&proxybuster=DJELU0ZRZRP0BJ0RMRESHP3HKFSEKI5P

    Welke zou beter zijn qua contrast, degene met een lager contrast maar met een verbeteraar, of de gene met een hoger contrast maar zonder verbetaraar?

    Als het een goed meezit ga ik denk ik voor deze(denk het niet, maar je weet maar nooit met je ouders he :+, anders de LE32R71 he ;)):

    http://www.consumer.philips.com/con...&proxybuster=DJELU0ZRZRP0BJ0RMRESHP3HKFSEKI5P

    Dit is toch de opvolger van deze he?:

    http://www.consumer.philips.com/con...&proxybuster=DJELU0ZRZRP0BJ0RMRESHP3HKFSEKI5P

    BVD
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  17. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik heb al een aantal maanden de Bravia KLVS32A10 in mijn bezit en het is mij onlangs opgevallen dat ik last heb van color bleeding, dit is voornamelijk goed zichtbaar bij Saints Row.
    Als ik snel van links naar rechts kijk met de camera stick dan zie ik duidelijk color bleeding en bij sommige instellingen (helderheid op 54 tot 65) een vage groene waas bij de omlijning van b.v characters en omgeving.

    Nu is mijn vraag, wat kan ik in deze situatie het beste doen?

    Hartelijk dank,

    Leroy
     
  18. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen bullshit maar is het geen 300 euro meer waard (wat je er idd ongeveer voor betaald het verschil voor een voor de rest bijna gelijkwaardige televisie). Als het verschil echt groot zou zijn, zou iedereen wel een Philips kopen. M'n opa heeft er een met Pixel Plus en met standaard TV zie ik wel verschil maar met HD is dat verschil volgens mij veel minder. Moet m'n Xbox 360 maar eens mee naartoe nemen eigenlijk om het met me eigen ogen te zien.
     
  19. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    De TV omruilen want die is vrij slecht.. Ik had hem ook, maar het viel me ontzettend tegen. Aan jouw probleem is weinig te doen. Je kan een calibratie laten uitvoeren, maar ik heb geen idee hoeveel/of het gaat helpen..
     
  20. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wilt ie de TV laten apporteren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina