[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0

    is volgens mij afgelopen sinds gisternacht.. had ik ergens gelezen.
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Net een MP toernooi gespeeld. Bleef ik heads up over tegen een gast die echt zo slecht speelde... Hij bleef alles maar checken, zette nooit in, wist volgens mij gewoon niet wat hij/zij deed... Maar goed, na een tijdje de blinds bij hem weggehaald te hebben en wat potjes te winnen wist ik in een laatste pot toch zijn laatste fisches weg te halen... Gaat die goof een keer All in, heeft 'ie echt een hand van niets xD ARGH!
     
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zit maar te zeuren over de bots die zo passief spelen, nou ik heb dus altijd agressieve bots, als ik all in ga, gaat er minstens 1 en meestal 2 mee, alleen ik verlies de hand 9 van de 10x dan, zelfs met AA of AK...

    Dan heb ik eindelijk een mooie flush, komt er een straight overheen... Ik heb het geluk niet voor deze game.
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoelt een straight flush neem ik aan. Een straight is minder waard dan een flush.
     
  5. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat Ace High geval niet, kan iemand het uitleggen? In de Mainpost is het niet zo goed iutgelegd. :mad:
     
  6. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt dacht ik ace high card en ace high strait en als je ace high card hebt dan heb je gewoon de hoogste kaart in het spel en bij ace high strait heb je een straatje waarvan de aas het hoogste uit die straat is.
    zo heb je ook een kings high strait en een queens high strait etc.
     
  7. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben eindelijk uit het rood (stond -700.000). Maar het slaat soms helemaal nergens op. De op voorhand beste kaarten worden keer op keer gekraakt. Pas 1 keer met AA gewonnen. Dat leverde me wel in 1 keer 350.000 op. Maar in principe is het geen poker wat ze spelen.
     
  8. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dit slaat dus nergens op.. dat jij nou denkt dat je met AA altijd wint.. dat ligt ook aan de flop.. Je moet niet het spel af kraken omdat jij het niet kan winnen.. Dit is gewoon hoe texas hold'em word gespeelt
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  9. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    net een mooie achievement erbij [​IMG]
    Winning Streak
    Win 10 hands in a row.

    ik weet dat hij niet in deze topic hoort maar toch vond hem best irri te halen, ik moet zeggen ik had wel geluk bij deze achievment :) winnen met een 10 3 van Q A :confused: :+
     
  10. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Vastlopertje gehad ofzo :confused:
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    :confused: vaag
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    die heb ik ook al maar dan offline gehaald iig, want als je voor de flop all-in gaat is het 99% zeker dat de comp fold.
     
  13. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook offline maar met hoeveel geluk :cool: eindelijk een keer geluk tegen de bots! maar nu wil ik een beetje geld verdienen ga all in en verlies met three of a kind :mad:
     
  14. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij jouw misschien, als ik dat doe dan doen zij 90 procent van de keren mee :x

    W000000T!! 300 Posts! \o/\o/\o/
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  15. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een wereldspel online, offline is het minder leuk omdat de computer nooit bluft als je ze opeens heel erg gan verhogen weet je zeker dat ze goeie kaarten hebben en online wordt wel heel veel all in gespeeld daarom speel ik liever tournements online
    online zat ik bij een gast die alleen maar all in speelde en de hele tijd als die verloor weer nieuwe credits kocht
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Probeer een scenario met Conservative Players. Die Folden snel en bluffen weinig, toch?

    Ik vind offline ook niet echt leuk, want ze doen zulke bizarre dingen. Ze zetten in op zulke rare momenten, je kan geen touw vastknopen aan de npc spelers.
    Op live vind ik het alleen storend dat mensen meteen als gekken gaan inzetten zodra ze een Aas of Koning in hun eerste hand hebben. Ik geef ook geregeld Negative Feedback als ik vind dat iemand keer op keer speelt alsof hij de game niet snapt.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    En als de comp meegaat is het 99% zeker dat de CPU de all-in wint |:-
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook ik heb natuurlijk dit spel een uurtje of pakweg 5 gespeeld en ik moet zeggen dat het heel leuk en verslavend is. Ik speel nu eigenlijk meestal Singleplayer en dan voornamelijk met kleine bedragen (denk aan 150). Verder speel ik eigenlijk maar weinig in de multiplayer. Dit doe ik eigenlijk alleen maar omdat ik dan teveel verlies maak. Tevens gebruiken ze bijna elk potje die daar gespeeld word 50.000. Ik ken alle hands niet zo goed dus ik ga ook nooit voor zoveel "geld" pokeren. Ik begin een beetje rond de 1000, als ik het door heb zal het wel 10.000+ worden.

    O ja, en idd doet de computer rara dingen in de singleplayer. Zet iemand in een potje van 5$/10$ opeens 40$ in zet ik een kleine 10$ in daarna stopt hij. En o wat is het makkelijk om de 10 wins op een rij te hebben zeg. Gewoon heel de tijd op Y drukken in de singleplayer. Niemand durft meer iets in te zetten. Wat vandaag wel grappig was: Ik speelde gewoon een potje multiplayer. Opeens quit iedereen exact tegelijkertijd toen kreeg ik zomaar even 3000 toegeschoven. Wisten jullie dat er een hele dikke bug in het spel zat? Er is namelijk een mogelijkheid om op een zeer trieste manier geld te verdienen. Alleen vraag ik me af of het wel zo slim is om hier neer te zetten. Mja het schijnt dat als je met een multiplayer potje bezig bent en dan opeens de verbinding stopt/verbreekt dat je dan een hoop geld krijgt. Mensen doe en probeer dit a.u.b. niet want dit gaat anders echt het spel verzieken als het echt werkt!
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  19. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij zegt, kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Maja bij Halo waren dit soort praktijken ook veel voorkomend volgens mij.
     
  20. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik dat?? NEE. Ik zeg alleen dat je met AA bijna altijd verliest als er 5 all-in mee gaan. Wat moet ik dan doen? Folden?

    Als dit is hoe het volgens jou gespeeld moet worden?? Kom dan naar Pokerstars, gaan we voor echt geld spelen.
     

Deel Deze Pagina