Ook ik heb natuurlijk dit spel een uurtje of pakweg 5 gespeeld en ik moet zeggen dat het heel leuk en verslavend is. Ik speel nu eigenlijk meestal Singleplayer en dan voornamelijk met kleine bedragen (denk aan 150). Verder speel ik eigenlijk maar weinig in de multiplayer. Dit doe ik eigenlijk alleen maar omdat ik dan teveel verlies maak. Tevens gebruiken ze bijna elk potje die daar gespeeld word 50.000. Ik ken alle hands niet zo goed dus ik ga ook nooit voor zoveel "geld" pokeren. Ik begin een beetje rond de 1000, als ik het door heb zal het wel 10.000+ worden.
O ja, en idd doet de computer rara dingen in de singleplayer. Zet iemand in een potje van 5$/10$ opeens 40$ in zet ik een kleine 10$ in daarna stopt hij. En o wat is het makkelijk om de 10 wins op een rij te hebben zeg. Gewoon heel de tijd op Y drukken in de singleplayer. Niemand durft meer iets in te zetten. Wat vandaag wel grappig was: Ik speelde gewoon een potje multiplayer. Opeens quit iedereen exact tegelijkertijd toen kreeg ik zomaar even 3000 toegeschoven. Wisten jullie dat er een hele dikke bug in het spel zat? Er is namelijk een mogelijkheid om op een zeer trieste manier geld te verdienen. Alleen vraag ik me af of het wel zo slim is om hier neer te zetten. Mja het schijnt dat als je met een multiplayer potje bezig bent en dan opeens de verbinding stopt/verbreekt dat je dan een hoop geld krijgt. Mensen doe en probeer dit a.u.b. niet want dit gaat anders echt het spel verzieken als het echt werkt!
Laatst bewerkt: 25 aug 2006