Wat behuizing betreft: die lijkt me vrij stevig. Heb verder niet echt veel ervaring met laptops, maar zolang je er geen gekke dingen mee doet gaat ie echt niet zomaar stuk lijkt me. Toetsenbord is fijn, touchpad is prima, scherm ziet er goed uit, sneltoetsen zijn handig, zelfs de ingebouwde webcam doet het prima
Ik heb de batterijduur nog niet echt extreem getest, maar toen ik een uurtje in de trein heb lopen tekstverwerken was de accu nog maar op 75%. Als je niet al te zware applicaties draait moet de accu dus zeker minstens zo'n drie uur meegaan.
De laptop is echt heel erg stil, af en toe hoor je de processor eens aanzwengelen, maar verder hoor je zou je niet eens zeggen dat ie aanstaat zo stil. Hij wordt wel vrij warm aan de onderkant.
Enige minpuntje aan deze laptop (maar dat is meer een luxeprobleem) is dat ie met zoveel onnodige software wordt geleverd. Veel troep standaard geïnstalleerd, waarvan ik de helft er inmiddels alweer afgegooid heb. Misschien dat een schone Windows-installatie nog wel beter is. Maar buiten dat: echt een top-laptop!
Klik om te vergroten...