Pathé Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Wie hebben dit,

1 vriend van me heeft het vandaag gekocht, 2 andere hebben het morgen als het goed is. Ik ga het ook wel halen denk ik, is die 17.50 nou per maand.

Je kan onbeperkt films kijken bij Pathe.

Ik ga het gewoon doen :thumbs:

2. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    spawm - w =

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm lijkt me wel leuk ja haha elke dag naar de Pathé _O_ .
    Ik zat ook te twijfelen om het te halen maar er zijn niet echt leuke films deze maand en volgende maand ook niet volges mij.

Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    beetje stom moment om het te kopen bij alberthein krijg je bij elke 20 euro een 2e bios kaartje gratis, dan zou je 4 keer naar de film moeten om dat eruit te halen.

5. mars15

mars15 Guest

ga leren wat spam is _0/

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel heel voordelig uit, is 't ook wel in vergelijking met een normaal kaartje. Alleen je gaat daardoor wel aanzienelijk meer naar de film. Meer popcorn, elke maand haalt pathé 17.50 binnen + eventuele extra inkomsten. Ik denk niet dat jij normaal zoveel per maand naar de film gaat. Maar wel een leuke (aantrekkelijke) actie!

7. basovich

basovich Guest

had het ook een paar x gezien:). misschien koop ik er ook een. voor dat geld kun je toch wel misschien 2x naar de bios :9. Moet nog naar dood eind en miami vice, en misschien nog naar world trade center...komen er verder nog top films uit?

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zie het nut niet in van een eigen thread voor dit onderwerp. Het is nou niet bepaald een onderwerp dat discussies aantrekt, het is meer een soort mededeling.
    Je had dit dan ook beter in een van de speciale filmthreads kunnen posten.

Deze gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina