Vágner Love zal vanavond tekenen bij Feyenoord Door Michel van velzen 31 Augustus, 2006 Feyenoord heeft naar alle waarschijnlijkheid dan toch een spits gevonden, Vágner Love zal waarschijnlijk vanavond worden gekeurd en gepresenteerd worden. Daarmee lijkt een einde gekomen te zijn aan alle transfergeruchten rond om de nieuwe spits. De Braziliaan speelt op dit moment nog bij CSKA Moskou waarmee hij in 2005 de UEFA beker won.
Als Kluivert een beetje in vorm komt is hij 1 van de beste spitsen op de nederlandse velden. Wacht maar hij gaat het wel maken daar. ( of hij gaat extreem op z'n bek)
Er zijn maar 3 mogelijkheden met Kluivert 1.Of hij flopt helemaal bij PSV (minder dan 5 goals ofzo) 2.Of hij wordt weer helemaal de oude (20+ goals) 3.Of hij is het hele seizoen geblesseerd Denk dus dat met Kluivert of extreem goed of slecht gaat bij PSV en niet zo gemiddeld seizoen a lá VoH
Idd precies mijn gedachtes ja. Ik gun hem het beste daar. Kluivert zal altijd'1 van m'n favo spelers blijven.
achja, als we dan naar een uitwedstrijd gaan mollen we niet het hele stadion of supporters van de andere partij :{... EDIT: bron: voetbalzone
Kluivert afgekeurd bij PSV 31 augustus 2006, 17:12 Door: Robert Kuijpers Patrick Kluivert lijkt op het eerste oog afgekeurd te zijn door PSV, althans dit meldt het Radio 1 Journaal. De spits zou door problemen aan de knie niet fit genoeg te zijn. Later vandaag volgt een herkeuring. De Nederlander was er al uit met PSV en ook de clubs waren er al uit. Maar omdat hij al twee jaar eigenlijk amper meer op niveau heeft gespeeld was een grondige keuring noodzakelijk. Nu deze negatief uitgevallen is lijkt Amr Zaki weer in beeld te komen, de Egyptenaar was in eerste instantie afgevallen omdat Kluivert de eerste keus van de regerend landskampioen was.
We? hihi Grapjas Oh ja, volgens mij hebben de AJAX supporters afgelopen zondag niet het hele stadion gesloopt of supporters van NAC gemolesteerd. Slimpie.
Ik heb niet zo veel vertouwen dat Kluivert het goed gaat doen bij PSV, de laatste jaren heeft ie sowieso haast niks gepresteerd (behalve elke nacht uitgaan )
Patje ik wens je succes hoor jongen!!!! Kromkampje ook nog op de valreep en die Tardelli nog gehaald. Psv heeft zich goed versterkt. Hopen dat 010 daadwerkelijk Wagner Love haalt. Dat geeft de Eredivisie wat meer allure.
Vind het maar gaar dat mensen een club beoordelen op de supporters. Het is waar dat het meedeelt aan de sfeer, maar dat is lang niet het enige. Ik zou graag bij iedere wedstrijd van PSV zitten, maar heb simpelweg geen geld en geen middelen. Je moet toegeven dat PSV een rustige, warme en 'intieme' club is. Ajax vind ik uitstralen als te groot en hoe je het ook wendt of keert, het staat te boek als koud [Edit: Binnenin de club dus, niet de supporters]. Ten Cate brengt daar gelukkig alweer wat verandering in, maar zoals hij zelf al zei schrikken spelers daar als hij een arm om hen heen slaat. :{ Die mening van Stam kan natuurlijk, maar er zijn genoeg spelers van PSV die van mening zijn dat Ajax en Feyenoord arrogant zijn. Er lopen ook zat spelers rond die PSV als hun enige club in Nederland zien evenals dat het geval is bij Feyenoord en Ajax. Overigens is dit ook heel het punt over Kluivert, Timmer en Westerhof. Laatste twee zijn pure economen zonder voetbalhart. Kluivert wil nog wel eens arrogant zijn. Mensen als Van Raaij en Hiddink stralen echt het gevoel uit dat je bij PSV ook hebt. Provinciaal is in mijn ogen dus alles behalve slecht.
Naja, hoe je went of keert, PSV blijft een provincieclub en zal nooit de status van Feyenoord of Ajax bereiken.
wat voor status bedoel je? Het inmekaar timmeren van Supporters? En wat oxideert het mijn anus hoeveel supporters er naar een wedstrijd komen, er is er toch geen prijs voor!! Het enige waar het om gaat dit seizoen is de 'Landskampioenschaal', en daar hebben ajax en feyenoord de laatste jaren wat moeite mee.
Nooit zal ik niet zeggen. PSV is vanaf twee jaar goed bezig en valt nu ook op door 10 jaar achtereen CL voetbal. Als ze de lijn van tweede rondes nu maar door blijven trekken maakt PSV snel faam in Europa. Vooral als die andere clubs blijven verliezen van Kopenhagen e.d. :{