De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Charisteas naar Feyenoord. :{

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Qua uitstraling, en daar hebben prestraties in NL of Europa niet zo heel veel mee te maken. Overigens is het echt niet dat zo Feyenoorders en Ajacieden alleen maar lopen te vechten. Als je wat meer supporters hebt is de kans op rellen ook groter natuuurlijk.

3. basovich

basovich Guest

maar wat lopen jullie dan rond te zuimen met: 'psv is een neppe club' en 'een provincie clubje' ...alleen omdat ze 1x met maar 100 man naar twente zijn gegaan?

4. Tecnomic

Tecnomic Guest

Tsja met deze selectie ga je ook niet de lijn doortrekken in Europa. PSV mag dan wel goed gepresteerd hebben in Europa, maar een club als Ajax staat nog altijd hoger in het vaandel. Daarnaast is PSV al zijn grote spelers kwijtgeraakt dus ik hou mijn hart vast. Maar goed PSV moet vanaf nu maar zich eerst maar concentreren op de competitie in plaats van zich nu al bezig te houden met de Champions League :{ Ze werden immers door FC Twente overklast :emo:

5. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Hey bedankt he en veel plezier ermee :b:

6. mark8925

mark8925 Guest

nee niet alleen daardoor.. dat is namelijk áltijd zo.. maja dat is nou eenmaal zo.. nix aan te veranderen

@alle feyenoorders: hee veel plezier met charisteas ..zijn wij daar eindelijk van verlost whahahahahahaha:lol: :lol: :lol:

7. Tecnomic

Tecnomic Guest

He nou je het zegt 8) Nee ff serieus: Charisteas vind ik zeker geen slechte spits hoor, want vorig seizoen deed hij het bij Blind absoluut niet slecht.

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, over dat eerste. Daar geef ik je gelijk in.
    Maar al hun grote spelers kwijt? Vennegoor was dan wel een lange gozer... dus misschien heb je gelijk.:emo: Maar er blijven er zat over hoor, en ook zij deden inkopen waarmee wellicht wat te doen valt. En PSV houdt zich wel degelijk met de CL bezig hoor en overklast door Twente? Ajax mag met de beker wel van PSV gewonnen hebben dan, maar als we het over het inhoudelijke voetbal gaan hebben is Ajax er ook nog lang niet hoor. En het verlies van Kopenhagen van Ajax, was dat 'stom', 'pech' of terecht?
    En Ajax hoger in het vaandel, kom op zeg.... dat weten ze in Kopenhagen ook zeker?

edit: Charisteas is dan de 2e goede aankoop van Feyenoord vandaag.

Laatst bewerkt: 31 aug 2006
  9. Tecnomic

Tecnomic Guest

Allemaal leuk en aardig wat je allemaal zegt, maar een club als Ajax heeft altijd al hoog in het vaandel gestaan wat betreft Europa. Dit basseer ik op de geschiedenis van de club. Daarnaast heb ik niet zoveel vertrouwen in dit PSV, tenminste in de Champions League. Spelers waarvan PSV het op dit moment moet hebben zijn Cocu(die nu met tegenzin voetbalt 8) ), Farfan en evt. Kone, maar deze spelers hebben nu al niet hun vorm te pakken :emo: Het elftal maakt sowieso al geen indruk op mij, Alex die de laatste wedstrijden onzeker speelt en haast geen schim meer is van vorig seizoen, Gomes die bij zijn debuut afgelopen zondag al in het begin enorm in de fout ging. Ik wordt er zo droevig van he.... :emo:

Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2006
  10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet mijn quotes wijzigen.

11. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha dit kan je niet menen....

Nou veel plezier ermee!

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    @ Tecnomic
    Oké, op het moment ben ik ook niet echt onder de indruk van PSV.
    Maar als je dat gaat vergelijken met Ajax, dat inderdaad misschien ietsjes beter voetbal heeft gespeeld de laatste tijd, doe je toch iets verkeerd. Want Ajax is nou ook niet echt al te goed bezig de laatste 2 wedstrijden. Bedoel als je van een leuke gevaarlijke ploeg als Kopenhagen verliest tja, eigenlijk zou dat Ajax eigenlijk niet mogen laten gebeuren. Maar het is gebeurd. En we zullen zien waar het schip strand.

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    @ Tecnomic
    Maar als je dat gaat vergelijken met Ajax, dat inderdaad misschien ietsjes beter voetbal heeft gespeeld de laatste tijd, doe je toch iets verkeerd. Want Ajax is nou ook niet echt al te goed bezig de laatste 2 wedstrijden. Bedoel als je van een leuke gevaarlijke ploeg als Kopenhagen verliest tja, eigenlijk zou dat Ajax eigenlijk niet mogen laten gebeuren. Maar het is gebeurd. En we zullen zien waar het schip strand.

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    @ Tecnomic

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Tot dat ie alles bijmekaar scoort.. maar idd tot nu : Geniet er van :D

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo slecht was hij niet, jammer dat hij naar Feyenoord gaat. Hij had beter een andere club kunnen kiesen. =(

17. mars15

mars15 Guest

BESTUUR TEGEN DE MUUR,

18. mars15

mars15 Guest

Koeman rot op

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah ok, maar je zal het net zien natuurlijk (hoe onwaarschijnlijk het ook mag wezen :9)

20. mars15

mars15 Guest

Ik ga vanaf nu de thuiswedstrijden niet meer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina