De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik lag me kapot hier, hoe wanhopig zijn ze wel niet. Koop dan Denneboom ofzo 8)

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie kunnen veel zeggen, Charisteas speelde wel okj als ie mocht spelen. Doet altijd werken. Geen luie flikker. En hij scoorde zo nu en dan ook nog eens.
    Het is alleen, past ie bij Feyenoord? Nee. Die jongen/man is veel te soft voor de cultuur van Feyenoord.

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat eerst met een reactie van : =(

Maar nu zit ik zo :emo: :eek: :emo:

Ik zit nu allemaal reactie's van feyenoorders te lezen, mensen hebben hun seizoenskaart opgeheven, 300 man stonden voor de kuip, alles op zijn kop nu !!!

Geweldig

4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    hehe chari is 5de man ofzo bij ajax. en bij feyenoord moet ie gaan scoren. en met dat b team is dat echt al onmogelijk. feyenoord hoop voor jullie dat jullie in de top 10 komen.... nee dat meen ik niet degraderen die handel:)

5. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @mars --> hahaha, je gaat strax juichen voor een ajacied, JAMMER JOH :)

@basovich --> hahaha, je gaat strax juichen voor een ajacied, JAMMER JOH :)

Suc6 hé, jullie mogen het afval hebben!!!!

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
  7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is inderdaad triest. Eerst toppers proberen aan te trekken, beetje met Klasnic, Pizarro, Cruz, Vagner Love lopen patsen en dan met een 5e-keus spits aan komen.

Het aankopen van een speler die niet of nauwelijks aan het spelen komt bij zijn vorige club lijkt mij nogal risicovol. 1, het is niet voor niks dat ie niet veel speelt. 2, je kunt moeilijk inschatten hoe goed/slecht hij is.

PSV zie ik toch nog wel sterk worden, wordt nog lastig seizoen tussen AZ, PSV en ons aller Ajax.

Wil je Kluivert aub geen afval noemen? O-) En Charisteas ook niet, respect voor hem. Nooit zeuren ookal kwam ie amper aan het spelen. Echt iemand die voor het voetbal kwam, en geen praatjes had.

Laatst bewerkt: 31 aug 2006
  8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm niet zo'n lekkere aankoop. Maar weer een waardeloze actie van van den Herik. De tering zeg... Dat die man daar nog zit. Ik kots hem echt uit... :mad:

Maar goed, leuk om te zien dat het hier nog altijd hetzelfde is gebleven.. 020 vs. 010 en 010 vs. 020. :')

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, want bij Feyenoord spelen alleen bikkelharde ex-militairen. Kom op man, wat een onzin. :emo:

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, zo bedoel ik dat niet. Kijk naar Theo Jansen, zo iemand vind ik echt een Feyenoorder. Kijk naar Charisteas, zo iemand... niet.

11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De Ceulaer is een concurrent van Castelen en geen linksbuiten.

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Slaat alsnog nergens op. Hij paste minder goed bij Ajax met zijn houterige motoriek en vrij beperkte techniek.

13. mars15

mars15 Guest

ik zal nooit juichen voor hem

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wil jij dan zeggen dat ie (daarmee) beter bij Feyenoord past dan bij Ajax?

15. mars15

mars15 Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2006
  16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    O mijn focking god!! toen ik het hoorde dacht ik echt dat het grap was. Maar het is gewoon echt!! Klasnic, Alback, Pizarro, Cruz en Wagner Love. Allemaal mooie namen maar nee hoor ze trekken een bankzitter van hun aartsvijand aan?? Onbegrijpelijk. Ze weten toch dat Chari een man is voor een 2 spitsen systeem?? Bewaar het geld dan, en zet P-air in de spits!!

Hoe triest kan het zijn zeg. Een "top" club als feyenoord haalt afdankertjes van de concurrenten. Ik zou zeggen Lynchen die v/d Herik.

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, ik vind het ook een dubieuze keuze. Aan de andere kant. Hoeveel heeft Ajax er voor betaald? En hoeveel Feyenoord? Denk dat Feyenoord hem voor een realistische prijs heeft gehaald. Nog een andere kant: Feyenoordsupporters....zullen hem wel weer gaan uitfluiten. Want alles wat uit 020 komt is vies...doet zo'n spits geen goed. Hoewel...volgens mij was die dat bij ajax al gewend (te lezen aan de reacties van ajax'supporters'). Oftewel, het kan alleen maar meevallen.:D

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar is dat van Wagner Love dan al definitief afgeketst? Die zou toch tekenen????? ??? ?? Toch? toch?

19. mars15

mars15 Guest

Respect

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kijk als we ff de stats van Chari erbij pakken. Heeft hij in de duels dat hij voor ons speelde niet heel slecht gespeeld. Hij pakte z'n goaltjes wel mee. En hij begon ook een beetje nwarm te draaien (weliswaar een beetje laat). Maar nogmaals denk ik dat hij in een 2 spitsen systeem wel uit de voeten kan. Maar dan echt bij een mindere club. Feyenoord moet zich rot schamen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina