[PC] [PC] Crytek's Crysis

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 24 jan 2006.

1. Tecnomic

Tecnomic Guest

Hoe vet deze game ook gaat worden, er zullen maar weing mensen dit spel kopen. Dit is het bewijs :emo:

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga uiteraard voor Windows Vista Ultimate :)

Maar ik zie er het "bewijs" niet in eigenlijk....wat probeer je te suggereren ?

Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  3. Tecnomic

Tecnomic Guest

*Zegt de man met de grote beurs :+ Maar 450 dollar vind ik echt absurd hoog :{

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Windows XP Professional retail kost ook €429,- dus zoveel verschilt het niet van Vista. :)

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja oke dat wist ik dus niet, maar goed wil je van deze optimaal genieten dan moet je wel een hele brede beurs hebben zeg :eek:

Maar goed volgend jaar: Crysis op de Xbox 360 en PS3 :D :+

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, het is een kwestie van priotiteiten stellen, zoals met alles waar je je geld aan uitgeeft....de een gaat 2 keer in de week op stap, is ook duur maar dat vind men normaal. Ik ben het met je eens dat 400 euro (zo niet meer) voor een OS veel geld is, maar ik wacht sowieso totdat Vista ff uit is zodat het merendeel van de bugs etc. eruit zijn....tijd genoeg om te sparen nog dus :) :b:

Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  7. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, als je nu een Windows XP licentie hebt, kan je het af met de Vista Ultimate Upgrade i.p.v. de retail. Dat scheelt aanzienlijk, €270,- i.p.v. €450,- :cool:

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb straks een OEM versie van Windows XP Professional (zoals je weet :+), maar kan ik die upgrade dan ook doen ?

9. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Jep :)

Is wel een OEM-licentie, maar dat maakt verder niets uit. :cool:

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, das mooi dan :) Dat scheelt straks aanzienlijk idd :cool:

11. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Crysis wordt vast heel erg vet en mooi blablabla maar eigenlijk nog geen enkele trailer ingame gezien die helemaal soepel loopt. Echt soepel.. alles schokt (behoorlijk), ook de filmpjes vd multiplayer e.d.. Maar goed ze kunnen er nog even aan werken en da's maar goed ook want we willen wel een goed spel natuurlijk:) Ben benieuwd hoe mijn pc 't gaan doen want ik wens em alvast sterkte als ik de screens zie..

Over vista: tsja beetje duur maar dan heb je ook wat. Bovendien.. niemand zegt dat je vista moet nemen :emo: tsja dat jullie dan weer die spellen willen spelen, dat doe je jezelf aan_0/ Moet je er dus maar voor over hebben;)

12. Tecnomic

Tecnomic Guest

''Crysis moet beste shooter ooit worden''

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat is toch de bedoeling van elke game die in de maak is ;)

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja maar van een shooter als Crysis waar overigens heel veel van verwacht wordt, leggen de ontwikkelaars wel vaker de lat hoog. Of dit de beste shooter ooit gaat worden moet dus nog blijken.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We'll see about that. Maar dat het de mooiste ooit wordt staat als een paal boven water :cool:

16. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer word deze game eigenlijk gereleased op de pc?

17. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk eens een echte game die het uiterste van me PC gaat vragen. Ik kan niet wachten tot hij er is. Destijds de HD trailer gezien en ik begon zo wat te kwijlen.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe info wat betreft het spelverloop :) Ik ben zeer benieuwd geworden :) :cool:

Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel geboeid door deze game. jammer dat ik een bagger computer heb, dus dan hoop ik dat hij nog een beetje redelijk naar de 360 komt, als hij al naar de 360 komt.

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 sep 2006

Deel Deze Pagina