Ik ga uiteraard voor Windows Vista Ultimate Maar ik zie er het "bewijs" niet in eigenlijk....wat probeer je te suggereren ?
Ja oke dat wist ik dus niet, maar goed wil je van deze optimaal genieten dan moet je wel een hele brede beurs hebben zeg Maar goed volgend jaar: Crysis op de Xbox 360 en PS3
Mwah, het is een kwestie van priotiteiten stellen, zoals met alles waar je je geld aan uitgeeft....de een gaat 2 keer in de week op stap, is ook duur maar dat vind men normaal. Ik ben het met je eens dat 400 euro (zo niet meer) voor een OS veel geld is, maar ik wacht sowieso totdat Vista ff uit is zodat het merendeel van de bugs etc. eruit zijn....tijd genoeg om te sparen nog dus :b:
Mja, als je nu een Windows XP licentie hebt, kan je het af met de Vista Ultimate Upgrade i.p.v. de retail. Dat scheelt aanzienlijk, €270,- i.p.v. €450,-
Ik heb straks een OEM versie van Windows XP Professional (zoals je weet ), maar kan ik die upgrade dan ook doen ?
Crysis wordt vast heel erg vet en mooi blablabla maar eigenlijk nog geen enkele trailer ingame gezien die helemaal soepel loopt. Echt soepel.. alles schokt (behoorlijk), ook de filmpjes vd multiplayer e.d.. Maar goed ze kunnen er nog even aan werken en da's maar goed ook want we willen wel een goed spel natuurlijk Ben benieuwd hoe mijn pc 't gaan doen want ik wens em alvast sterkte als ik de screens zie.. Over vista: tsja beetje duur maar dan heb je ook wat. Bovendien.. niemand zegt dat je vista moet nemen tsja dat jullie dan weer die spellen willen spelen, dat doe je jezelf aan_0/ Moet je er dus maar voor over hebben
Ja maar van een shooter als Crysis waar overigens heel veel van verwacht wordt, leggen de ontwikkelaars wel vaker de lat hoog. Of dit de beste shooter ooit gaat worden moet dus nog blijken.
Eindelijk eens een echte game die het uiterste van me PC gaat vragen. Ik kan niet wachten tot hij er is. Destijds de HD trailer gezien en ik begon zo wat te kwijlen.
ik ben wel geboeid door deze game. jammer dat ik een bagger computer heb, dus dan hoop ik dat hij nog een beetje redelijk naar de 360 komt, als hij al naar de 360 komt.
Meer over het verhaal Multi-player en de magie van DirectX 10 Technologie en hardware die je nodig hebt om het spel te kunnen spelen Misschien dat een mod zo vriendelijk wil zijn mijn geposte links (deze, en die van de post hierboven) aan de startpost toe te voegen ?