Het huiswerk draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 25 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    1, 4, 5: www.howstuffworks.com
    als ie niet vanaf de hd start: bootdisk, livecd of opnieuw installeren (via livecd kan je trouwens alle gegevens doorsluizen naar een draagbare HDD of via t netwerk/internet naar een ander)
    google verder nog wat op "dos commands" en vraag dan nog maar eens wat je niet weet

2. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Dankje MR.E, had er echt 2 uur voor gezocht en kon bijna niks vinden. Zal binnenkort zoeken.

3. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb aan het begin van dit schooljaar gelijk al genoeg huiswerk voor duits, namelijk een foto beschrijven in het duits van een heel a4'tje:{
    Na een paar zinnen had ik al wel genoeg me herses gekraakt aan naamvallen en die shit en had ik ff genoeg van al die naamvallen, nou weet ik dat er allemaal zoekmachines zijn (knap hea:+ ) maar bij de meesten krijg je bagger vertaling waar de naamvallen echt totaal niet kloppen.
    Nou was mijn vraag of iemand hier een écht goede vertaling machine weet op het internet?

bij voorbaat dank:b:

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kan natuurlijk ook de foto scannen en hem hier posten, wie weet heeft iemand hier zo'n perfecte duitse knobbel die het voor je kan doen. ( Ik iig niet)

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Systran:

http://www.systransoft.com/index.html

De eerste paar translaties zijn gratis. Je kan ook gelijk hele webpagina's vertalen.
    Na die paar translaties moet je ergens registreren (lastig te vinden op die site) om unlimited te mogen transleren.

Ik vind dit igg wel een goede. Wel een leuk puntje. Hij doet dacht ik geen Dutch naar German dus je zal eerst Dutch-->English-->German moeten nemen.

6. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt man:b:
    dit is igg een erg goede site, ik heb me ook al geregistreerd dus ik ga deze translatie site vaker gebruiken.

ooh en hier is die foto, de bedoeling was om deze foto te beschrijven in het duits

me lerares is een hagenees vandaar deze foto:+

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom met 6 vragen, het is huiswerk voor een groepsopdracht, misschien kunnen jullie mij helpen... ik hoef niet een uitgebreid antwoord, als ik maar een beetje kan weten hoe ik er veel over kan vinden, hier zijn ze.

1. welke symbool hing er vroeger bij een drogisterij?
    2. wanneer is een bedrijf een multinationaal?
    3. Wat doet Shell in Nigeria?
    4. Hoeveel mensen keken er naar de finale van het WK?
    5. Hoe heet de minister-president van Nederland?
    6. Wie is Poetin?

ik moest de opdracht zo snel mogelijk afkrijgen, natuurlijk zoek ik het zelf ook op internet op, maar misschien weten jullie wel een paar,

alvast bedankt gasten :)

8. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    6) Vladimir Vladimirovitsj Poetin (Russisch: Владимир Владимирович Путин ( uitspraak (info·uitleg)); geboren 7 oktober 1952) is een Russische politicus en de huidige president van Rusland. [http://nl.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Poetin]
    5) Jan Pieter (roepnaam: Jan Peter) Balkenende uitspraak (info·uitleg) (Biezelinge, 7 mei 1956) is een Nederlands CDA-politicus en sinds 22 juli 2002 minister-president van Nederland. Op 7 juli 2006 is hij beëdigd tot minister-president van het derde kabinet Balkenende. [http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Peter_Balkenende]
    4) Bedoel je in NL of over de hele wereld? Dit is iig van NL : De finale had gisteren een kijkdichtheid van 36,9%, oftewel zo’n 5,5 miljoen kijkers. De wedstrijd staat hiermee op een vierde plek in de wedstrijden top 10 tussen de vier ‘Nederlandse’ wedstrijden in. [http://www.mediaonderzoek.nl/comments.php?id=690_0_1_0_C]
    Hier heb je alvast wat antwoorden ;)

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Een gaper. Een soort poppenhoofd (meestal een Moor of iets dergelijks) met z'n mond open.

Als het bedrijf in meerdere landen vestigingen heeft.

Naar petroleum boren.

Allemaal kort maar krachtige antwoorden met wat dank aan Google en Wikipedia. :+ Ik hoop dat je er wat aan hebt. :D

Laatst bewerkt: 18 sep 2006
  10. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een vraag met scheikunde waar ik niks van snap:mad:

Een zinkion heeft lading 2+. Hoeveel elektronen heeft een zinkion?

Een zuurstofion heeft 10 elektronen. Wat is de lading van dit ion.

Lading ionen dit is de tekst maar daar kom ik ook niet helemaal uit!

In een ion is het aantal elektronen niet geliujk aan het aantal protonen. Daardoor heeft een ion een elektrische lading. Als een ion 1 elektron meer heeft dan het aantal protonen is de lading van het ion 1-. Heeft het ion twee elektronen meer dan is de lading 2-. Een positief ion heeft een lading van 1+ als het 1 elektron minder heeft dan het aantal protonen.

11. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je geen BiNaS .. gebruik dan tabel 103 (bij de oude versie dan :9)
    De lading van het zuurstof ion is dan 2-, want het atoomnummer van O is 8. (atoomnummer=aantal protonen=aantal elektronen)
    Het zinkion heeft als atoomnummer 30, dus je doet -2 en dat is 28 elektronen.. als ik het goed hebt gerekend :9

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Hier zijn vast geen mensen die het boek Calculus gebruiken?

13. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dan zal ik ook maares in me Binas kijke:{
    Bedankt nu snap ik het alvast veel beter:thumbs:

14. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm maar hoe zit dat dan met B een zuurstofion heeft 10 elektronen wat is delading...

Waarom nou 2- als het atoomnummer 8 is:+

Edit: En als nou een kwikatoom 30 elektronen heeft hoeveel heeft een kwik(II)ion er dan zijn dat er dan 28??

15. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey bedankt voor de antwoorden Tha)Sven en Tediz, alleen de vraag van het hoeveel mensen er in totaal naar het wk kijken bedoelde ik dus over de hele wereld, maar ik heb nu wel veel, bedankt heh ! ;)

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jawel. Dik boek, 1300 bladzijdes?

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vraagje!

Ik moet voor mijn opleiding commercieel een mini onderneming starten, hierbij moeten wij iets unieks verzinnen wat nog niet op de markt is. Je mag het best van de groothandel halen maar wij hebben liever iets wat we zelf kunnen uitbrengen. Iig heeft één van jullie iets origineels als idee?

Vorig jaar hadden ze als idee een riem klip. Zodat je je uiteinde van je riem vast kon maken, tis maar iets simpel maar wel grappig.

18. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    dude zit jij op het sint lucas in boxtel op school?

die hadden vorig jaar ook een zakje dat aan je riem kon!!!

19. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We moeten een soort van werstuk maken voor maatschappij/geschiedenis.. En ik heb alle vragen (zo'n 30) maar ik weet 2 vragen niet. Kunnen jullie mij misschien een beetje op weg helpen?

23. Wat is burgerlijke rechtspraak? Leg uit welke partijen erbij betrokken zijn

24. Welke rechtbanken zijn er in nederland en wat is hun taak?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Ja... zeker ook Delft? :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina