De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    De w800i heeft een 2 megapixel camera erin zitten. Zelf heeft SE een telefoon met een nog betere camera, 3,2 Megapixel om precies te zijn. De k800i is dat geloof ik, vind hem totaal niet mooi, maar z'n camera lijkt mij dus wel beter.
     
  2. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, over het uiterlijk van de nieuwste Sony Ericsson zijn er veel meningsverschillen. Maar de camera bleek niet veel meer verbeterd te zijn dan alleen de resolutie met 1 megapixel verhoogd te hebben. Check www.gsmarena.com voor reviews e.a.

    overigens kan ik mensen de Nokia 6280 aanbevelen....voor wie een veelzijdige en gebruiksvriendelijke smartphone zoekt met geavenceerde functies. I love it!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2006
  3. crazysoldier

    crazysoldier -

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    toevallig heir al mensen ervaring met de samsung x820? lijkt mij op zich wel een mooi dingetje, zit ook nog te twijfel tussen de samsung d900 ( iig die nieuw schuiftelefoon daarvan)
     
  4. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb vandaag m'n samsung e900 binnen gekregen en een 1 gig micro sd kaart erbij gekocht. heel mooi allemaal enzo. maar ik heb nu 1 probleem. ik heb mijn micro sd kaart helemaal vol gegooid met muziek. als ik naar menu en dan naar geheugenkaart ga. kan ik wel de nummers afspelen. maar ze spelen niet allemaal achter mekaar af. ik kan ze wel in de 4 verschillende afspeellijsten gooien. maar in elk afspeellijst kan er maar 30 nummers in. dus 4 x 30= 120 nummers. kan er maar maximaal 120 nummers op mijn telefoon en heb ik dus niks aan mijn 1 gig kaartje?
     
  5. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bevalt je E900?

    Ik sta op het punt om een nieuwe mobiel te kopen, alleen twijfel ik tussen de D900 en de E900. De E is vele malen mooier dan D, die eigenlijk best wel lomp is, maar de D heeft een betere camera, en ziet er heel veel steviger uit. Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat de E terug moest naar de winkel omdat hij kapot was gegaan.

    Ik wil hem deze week nog bestellen op internet, omdat ze bij Hi een super actie hebben : abbo van 25 euro, 2 jaar lang maar 20 betalen. Welke abbo heb jij, als ik vragen mag?

    Eigenlijk wil ik ook liever mijn mobiel in de winkel kopen, zodat ik hem makkelijk terug kan brengen als hij stuk gaat. Als je via internet besteldt, kun je hem niet terugbrengen, maar dan heb je die actie van Hi niet... Zijn er mensen met slechte ervaringen met het bestellen via internet, of gaat dat altijd wel goed?

    Alvast bedankt!
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mensen ik heb slecht nieuws. Weet niet of dit al bekend is bij jullie maar ik wisst ern nog niks vanaf. Mijn moeder heeft een abbo bij Kpn en wilde die vandaag gaan verlengen met een leuk toestelletje erbij. De D-900. Maar wat blijkt nou, vanaf 1 september geeft Kpn geen toestellen meer bij een verlening. En het schijnt dat Vodafone dit aan het einde van het jaar ook gaat invullen!!!

    Ik ben het hier echt totaal niet mee eens. Dus dat zou gewoon betekenen dat je als je bij een goede provider zit niet meer kunt verlengen met een leuk toesterl en je dus genoodzaakt bent om overtestappen naar een andere. Echt heel slecht dit en denk dat het ze veel klanten gaat kosten
     
  7. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben opzoek naar een nieuw mobieltje. Ik heb ondertussen mijn keuze beperkt tot de volgende 4 opties

    sonyericsson k800i
    sonyericsson w810i
    samsung D900
    samsung E900

    Welke van de 4 is het meest degelijk en vochtwerend (al 2x genept door vochtschade) en is fijn in gebruik met sms?
     
  8. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    * groot liefhebber van e E-900 :)
    mooi uiterlijk, goede camera..
    smsen lukt uiteraard ook prima;)
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    wat ik begrepen had van de e900 is dat het sms nogal veel handelingen betrof en nog wat andere minpuntjes had met sms...kan jij dit bevestigen?

    Bij mij staan ze trouwens ook in volgorde van keuze...
     
  10. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    why? sneltoets: 1 instellen. kan je direct gaan typen, daarna iemand selecteren en binnen 3 seconden is hij verzonden.

    als je de sneltoets niet instelt druk je gewoon op menu; sms berichten; nieuw bericht.

    handig is ook dat je 8 mensen tegelijk kan selecteren om het bericht naar toe te versturen.

    pluspunten:
    Afmeting en gewicht toestel
    Geheugenkaartslot
    Geluidsvolume tijdens een gesprek
    Goed camera en videocamera
    Kwaliteit kleurenscherm
    Ondersteuning voor USB massaopslag
    Touchpad systeem
    Video-out functionaliteit

    Minpunten:
    Geen instelbare screensaver
    Geen nachtmodus aanwezig
    Geen profielen
    Geen thema’s downloaden
    Ontbreken voice dailling
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  11. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    De sony-toestellen zijn sowieso degelijker. Je moet zelf alleen bepalen welke van de twee sony's je dat zou willen hebben; De W810i is beter voor muziek, maar de K800i heeft een super fotocamera. De K800i is trouwens wel vrij groot. Beslissen moet je toch zelf :9

    / Dat touchpad van de E900 hoeft wat mij betreft niet als pluspunt te worden gezien, omdat het de nodige gewenning vraagt en je gemakkelijk(er) een verkeerde opdracht geeft.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  12. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat klinkt goed, alle minpunten maken mij niets uit, en vallen dus weg. De pluspunten zijn al wat relevanter voor mijn keuze, Tnx.

    Hmm, weet niet of sony degelijker is hoor.
    Die pookjes van de laatste modellen zijn echt bagger. Ik ken niemand die geen kuren met zijn sony heeft gehad. Vriend van me zelfs al meerdere x-en opgestuurd, vooral omdat het pookje het begaf. Ook doen sony`s het niet zo goed in de hitte heb ik gemerkt. Toetsen verliezen hun werking als het echt te warm wordt...raar
     
  13. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Een echte aanrader is de Nokia N80 een perfect toestel. Heb zelf een aantal SE gehad en was er wel tevreden over.
    Mijn nieuwe toestel dus de N80 is erg prettig om mee te werken en heeft een goede camera (voor degene die dat graag willen).
     
  14. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt een noob met abbo's dus mijn vraag is.
    Als je een abbo sluit voor 2 jaar.. en je wilt na ruim een jaar (dus niet na 2 jaar) de mobiel niet meer wilt kan je dan je abbo oversluiten naar een ander mobiel?
     
  15. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang die telefoon simlockvrij is kan je gewoon je simkaart in een andere telefoon stoppen naar mijn weten.
     
  16. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die pookjes is zonder meer waar. Gelukkig heeft de W810i dat dan ook niet. Verder is het hier gelukkig niet echt heet :9 Maar als we kijken naar gebruikte materialen kan het plastic van Samsung niet tegen Sony op denk ik zo.

    @NaZ, gewoon je simkaart in een simlock-vrij toestel stoppen (of die van desbetreffende provider natuurlijk!)
     
  17. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga denk ik voor de sony ericsson k800i, met een HI abbo
    -Hi € 20 2 jaar
    -actie: 2 jr € 5,- korting op je bundel
    -actie: Gratis en binnen 24 uur thuis
    -actie: Geen aansluitkosten
    -Hi simkaart
    -€ 19,-

    Wat ik mij afvraag is die 19 euro een eenmalig bedrag omdat ik niet de abbo van HI 25 € 2jr pak, waardoor die anders gratis was?
    En is het mobiel wel simlockvrij, dat kan ik nergens vinden?
    En zit er standaard 512mb kaartje bij, of zijn dat acties op sommige sites...

    Daarbij wordt gevraagt of ik mijn nr wil behouden (ja dat wil ik), maar ik wil dit nieuwe abbo pas 1dec 2006 inlaten gaan (wordt wel gevraagd wanneer dat oude abbo afloopt). Gaat die nieuwe dan ook pas in?

    Ik vraag dit hier omdat ik hun niet bereiken via mail....
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Als je hem besteld bij hi.nl, dan krijg je een voucher van sony ericsson voor een 512 mb geheugenkaartje. Dit moet je even invullen en opsturen en dan krijg je ongeveer een week later je geheugenkaart thuis gestuurd.

    Die 19 euro is inderdaad een eenmalig bedrag, en naar mijn weten is de mobiel niet simlockvrij!

    Op je overige vragen kan ik even geen antwoord geven!
     
  19. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke bedankt hoosie, weet ik iig dat vast.

    Heb hem zojuist besteld :D, hopelijk gaat dat goed met mijn nummer behoud....betwijfel het. Vond maar vage site met vage info.
     
  20. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij werkt het abonnement (met het nr.) van je nieuwe telefoon pas wanener het oude afloop, over 3 maanden dus...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina