Ik zoek ook een nummertje. Het is een beetje een dance nummer en af en toe hoor je een groepje mensen erdoor heen zingen. Het nummer is nog vrij nieuw want ik hoor hem s'nachts regelmatig op de radio en tijdens de feestweek en kermis hier in dorp afgelopen week hoorde ik hem ook een paar keer voorbij komen. Iemand enig idee ? Edit: @Willem dat is 3 Doors Down - Kryptonite
@WHAT: Er zijn verschillende varianten van het nummer, een er van is "Apache" van Scooter... Als ik de andere variant(en?) nog vind in m'n ''muziek-paradijs'' geef ik je de titel wel door @Lord Armada: De tekst is inderdaad indentiek aan die van John Lennon met Imagine, maar het nummer in het filmpje is net wat anders, "Ruiger" om maar zo te zeggen (Drum en gitaar nadrukkelijker aanwezig, stem is harder / schreeuweriger)
Ja, ik vond ze heel erg goed. Daarom heb ik ook heel de soundtrack. Dus ook de nummers die jij noemde, (die ook erg goed zijn) maar dat is niet het nummer dat ik zoek. Ik weet dat het nummer van Audioslave is, het nummer komt in september op hun nieuwe album > Relevations. Ik kan hem dus ook bijna nergens downloaden. Ik weet niet zeker of ik hem nu heb, het is iig van slechte kwaliteit. Als ik hem gevonden heb dan zeg ik het wel. BTW thx2 Kameo, die misschien wist welk nummer het was.
Nee niet in gezongen. @ boogiemaster - het is ook geen hiphop. @ Ol' Capone - JAAA die bedoel ik Alleen dan wel een andere versie. Maar iig bedankt. Ik hoor het wel als je een andere versie hebt gevonden.
Ik zoek de titelsong van 6 Pack, voor de mensen die het niet kennen: http://www.mtv.nl/overdrive/player/?launchedFrom=/overdrive/ Op MTV Overdrive kan je even een aflevering selecteren en binnen 30 seconde heb je de titelsong al via streaming gehoord.
Ik kan helaas op de een of andere manier die filmpjes van sixpack daar niet bekijken omdat ze niet willen laden Maar ik zocht laatst ook een nummer dat helemaal in begin werd gedraaid, en dat was toen: Green Lizzard - Walk Over Water. Ik weet niet zeker of ze nu nog steeds dezelfde gebruiken, maar die kán het zijn. Ik zoek een nummer uit "The Fast a/t Ferious Tokyo Drift". Er wordt in het refrein in "gefloten" zeg maar. Het is misschien wat duidelijker als ik beschrijf waar het is in de film. Het nummer komt dus als *hoofdrolspeler* van die chinees de rooie Evo krijgt. Het vind zich plaats dat ze in die (wit-achtige) club zijn, en dan naar achteren lopen.
Ok ik zoek ook een nummertje, alleen ik weet niet dat je er echt wijs van mijn uitleg word. Het is een nummer wat ik 2x heb gehoord, volgensmij ergens bij een reclame op tv ergens gehoord. Maar het heeft een fluitend wijsje en volgensmij word er niet gezongen, het klinkt vrij vrolijk wat bij sommige mensen averechts kan werken . Weet iemand het? Het is trouwens niet dat nummer van een poosje geleden, met die jonge op die fiets. Edit: zo gaat dat wijsje.....ti tuu ti ti tuu tuu tu....tu tu tuu word steeds herhaald en het is gefloten. Ik heb het ook maar zo omschreven anders word het helemaal onduidelijk.
ik zoek het nummer van de AXE reclame dat al die vrouwen op hem af renne en ik zoek het nr van de reclame van Nike met op het einde de slogan, A little less gravity, run on air. (het is de reclame dat je iedereen ziet springen omstekop).
Nee dat is em niet, ti tuu ti ti tuu tuu tuu tu tu tuu 1 2 3e 4e 5 6 7 8e 9e 10 ik wist effe niet hoe ik het anders moet zeggen
ook niet...verre weg van dat. Ik denk niet dat iemand het zal weten, ik zal dus even moeten wachten totdat het bekender word,
ik heb voor je gezocht maar ik kon het niet vinden, op deze site http://www1.spraymoregetmore.nl/ staat het reclamespotje. Je kan daar ook reageren op die site over die video, misschien moet je het daar even vragen.