De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Charisteas moet erin volgens mij. En Leonard als linksback.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sjeezus wat een k*t wedstrijd.
    Kuyt is topscorer van de selectie met 4 hele doelpunten...
    Nog niet eens flink kunnen winnen van een 10 amateurs.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    lijkt wel alsof ze nieteens willen winnen, de tering :{

4. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oooooooh, wat is dit slecht.... Zag Emanuelson die verzaakte mee te verdedigen. (je zag het goed in de shot van achter van der Sar. Die gast stond op 10mtr van "de 16", Urby moest de middenlijn nog overkomen "waggelen".

Nee, sorry San Marco... Met dit amateurvoetbal krijg je t op de 5e klasse zaterdag amateur nog moeilijk

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat een wanprestatie :mad:

Ik wil niet zeggen dat het met van Bommel en van Nistelrooy beter was afgelopen maar ik vind wel dat van Basten nog eens goed over zijn selectiebeleid moet na denken

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik snap niet dat er word gekozen voor dit middenveld, terwijl er andere nederlandse topspelers van het middenveld de sterren van de hemel spelen bij de europese topclubs.

7. basovich

basovich Guest

wat is dat trouwens voor dom comentaar bij radio1 zeggen ze dat luxemburg (in ca. 20e min 1-1 had gemaakt) kijk ik nu op teletekst staat er 1-0 nederland :confused:..

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand dit al gezien? Komt erop neer dat er in Portugal een club naar de burgerrechter stapt. De FIFA vindt die rechter niet geschikt en dreigt alle Portugese clubs uit de Champions League te gooien. Als dit gebeurd komt Ajax er dus weer in. Als AC Milan er niet was geweest zou PSV dan in pot 1 zitten, verdomme. :'-( [niet dat dit alles gaat gebeuren].

9. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je maar niet druk. ik denk dat ze echt niet zomaar die clubs euit de CL gooien.
    (zou het uiteraard wel relax vinden als ajax alsnog CL speelt, ondanks ze t niet verdienen, maar ben bang dat dat feest niet doorgaat)

EDIT;

Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het is gewoon zo dat de Fifa verbied om Voetbalclubs naar een gewoone burgerrechter te gaan. Ze dreigden altijd al met zware sancties in dat soort gevallen en daarom heeft (volgens mij) nog nooit een club deze stap gezet. Ik kan mij dus goed voorstellen dat in dit geval alle clubs uit Portugal worden uitgesloten al zullen die dan ook weer protesteren. Kan dus nog wel een hele tijd duren.

Wat ik dan niet snap dat Ajax als vervanger wordt gehandelt, imo moeten alle clubs die de 3de ronde niet hebben gehaald een eerlijke kans krijgen (door loting ofzo)

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ze gaan dan selecteren op de ranglijst.. Vind ik eerlijker dan een loting..

12. basovich

basovich Guest

is er ergens samenvatting van luxemburg-nederland te zien? niet dat hij boeiend was maar ik had hem op de radio moeten luisteren..

13. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je Film1 en Sport1 heb (ik wel iig). Ik heb m al 2x voorbij zien komen

14. basovich

basovich Guest

mazzelaar !!:9..nee heb het niet, is er geen site oid waar het opstaat..

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wel een leuk stukje over het slagen van spelers die overstapten naar een 'vijand'. Onder andere Angelos Charisteas dus.

16. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je met nieuwsgroepen werkt. Zou je ff op FTD moeten kijken

EDIT; heb ff gechecked voor je, hij staat er niet tussen.Mocht je er zelf ook mee werken moet je ff in de loop van de dag kijken of iemand m gepost heeft. En als dat niet zo is en je MOET m echt zien (wat ik me niet kan voorstellen, boutwedstijd!!) moet je m ff requesten op FTD forum)

Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  17. basovich

basovich Guest

aha oke;)..naja ik wil gewoon de goal zien, maargoed misschien vanavond op talpa, want op de site staat hij niet :confused:, erg vaag..maargoed..

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Kan het nog steeds niet geloven van gister, dat middenveld de teer.
    Hebben we spelers als Davids, v Bommel, Seedorf en word er geen enkel opgesteld. Marco van Basten kan zn koffers pakken imo :{

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lekkere goal van Brazilië net. Eerste goal niet gezien.

En Sostic, ik kan je alleen maar gelijk geven. We hebben toch wel betere spelers dan Schaars, Janssen en Landzaat.

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Met Schaars heb ik niet al teveel problemen, maar Landzaat en Janssen zijn het gewoon echt niet in mijn ogen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina