Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    te vet _O_ _O_
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wah!
    Volg dit Topic nu pas. Sinds ik gisteren weer een Xbox 360 heb, weet ik dat ik deze game zeker wel ga halen!

    Check dat (screen) filmpje dan ook :cool:. Heerlijk gewoon!
     
  3. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    nog ff wachten wel
     
  4. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Die xboxyde link heeft nu ook de 720p screenshots, maar de shots zijn wel op een niet optimale manier gecaptured, waardoor wat detail verloren is gegaan.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    maar wel vet :eek: , dat hoofd van het monster vloog in duizenden stukjes :9
     
  6. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken echt nie wachten tot de 17e.... Whaaaaa~!!!
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    heeft iemand al gepre-orderd ? zo ja waar?
     
  8. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep heb m gepre-ordered bij dimplus!
     
  9. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kijken jullie trouwens tegen de game aan? Hebben jullie het gevoel dat dit de najaarstopper wordt, of verwachten jullie een flop? Ik zie op verschillende sites namelijk vrij veel twijfelachtige reacties over deze game. Veel gamers verwachten dat de game tegen gaat vallen en naast visueel geweld weinig inhoud zal hebben. De term 'hersenloze shooter' zie ik daarentegen niet zo veel meer.

    Ik zelf verwacht dat deze game weldegelijk de najaarstopper zal worden, hoewel ik nog niet helemaal zeker ben over de singleplayer. Daarentegen kan de multiplayer niet meer stuk; de hands-on reportages over de behind-closed-doors sessies zijn heel positief en benadrukken dat GoW een unieke multiplayer ervaring leverd. Hiermee wordt bedoeld dat de stop-'n-pop gameplay en de horror elementen voor een unieke ervaring zorgen.

    De singleplayer zal zeker spannend worden door de horror elementen, maar ik weet niet of het verhaal goed genoeg uitgewerkt zal zijn, om de singleplayer ook daadwerkelijk een meeslepend geheel te maken. Daarnaast heb ik ook mijn twijfels in hoeverre je betrokken raakt bij je teammates. In de footage van de Brothers in Arms demo zag je nl dat dit aspect in die game goed uitgewerkt is, maar ik verwacht niet dat men dat in GoW ook heeft gedaan. Wat dat betreft verwacht ik wel dat GoW zijn hersenloze shooter uiterlijk ook daadwerkelijk op een aantal punten zal nakomen.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit wordt een topper ! Er is nog zo weinig bekend over het spel en dat doen ze vast niet omdat het spel zn hype niet kan naleven... Volgens mij zitten er zoveel verrassingen in de Singleplayer en zijn er nog veel omgevingen geheim.

    Ik kan iig niet meer wachten, nog 3 maandjes en dan is het eindelijk EMERGENCE DAY :D
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja ze houden gewoon veel geheim ;) denk ook omdat mensen dan nieuwsgieriger zijn daardoor en omdat de PS3 dan ook uitkomt misschien media trekken?

    word gewoon een goeie game :thumbs:
     
  12. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het je 16 September zeggen, de 15e mag ik hem al uitchecken op uitnodiging van Microsoft, de Single en Multiplayer.
     
  13. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    @Coolie: Tof zeg! Wat geeft jou zulke privileges?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    lucky bastard ;)
     
  15. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemadn ook als er een demo van uitkomt op marketplace
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voorlopig niet, de complete versie komt eerder in de winkel.
    Dus een demo hoeft dan niet meer van mij
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey ik heb niet alles door gelezen ik weet dus niet of het al is gezegt. Mare in de intertoys stond release datum 6 november:). Zal wel niet kloppen maar tog iets om te controleren:p
     
  18. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Vision 360 - Gewoon goed mijn best doen en hard werken :)

    owner bb - ik heb ook hun catalogus doorgelezen en er klopt geen zak van hun releasedates.
     
  19. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    hij werkt bij future zone...
    toen ik bij level zero werkte (gameshop in Purmerend)
    kregen wij ook diverse uitnodigingen voor van alles

    vorig jaar dacht oktober waren wij ook BIJ MS kregen 3 gasten geloof ik al een xbox 360 (die kon je winnen)

    was erg goed verzorgd allemaal, eten, DJ, alleen jammer dat er zo weinig stands waren en je steeds moest wachten tot die etters (HOE komen jullie aan een uitnodiging) die stands bezet hielden
     
  20. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep wij hebben ook zoiets, in Oktober gaan ze een persevenement houden voor alle retailers waar ze alle nieuwe 360 gadgets laten zien. Je kan daar ook een Xbox 360 winnen of voor een gereduceerde prijs kopen ofzo dacht ik.

    Ik ga GoW checken bij een soort gamecafe die hopelijk genoeg 360's heeft staan voor iedereen. (ik ga inegeval niet delen). Het eerste moment erna dat ik achter een PC zit maak ik wel een soort van mini review over het spel, wat voor soort wapens erin zitten en dat soort dingen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina