Hoe kijken jullie trouwens tegen de game aan? Hebben jullie het gevoel dat dit de najaarstopper wordt, of verwachten jullie een flop? Ik zie op verschillende sites namelijk vrij veel twijfelachtige reacties over deze game. Veel gamers verwachten dat de game tegen gaat vallen en naast visueel geweld weinig inhoud zal hebben. De term 'hersenloze shooter' zie ik daarentegen niet zo veel meer.
Ik zelf verwacht dat deze game weldegelijk de najaarstopper zal worden, hoewel ik nog niet helemaal zeker ben over de singleplayer. Daarentegen kan de multiplayer niet meer stuk; de hands-on reportages over de behind-closed-doors sessies zijn heel positief en benadrukken dat GoW een unieke multiplayer ervaring leverd. Hiermee wordt bedoeld dat de stop-'n-pop gameplay en de horror elementen voor een unieke ervaring zorgen.
De singleplayer zal zeker spannend worden door de horror elementen, maar ik weet niet of het verhaal goed genoeg uitgewerkt zal zijn, om de singleplayer ook daadwerkelijk een meeslepend geheel te maken. Daarnaast heb ik ook mijn twijfels in hoeverre je betrokken raakt bij je teammates. In de footage van de Brothers in Arms demo zag je nl dat dit aspect in die game goed uitgewerkt is, maar ik verwacht niet dat men dat in GoW ook heeft gedaan. Wat dat betreft verwacht ik wel dat GoW zijn hersenloze shooter uiterlijk ook daadwerkelijk op een aantal punten zal nakomen.
Laatst bewerkt: 3 sep 2006