Van Nu.nl Ik zag het vanmorgen op het nieuws, niet dat ik zo'n grote fan was, maar het is wel sneu voor z'n vrouw en koters
Ja erg jammer, schijnt wel opgenomen te zijn hoe hij stierf/gestoken werd door de rog. *edit, staat ook in dit nieuwsbericht ja
Vind het wel heel erg triest, maar het zat er natuurlijk al dik aan te komen. Mijn ouders vonden/vinden het geweldige shows, dus ben er redelijk mee opgegroeid om het zo maar te stellen.
Kut voor m.......... Als reïncarnatie bestaat en hij komt als dier terug?? Welke dier.... Ik zeg krokodil R.I.P
Damn vond het een geweldige man. Ondanks z`n lichtelijke overdrevenheid hebben hij, zijn ouders, en zijn vrouw ontzettend veel voor natuurbehoud gedaan..
Echt zielig, hij hield zich eerst altijd bezig met slangen en krokodillen, en dan nu is hij gestoken.. Naja, het zat er natuurlijk een keer aan te komen. R.I.P Steve..
Hij heeft zovaak zijn leven gewaagd. Ik kijk regelmatig zijn programma's op Animal Planet en vaak scheelt het niets (dodelijke beet van slang, krokodil die 'm bijna heeft). Het is heel erg sneu, maar het zat er toch wel een keer aan te komen!
Het zat er inderdaad aan te komen. Ook ik vond hem af en toe nog al roekeloos op zo'n krokodil afgaan. Vervelend dat hij nu is gestorven door zo'n Pijlstaart Rog. Rip
idd.. dat het niet eerder gebeurt is, is eigenlijk een klein mirakel. De man was gewoon roekeloos, het leek niet zo, het was gewoon zo. Zoals hij met dieren om ging was het gewoon een kwestie van tijd, ik gun het hem zeker niet maar ik kijk er totaal niet van op. Had alleen eerder verwacht dat een krokodil hem te pakken zou krijgen. Maar goed, imo had hij ze ook niet echt op een rijtje. Dat baby incident bewees dat ook wel enigzins voor mij. Ben ook nooit echt een fan van hem geweest, te opdringerig naar wilde dieren toe. Die moet je gewoon met rust laten en niet mee gaan klooien alleen maar omdat het goede televisie is, of voor eigen ego. Uiteindelijk trek je dan aan het kortste eind.
As we steer our boat down , looking for these dangerous predators… Boy, there's a king croc right here. He must be four meters; 12, 13 feet long at least. This croc has enough power in its jaws to rip my head right off. KENNY (Oh, no!) AUSSIE I've got to be careful. So, what I'm gonna do is sneak up on it and jam my thumb in its butthole. STAN Holy crap. dude! AUSSIE If I get bit out here, I'm 200 kilometers from the nearest hospital: I'd better be real careful jamming my thumb in its butthole. Oh, boy, it's pissed off now. KYLE Go, dude, go! AUSSIE I'm gonna jam my thumb it its butthole now! This should really piss it off! Oh, yeah, that piossed it off, all right! I've gotta be careful! STAN This guy rules! KENNY (He actually killed it!) CARTMAN I told you guys. AUSSIE Well! That was quite an angry croc! But I managed to escape with only a few bruises and a shattered left testicle. Next week we'll look for more of these beautiful creatures, so we can learn more about them by pissing them off immensely. Thanks for watching.
Jah, zal wel niet.. Vind het wel jammer, Ik en mijn zusters keken het altijd wel, altijd leuk om te zien vind ik Ik had wel verwacht eigenlijk dat het een keer fout zou gaan, en dat een verloren arm of voet e.d. het gevolg zou zijn, maar dat hij er dood aan zou gaan had ik niet gedacht
Dat deed hij ook zeker, maar ik denk dat hij daarmee een heel ander doel voor ogen had, kijkcijfers!! De manier waarop hij dieren in beeld bracht, zorgde voor ontzettend veel extra kijkers en veel van het geld wat hem dat opleverde heeft hij weer in de natuur weten te steken....hij gedroeg zich als een malloot, maar wel met een reden