Steve Irwin overleden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shcaap, 4 sep 2006.

1. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik denk dat je zoiets wel overleeft, maar als je in je borstkas word gestoken (wat gebeurt is) denk ik niet dat je dat overleeft, ookal zou der meteen een ambulance enz bij zijn.

2. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
  3. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    RIP, ik heb behoorlijk veel naar hem gekeken

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Symptomen zijn verlammingsverschijnselen. Tis goed te behandelen, mits je er op tijd bij bent.. Maja.. Hij is ook in de borstkas gestoken en vervelender kun je het dan niet hebben..

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tja, kwestie van tijd.
    Wel jammer, vond dat soort programma's op TV altijd wel humor om te kijken.

6. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Oneens. Hoeveel mensen met zulke beroepen/die zulke capriolen uithalen leven niet gewoon nog? De grote meerderheid.

7. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    IK hoor " ..species.. " en "..Just take a look at this lil' fella.." in mijn achterhoofd nog doorgalmen :)

Rust in vrede meneer Irwin, lefgozer!!

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond hem geweldig hoe hij in contact met de natuur stond! Hij deed alles met passie, zo kwam het in iedergeval bij mij over. En de mooie omgevingen waar hij ons naar toe bracht :0

9. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het jammer voor zijn familie en vrienden.. maar ik zal hem niet missen.. Ik vond hem altijd alleen maar heel irritant. Het was voor mij geen verassing toen ik hoorde dat hij was overleden, ik had dit wel een keer verwacht..

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lekker makkelijk gezegd dat het er een keer van zou komen. Hij is gestorven op een manier die nog maar één keer eerder in de geschiedenis is voor gekomen. Dit is gewoon domweg pech en had totaal niks met roekeloosheid of zelfoverschatting te maken. :{

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep,hij nam altijd véél meer risico dan nodig was....kwestie van spectaculaire beelden te krijgen die veel beter verkoopbaar zijn.
    En nu komt hij op een lullige manier aan zijn einde,als je weet dat een pijlstaartrog weliswaar zéér giftig en dodelijk is als je de pech hebt dat hij je ofwel in je borststreek raakt of in een slagader,dan maak je géén kans.
    Maar raakt hij je aan een arm of een been dan heb je meteen een héél grote overlevingskans als men er snel bij is.
    En nou wil het lot dat hij juist in zijn borst,pal naast zijn hart geraakt is....
    Nou ja,gezien zijn reputatie moest dit ooit eens gebeuren.

12. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    jammer, heb het programma al tijdje niet meer gezien maar was altijd een toffe kerel met humor dus erg jammer dat hij is overleden aan zoiets

13. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
  14. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Steve Irwin.. Mijn held.. waarom..:'-(

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    indeed jammer. hij was tof en uniek. ik had ook al wat op mijn weblog geplaatst. waarom hij nou door een 'simpel' roggetje aan zijn eind moest komen..

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Normaal doen roggen dit nooit, alleen als ze extreem in het nauw gedreven worden dus hij zal wel weer op zijn manier met dat beest aan het stoeien zijn gegaan.
    En dan precies door je hart... domme pech.

Toch was ie altijd wat te wild met dieren, kan me niet voorstellen dat de dieren het fijn vinden als ie zo lomp aan het kloten met ze was.

17. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0

inderdaad... je moet soms ook gewoon respect hebben voor de wilde dieren en ze met rust laten.. ik heb zelf ook eens met een pijlstaartrog gezwommen en er was niks aan de hand.. je moet natuurlijk niet aan hem gaan lopen trekken etc..

18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat hij dat wel heeft gedaan dan? ;)

Ik vind dit iig zonde. Het was een man met zóveel passie voor de dingen die hij deed, en hij zette zich voor 110% voor natuur-en dierbehoud.

Ik denk dat hij ook heus wel wist hoe je met dieren moet omgaan en hoever je met ze kan "stoeien" zoals sommigen hier zeggen, daar zal het niet aan gelegen hebben. Het was gewoon domme pech, dat is de manier waarop ik er aan zou willen terug denken, niet op zo'n negatieve manier zoals sommigen hier doen, want die vent leefde gewoon voor z'n passie.

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Heel jammer ik heb echt veel Steve the crocodile hunter gekeken op discovery. Ik vond het zo jammer dat het (bijna) nooit meer werd uitgezonden.

20. SplinterCell

SplinterCell Guest

Deel Deze Pagina