Over Ua1 in de Orlando das idd waar, et was niet echt een verassing want ze hadden dat ruim van te voren aangekondigd tegen de mensen waarmee ze spelen. Het team was Chutieboy, Pred Uk, een amerikaan en sephiroth. Ze zijn er dacht ik in de 1ste ronde 4 vs. 4 uitgegaan, ze wonnen de 1ste game van een best of 3 series in TS, verloren de objective d8 ik en toen verloren ze de daaropvolgende TS ook waarin Pred 24-11 ging... De FFA was wel een stuk beter maar dat kwam door Pred die blijkbaar zeer sterk speelde en makkelijk door de 1ste 3 rondes heen kwam maar daarna tegen een paar pro's/semi-pro's matchde waaronder triple007 en ik d8 Mack, hij stond d8 ik 4e tot aan de laatste minuut tot dat triple007 2 triples maakte en doorging ipv Pred met dus die ene death verschil.
Ik vroeg Pred zelf ook nog over Orlando en hoe makkelijk et ging om zo ver te vorderen, hij zei zelf dat hij echt zeer goed speelde tijdens die FFA's en dat hij nog nooit zo had gespeeld. Hij zei zelf ook dat hij ook wist dat er betere Europese (FFA) spelers waren maar dat dit toch wel een paar van ze beste games waren. Over de 4 vs. 4 was ie wel pissed want die Amerikaan deed het blijkbaar heel slecht op LAN net als Chutieboy maar die Sephiroth deed et blijkbaar wel weer ok.
Er is overigens een thread door hunzelf gemaakt op MLGPro.com en daarin poste Triple007 het volgende:
Laatst bewerkt: 5 sep 2006