1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.halo-pro.com/movies/WalshyFinal.zip
    hier sostic, snelste link volgens mij :b:

JP, je moet je niet aangevalle voele nu Ok :+, maar tis heel simpel
    in amerika heb je een 'fenomeen' genaamd MLG (Major League Gaming), dat zijn LAN toernooien. Sinds H1 heeft MLG toernooien georganiseerd waardoor de competitie hoog bleef, en de drang om beter te worde er steeds maar weer was. Sinds H1 hebben ten eerste de Amerikanen al een kleine voorsprong op de rest van de wereld door MLG (Europeanen konde niet meekomen met de steeds beter wordende amerikaan)
    Daarna kwam H2, uit ervaring kan ik vertellen dat de pro's nog niet veel beter waren dan ons(door MM en XBC enso), , gwoon omdat het een totaal andere game is, maar ze name zoiezo MM en online shit niet serieus (daarom moet je NOOIT denke dat pro's slecht zijn omdat je zo online verslaat) en omdat wij geen toernooien hebben hier, stonde wij stil, en de amerikanen werde alleen steeds beter
    dan vraag je je af, waarom niet online, kijk Halo is een shooter, die zijn meestal ERG hostafhankelijk, dus online toernooien kun je niet zien als echt middel om je skills te laten zien (op LAN heb je kun je ook host voordeel hebben, maar die is minimaal)

Nederland heeft cker wel kwaliteit op gebied van games, dus ook Halo, maar wij hebben niet wat de amerikanen wel hebben, je kunt traine wat je wilt maar als het niet goed is, dan zegge ze 'Only perfect training makes perfect'

Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    team Reason ftw \o/ :+

Ik denk dat destijds Team Europe met Hannes, deadaim, nutte enzo toen redelijk hadden kunnen meedoen als ze naar een mlg waren gegaan. Geen finale's ofzo maar wel verder dan de eerste ronde zoals Reason dat deed :D

3. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm airwave ik vroeg of Zyos meedeed aan de WCG (PGR :cool: dit jaar of ie dus gekwalificeerd ervoor. Hoezo opeens Terry 15:eek:?

4. Champion

Champion Guest

misschien, ben ik niet zo zeker van.. nja verder dan reason is niet heel moeilijk :b:

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    lol gefixed

en in Orlando deed ook een europees team mee, UA1 ofso, ze ware tot 3e ronde gekome ofso
    maar een speler van hun PRED uk, had de 4e ronde met FFA gehaald, hij had met 1 death verschil de vijfde plaats (achter triple007, een bekende pro) hij zat ook met Mack en nog 2 andere pro's in die ronde
    volgens de spelers daar had hij een goeie indruk achter gelate, terwijl de 'kenners' (engelse noobs op MLGpro) zegge dat PRED niet eens goed is in FFA :+

6. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde ook iets van La1 en lethal in Amerika ofzo, weet iemand daar iets van?

7. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Over Ua1 in de Orlando das idd waar, et was niet echt een verassing want ze hadden dat ruim van te voren aangekondigd tegen de mensen waarmee ze spelen. Het team was Chutieboy, Pred Uk, een amerikaan en sephiroth. Ze zijn er dacht ik in de 1ste ronde 4 vs. 4 uitgegaan, ze wonnen de 1ste game van een best of 3 series in TS, verloren de objective d8 ik en toen verloren ze de daaropvolgende TS ook waarin Pred 24-11 ging... De FFA was wel een stuk beter maar dat kwam door Pred die blijkbaar zeer sterk speelde en makkelijk door de 1ste 3 rondes heen kwam maar daarna tegen een paar pro's/semi-pro's matchde waaronder triple007 en ik d8 Mack, hij stond d8 ik 4e tot aan de laatste minuut tot dat triple007 2 triples maakte en doorging ipv Pred met dus die ene death verschil.

Ik vroeg Pred zelf ook nog over Orlando en hoe makkelijk et ging om zo ver te vorderen, hij zei zelf dat hij echt zeer goed speelde tijdens die FFA's en dat hij nog nooit zo had gespeeld. Hij zei zelf ook dat hij ook wist dat er betere Europese (FFA) spelers waren maar dat dit toch wel een paar van ze beste games waren. Over de 4 vs. 4 was ie wel pissed want die Amerikaan deed het blijkbaar heel slecht op LAN net als Chutieboy maar die Sephiroth deed et blijkbaar wel weer ok.

Er is overigens een thread door hunzelf gemaakt op MLGPro.com en daarin poste Triple007 het volgende:

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    hoe kom je trouwens op de mlg, moet je jezelf inkopen of is het invite only? :+

9. I 4AG Leader I

I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

Leuk Bevonden:
    0
    Heej,

ik ben behoorlijk fanatieke gamer. Ik heb een amateur-clan en ben al tijden opzoek naar Lan-Party's, toernooien of trainingen. Ik heb nu site gevonden voor COD II competitive en ben DOA 4 offline competitie tegen gekomen. Maar ik wil meer!! Favoriete game is natuurlijk Halo 2 en na 17 November Gears of War. Waar kan ik info vinden???

Groetjes, CS Leader

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Airwave. Zyos concentreert zich nu namelijk op PGR 2 nadat hij uit de halo 2 scene is gestapt.

11. Champion

Champion Guest

die infernos met zn info altijd.. vertel het hem ice :D

ohwja "Waar kan ik info vinden???"

er zijn geen halo 2 toernooien in Nederland..

ruffel, lethal heavenswrath en chutie ofzo gaan naar MLG denk ik.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2006
  12. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga daar geen woorden meer aan vuil maken.. hij weet zelf wat ik eerder gezegt heb. Tis gewoon PAUPER allemaal!

13. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    pauper zegt ie xD :lol:

14. Champion

Champion Guest

kom ice proberen te dissen op je verjaardag, geniet van het laatste half uurtje en ga die niet op xbw doorbrengen... wordt maar 1 keer 18 jaar

\o/

15. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    ik d8 ik ga me nieuwe pc gebruike om ice te nakken , vind ik leuk:thumbs:

16. Champion

Champion Guest

iedereen zijn hobby

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    pgr2 is dood, lijkt me stug dat hij zich daar op concentreet 8)

Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  18. I 4AG Leader I

I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

Leuk Bevonden:
    0
    Valt me wel tegen. Hoe willen we dan iets bereiken op internationaal gaming gebied? Hoe zit het met andere (Xbox 360) Games dan? En is deze thread dan alleen om andere te bewonderen? Een soort "fanclub" dus.

Jammer, had meer gehoopt van de Nederlandse Gamer.

19. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ok..........

20. JeePee

JeePee Guest

Halo is niet de enige game waar toernooien mee worden gehouden hoor.

Daar ben je net te laat mee. De nationale World Cyber Games zijn pas gehouden. De Xbox 360 games waren PGR3 en DOA4, en de overige games werden gespeeld op de PC, FIFA '06, NFS:MW, CS 6.1 en Warcraft III: FT

Nederland hoort wel bij de top van internationaal gamen hoor. Misschien niet met Halo 2, maar wel met genoeg andere games. Ik geloof dat ons kikkerlandje ook een keer met de meeste medailles van de WCG naar huis is gegaan :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina