[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Heerlijke foto ! :D

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.328
    Ik ergerde me wel een beetje aan die superagent. Hij had echt alles door. Ik vermoed ook dat deze man dezelfde aandoening heeft als Scofield. Toen hij bij het graf bukte haalde hij een pilletje uit zijn pen. De eerste scene van de eerste aflevering zag je hem ook in close-up twijfelen of hij zijn pen mee zou nemen naar die persconferentie. Ik denk dat dat daarom ook wel iets belangrijks is.

3. basovich

basovich Guest

iemand??

4. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de nieuwsgroepen:thumbs:

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
  6. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is weer een nieuwe te downloaden!

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    jup
    Prison.Break.S02E03.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS =720p

iel die enge nep fbi agent is weer terug :eek:
    iel 2 ze zitten ze nu wel heel erg op de hielen

Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Net voor het einde dacht ik, damn, heb hij weer goed gedaan. Hij is ze nu wel weer voor tijdje kwijt, en dan die laatste shot. Oef.

9. basovich

basovich Guest

damn hij is pas na 3 dagen op ca. 40% (heb t/m 21) gaat echt bagger langzaam dat downloaden, iemand tips om het sneller te laten gaan?

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, beetje raar alleen. Die 2 gasten hebben dat varkentje ondervraagt dus, maar die was toch helemaal niet op de hoogte van die plannen? Enige wat hij misschien heeft kunnen vertellen(weet niet meer zeker of hij daar bij was, volgens mij wel) is dat verhaal van Utah.

11. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Betaalde nieuwsgroepen, binnen 3uur alle afleveringen (hangt natuurlijk van je verbindings snelheid af)

@ Pascal das idd wel een beetje vaag ja..

12. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vond ik ook raar dat die 2 ex-politiemannen daar waren want die wisten niks van die plannen van micheal. Maar die FBI-agent heeft die niet door dat het ongeluk nep is? Want je zag hem kijken naar een foto van iemand anders, waar waarschijnlijk het lijk van is wat in de auto ligt ?? Tenminste dat dacht ik.

13. basovich

basovich Guest

betaalde nieuwsgroepen? wat houdt dat in? mijn verbinding is trouwens 11 Mbps. maar hij gaat nou wel erg langzaam met downloaden :confused:..: 21 KB/s.
    Maar waar haal ik dan die afleveringen van die betaalde nieuwsgroepen?

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Neem een account bij Eweka voor 7,50 per maand, dat bedoelt hij. Dan kun je de snelheid van je verbinding helemaal benutten met nieuwsgroepen. Wat nieuwsgroepen precies zijn kun je wel vinden door erop te googlen of wikipedia te gebruiken ofzo, kan ik je niet zo ff snel uitleggen.;)

15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    @ Murluck dacht ik ook ja, maar hoe hij nou in een keer bij die andere foto kwam dan...

@ basovich, met een programmatje kan je zien wat er gereleased wordt (ftd v3.7.:cool: en ook zoeken,
    dan download je een nzb-bestandje van een site (soort torrent)
    en die open je in een bepaald programma zoals newsbin.
    Dan gaat ie automatisch downloaden @ full speed.

Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vind het een beetje eentonig worden, in seizoen 1 had je echt plannen waar afleveringen lang aan gewerkt word. maar nu is het zo dat ze ontkomen, dan komt er weer iemand achter hun aan, ze ontkomen enz....

17. basovich

basovich Guest

laat dan maar zitten :9...dan wacht ik wel 30 uur:).

18. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet zeggen dat ik ook meer spanning en structuur had verwacht. Ze laten nu wel erg veel mogelijkheden open (want er is nog helemaal niemand opgepakt) en de FBI en Belleck zitten er wel erg dicht op. Ik hoop dat ze het nog beter gaan maken, anders verneuken ze de franchise wel heel snel.

19. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Seizoen 2 is heel matig. Licht vermaak, onrealistisch, slechte verhaallijnen.

Niet voor niks dat een herhaling van Two And A Half Men gisteren betere kijkcijfers scoorde dan PB.

20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. De verhaallijn is eruit, niet realistisch meer. Overgangen van hak op de tak. Het is allemaal wel mogelijk, alleen niet waarschijnlijk en realistisch. Het is mogelijk dat die belleck die vrouw heeft gevolgd etc. Die fbi gozer is te slim etc. Jammer, zeer jammer dat 't zo moet. Ondanks dat nog wel vermakelijk om naar te kijken.

Deel Deze Pagina