Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

  1. 1. Dat hij allemaal nummers door elkaar speelt volgens mij, dus geen bepaalde volgorde

    2. Dat weet ik helaas niet, ik denk USB maar ik weet het niet zeker
     
  2. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Een shuffle functie heeft elke mp3 speler dus daarom zou ik geen Ipod kopen.Vind een mp3 speler zonder schermpje sowieso niets waard
     
  4. The Fox NL

    The Fox NL Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0

    De ipod shuffle shuffled volgens mij altijd, en daarom weet je nooit welk nr je krijgt, en daarom vind ik t niks ...... =(
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt shuffle wel uitzetten. Maar het ontbreken van een schermpje is inderdaad een groot minpunt.
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is een schermpje zo belangerijk? Heb er nu 1 met schermpje en kijk er ook nooit op. Maar ik vind hem er erg strak uit zien. Maar welke alternatiefen voor €70 raden jullie mij aan dan?
     
  7. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje :)

    Deze week heb ik de Iaudio XL5 te leen van me werk, maar ik krijg maar geen filmpjes erop. MPEG4 pakt hij niet, leest hij ook niet en avi pakt hij niet terwijl die test filmpjes wel avi bestanden zijn !!

    Wat doe ik fout :)

    Ps: Voor de rest een top apparaat !!
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb je je filmpjes in de converter van iAudio gegooid? Als het goed is convert die ze dan gewoon zo dat je X5L ze perfect herkent en afspeeld. Heb zelf nog nooit filmpjes in originele grootte erop gegooid dus weet ook niet of de speler dat soort files dan tijdelijk gaat resizen oid zodat ze op het scherm passen.

    Nou wat denk je? Met scherm kun je gewoon door je muzieklijsten scrollen en uitzoeken naar welke muziek je op dat moment wilt luisteren, daarnaast dient het bij duudere spelers ook bijvoorbeeld om filmpjes etc af te spelen. Imo kun je voor die prijs niet iets kopen waarvan je zeker weet dat het kwalitatief goed zit en bovendien genoeg(ik weet niet hoe fanatiek jij muziek luisterd, en hoeveel muziek je in je bezit hebt) ruimte hebt om muziek op te slaan.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb geen flauw idee. Heb hem hier naast me liggen, maar nooit filmpjes erop gekeken. Waarschijnlijk omdat de resolutie veel te hoog is en hij niet de processorkracht heeft om ze vet terug te schalen (on the fly, kost best wat kracht lijkt me). Heb je wel lage resolutie filmpjes?

    En ook ik ben er zeeeeer tevreden mee. Echt een fantastisch apparaat zeg.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nog steeds blij dus dat ik je dat ding heb aangesmeerd:cool: :thumbs:
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ben je eeuwig dankbaar :cool:

    Neem er mixen mee op, zo van mijn mengpaneel. Als ik klaar ben even via USB naar mijn computer en klaar is Marius. Daarnaast neem ik nu regelmatig regionale radioshows op van kennissen van me, gewoon recht vanaf radio. Weer zelfde verhaal, staat zo op mijn computer. Even snel een beetje masteren in Sound Forge en hup, weer een mix / wat dan ook erbij. Gaat zoveel sneller dan voorheen.

    En het geluid is top. Echt fantastisch. Gebruiksgemak ook. Blijft alleen heel af en toe hangen en dan is een harde reset nodig.
     
  12. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, Ik ben aan 't kijken voor een nieuwe mp3-speler.. Nu kwam ik deze tegen in een krantje van de kijkshop voor 70€. Ik ken het merk zelf niet, en evengoed als de Ipod zal hij beslist niet zijn.. Maar is 't misschien toch wat voor mensen met een krappe beurs?

    Hier staat 'ie.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zo'n ding zag ik bij e-plaza, het lijkt mij wel een goeie mp3 speler. Misschien ga ik er ook een halen :9 .

    Edit:
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

    En nog meer over de 512 mb versie.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  14. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx! Ik heb er zeker wat aan :thumbs:
     
  15. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm dus gehaald en ik moet zeggen dat ik er zeker tevreden mee ben!
    In 't begin even wennen hoe alles werkt enzo, vooral hoe je de muziek en filmpjes erop krijgt.. Maar nu ik heb eenmaal doorheb vind ik hem zeer fijn!
    Zeker gee Ipod maar veel beter dan mijn oude mp3.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hoe zijn de filmpjes? En wat voor filmpjes kan die afspelen?
     
  17. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet van geweldige kwaliteit maar voor mij zeker genoeg.. Hmm.. Ik weet nu niet waar ik 't het beste mee kan vergelijken.. Misschien met de betere telefoon op dit moment..
    Hij speelt alleen AMV bestanden af. Maar er zit een programma bijgeleverd waarmee je de filmpjes (bv. MPEG) om kunt zetten naar AMV bestanden.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oke, nog 1 vraagje 8) !

    Heb je speciale software voor nodig om er muziek op te zetten? Want dat duurt altijd zo ontzettend lang =( .
     
  19. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehms.. Zoals ik het doe, en gewend was (Kopieren en plakken) werkt goed.. Nog een mapje aanmaken van de naam van de band en dat was 't.;)

    Ik weet niet of er nog een andere manier is, Ik heb 'm pas en nog ff geen zin in om alles uit te gaan proberen hoe ik die muziek erop kan krijgen ;P.

    Verwacht echter geen Ipod-achtige taferelen zoals scrollen naar andere band tijdens het luisteren van muziek.. Hier moet je echt terug gaan naar je mappen, en als je dat doet stopt de muziek en als je weer een andere map hebt gekozen begint het pas weer.. Maar zelf heb ik hier niet zoveel problemen mee!
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oke, ik ga hem ook maar eens bestellen ;) .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina