Steve Irwin overleden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shcaap, 4 sep 2006.

1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vind dit wel heel jammer eigenlijk. Steve Irwin is gewoon een cultfiguur. Hij is de stereotiepe Australiër. En z'n show really kicked ass!

Moge hij ''Hunten'' in vrede:'-(

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    'Steve Irwin overleed toen hij werd gestoken door een pijlstaartrog, en dat terwijl hij met de meest gevaarlijke dieren heeft gewerkt.
    De pijlstaartrog staat er niet om bekend dat hij agressief is of zichzelf actief verdedigt. Wanneer het dier zich bedreigd voelt, is wegzwemmen doorgaans de eerste reactie. Wanneer de pijlstaartrog echter wordt aangevallen door een roofdier of iemand op hem stapt wordt de lange staart omhooggezwaaid met aan het eind daarvan een scherpe stekel. Deze actie heeft doorgaans weinig nut tegen de belangrijkste vijand van de pijlstaartrog, de haai'

stukje van mijn weblog :). had wat dingen opgezocht over hoe enzo.

Kleine kans dat het beestje zomaar gaat steken, denk dat hij hem per ongeluk geraakt heeft ofzo, of hij voelde zich in iedergeval erg bedeigd.

3. Hij hing aan zo'n mega 'bull rog', vlak voordat ze langs een cameraman gingen schrok de rog, haalde uit en stak steve in/door z'n hart.

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
  5. http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Irwin

Als je in z'n biegrafie dan onderaan bij DEATH leest, daar staat het.
    Het is allemaal opgenomen op camera, de beelden liggen nu nog allemaal bij de australische politie..

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ok :) Is er eigenlijk al een reactie van Terri (zijn vrouw) of zit die nog steeds in de bush bush van Tasmanie ?

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En nu....gaat de politie die rog arresteren of wat ? :+

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de liefhebbers: Kijk is regelmatig naar Animal Planet. Daar komen zijn programma's regelmatig voorbij!

9. Ik denk dat ze toch wel graag een verklaring van die rog willen hebben ja;)

Nee, waarschijnlijk zodat ze het ongeluk en de officiele doodsoorzaak vast konden stellen..

Die was gisteren al met hun 2 kinderen teruggevlogen, volgens heeft ze er verder nog niet in de media op gereageert.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2006
  10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

11. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Steve krijgt een staatsbegravenis.
    Ik vind het te veel van het goede.. maar wie ben ik?
    Blijkbaar betekende hij dus echt heel veel voor Australië.
    Blijkbaar ben ik onwetend betreft Australië en Steve Irwin.

12. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat geloof me nou maar Steve Irwin heeft dit wel verdient. R.I.P Steve Irwin :b:

13. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Steve Irwin vond ik altijd wel een vet en grappig persoon. leuke dingen die hij deed op discovery. kvind t wel sneu voor hem en zijn familie.
    maar ja, als je ook weer kijkt wat hij doet heh, hij doet natuurlijk gevaarlijke dingen, en het kan zomaar ineens mis gaan.. en tja.. nu toch ineens..

14. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel benieuwd hoe dat er heeft uitgezien...niet uit sensatie ofzo maar hoe zo'n rog gewoon hem killed, terwijl hij al zovele dodelijke dieren in zijn handen heeft gehad.

'this is wan(one) of the meust(most) deadly snoikes(snakes) in the wurld(world) i'm holding roight(right) now!'

15. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd met veel plezier naar Steve Irwin gekeken. Wat een enthousiasme. R.I.P.

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    yep, ik ook. Ik had echt het gevoel dat hij van natuur hield! Heel gepassioneerd was hij altijd.

Maar ik neem aan dat het gefilmd is hoe hij dood ging? Ik zou het wel eens willen zien...=(

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    serieus check dit dan?

WTF

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    huh, waar komt dit vandaan? Heeft iemand met wikipedia liggen kloten ofzo?

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ja wipikedia heeft een mgelijkheid alles te laten aanpassen door 3e (Wat wikipedia ook niet altijd even betrouwbaar maakt) Imo is dit volkomen smakeloos.

De man was een natuurbeschermer puursang hij, zijn ouders, vrouw hebben inmens veel gedaan voor het beschermen van bedreigde diersoorten. En nog, aangezien Australia zoo een groot fok programma heeft voor zeldzame dieren (met name reptielen)..

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook erg dat hij zo tragisch overleden is, maar er word imo nogal overdreven in de media, waardoor het allemaal alleen maar erger lijkt. Het is niet de president van Amerika ofzo....

Deel Deze Pagina