[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze die vrouw hebben gevolgd zeggen ze zelf ;)

En naja imho heeft fbi dude het allemaal ook veel te makkelijk door ... maja we zullen wel zien wat de toekomst brengt :)

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja sommige dingen verwacht je nu ind. sneller, toch blijf ik kijken omdat dit toch het laatste seizoen is.

Scofield wordt nu opgejaagd uit drie verschillende hoeken, officiele overheid, schaduw-overheid, en de boss, die hem overigens al binnen no time op het spoor was. Tja, wel heel erg waarschijnlijk allemaal. Wat ik ook vreemd vind dat ze juist alleen op scofield focussen. Wat is er gebeurt met die psycho gozer op het fietsje?, wat gebeurd er met onze corleone?, vragen vragen vragen, en daarom blijft het voor mij toch nog boeien, de gedachte dat al je vragen in dit seizoen toch nog worden beantwoord.

Maar zoals hier eerder gezegt, hopelijk verbeterd de serie na een paar afleveringen weer, seizoen 1 vond ik ook pas leuk na aflevering 10....

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Naja, we weten nu al een stuk meer van onze ex-soldaat en Sucre :) die gaan allebei naar de kids/liefde terug ! Scofield is natuurlijk het centrum van het verhaal ;) vandaar ook al die tijd die aan hem besteed is :9

4. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Misschien heeft hij wel helemaal niks verteld en dat je in de volgende aflevering die dikke dood ziet liggen in die stoel ofzo weet jij et:9

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee ik weet het niet, ik gis maar wat. Maarja toen die dude begon te dreigen met homofiele celmaatjes begon hij te zweten als een otter dus ik denk dat hij wel vrijwel alles heeft verteld wat hij wist. Maarja, afwachten... :)

6. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt\o/

7. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond aflevering 1 en 2 ook niet zo bijzonder boeiend. Er gebeurde niet veel, maar in aflevering 3 is er duidelijk meer gebeurd en het prisonbreak sfeertje komt wel terug vind ik :). En realisme, tja, ik vind persoonlijk dat iets minder belangrijk, het blijft een TV-serie, bovendien kun je je afvragen hoe realistisch die uitbraak nou helemaal was. Kortom, als ze nog wat verder bouwen kan seizoen 2 (voor mij) nog heel leuk worden.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik vind 't heel koel dat Micheal's tattoo's nog steeds nut hebben.
    Niet alleen in, maar ook buiten de bak.

Geweldige serie. :cool:

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja Micheal zei ook zoiets van, nu begint het echte plan pas.

_O_

10. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie er ooit over nagedacht als de ontsnapping was mislukt? Dan zit je dan de rest van je leven met de nummers: '23-25-67' op de hand en met een buizenstelsel op je rug, ja, mss heb je daar nog wat aan in het bejaardenhuis :)

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Gelukkig maar dat t allemaal nep is ;)

12. mars15

mars15 Guest

Net gekeken naar afl 3, eindelijk een goede PB gezien !

13. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Bijna de volgende aflevering jongens !! :D

14. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    /me heeft zn automagische download systeem aan staan, zo dra ik wakker word, gelijk PB en Weeds kijken :)

15. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JAA!! morgen ochtend :D

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Weeds huh? 'Tisda? Ben hem nu ff aan het binnenslepen, binnen een paar secondes kan ik kijken. Ik lijk verdomme wel verslaafd aan die shit dat ik hier voor 8 uur 's ochtends met een kop nog half in dromenland naar ga zitten koekeloeren.:cool:

17. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de NL subs al? :+

18. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet die komt meestal morgen..

19. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb express nog geen 1 afl. gekeken van season 2 omdat ik anders net als bij season 1 steeds ook weer een week moet wachten op een nieuwe afl..Ik denk niet dat ik het lang meer vol hou maar dan kan ik er in iedergeval een zooi achter elkaar kijken:b:

20. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wát een aflevering :D

Deel Deze Pagina