@ Plasticman NL, ik heb zin om jou te PWNEN in een game Maar nu aub 'stfu' met je fanboy reacties, ok ik wens sOny ook ''de dood'' en wil ook dat M$ wint maar boeiend (dit niet al te serieus opvatten )
Ontopic:
Spijtig natuurlijk voor de sony fans ín europa, vooral omdat rond de kerst toch wel de meeste inkopen worden gedaan. Nintendo kan nu wel zijn slag slaan en M$ zal ook blij zijn met dit nieuws.
Voor de launch hebben elke console wel kinderziektes, aangezien die een dikke 3 á 4 maanden eerder komt in VS en Japan, zullen de meesten (alle?) kinderziektes wel verholpen worden. Toch wel een voordeel want een dikke €600,- uitgeven aan een console die vol met ''ziektes'' zit is niks.
Bij de launch komen nooit meteen de top titels uit. (behalve dan bij de Xbox1 launch -> Halo *) ) Dus na die 4 maanden zijn ze mss wel af en kunnen ze in Europa meteen bij de launch geïntroduceerd worden, toch wel een voordeel. Want als je ziet bij de Xbox360 kwamen/komen de leukere / betere games toch wel een stukje later. (ik wil niet zeggen dat de launch games niks waren, want zaten welke goede tussen!).
Dit zal voor sony absoluut niet hun ondergang gaan worden, want ze verkopen toch wel in Vs en Japan.
ps. Niet gaan denken dat ik een Sony fanboy ben omdat ik hun niet afkraak, want ik ben 100% Xboy .
Laatst bewerkt: 6 sep 2006