1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] EU launch Playstation 3 uitgesteld

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Jel0, 6 sep 2006.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar praat niet over respect als je zelf niet eens weet wat het betekent. Respect moet je verdienen. Ik zal niet zeggen dat jij en boss het ooit met elkaar zullen/moeten vinden, eens zullen/moeten worden of dat hij het altijd bij het rechte eind heeft of heeft gehad, maar waar boss enkelt jou in het verleden misschien onrespectvol behandeld heeft, daar ben jij onlangs nog onrespectvol geweest tegenover iedereen die maar iets ziet in de PS3 door de vastbesloten kopers van het apparaat doorgaans "idioten" te noemen. Beetje schijnheilig om dan nu over respect te praten vind je niet ? Verder sluit ik me bij Conquistador aan, je bent zeker niet de enige fanboy hier op het forum maar wel een van de meest irritante. Je posts zijn in mijn ogen veelal meer uitlokkend bedoeld dan zogenaamd "informatief". Heb je dit zelf uberhaupt wel in de gaten ? Ik zou denken van wel, en waarschijnlijk geniet je nog van de reacties ook omdat je weet dat sommige mensen, waaronder boss, toch wel zullen happen.

Ik heb overigens geen zin om de betreffende post te quoten waarin je de PS3 kopers als idioten bestempelde want ik neem aan dat je dit zelf ook nog wel weet. Kameo heeft je hier ook op aangesproken.

EDIT : En weet je wat ik nog triester vind ? Dat je een PM stuurt naar een mod en deze voor fanboy durft uit te maken, alleen omdat je anti-Sony campagne draadje gesloten werd :lol: Overigens geheel terecht natuurlijk, want met zulke acties draag je niet bij als deelnemer aan een gezellig forum, maar laat je des te meer zien hoe een grote irritante fanboy je zelf bent.

Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Terwijl zowat iedereen hier nog ligt te "zagen" over het uitstel (en de prijs) ben ik benieuwd hoe ze de Europese launch gaan aanpakken en of ze er echt in slagen het de beste launch ooit te maken.
    Tegen maart 2007 zullen ze er al wat meer toptitels beschikbaar zijn en zal de PS3 productie ook vrij vlot verlopen (dus waarschijnlijk zo goed als geen tekorten). Hopelijk blijft het hier niet bij om het de beste launch ooit te maken... .

3. Wat vertaan jullie dan precies onder een fanboy jongens??

Iemand die aan de hand van feiten verkondigd dat het er niet al te best uit gaat zien voor SOny?? Want dan ben ik er inderdaad eentje..

Of zijn het van die gastjes, die geen slecht nieuws over hun console willen geloven en zich vastrampen aan die kleine dingetjes die de console ineens helemaal geweldig zouden maken.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2006
  4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Jouw.

5. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    iemand die voor een console is en de andere console de hele tijd de grond in stampt?

6. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat ABN? Of ben je echt zo kwaad.. ;)

7. Als het allemaal ongegrond is ben je inderdaad een fanboy..

8. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Emoties ;)

Dus je geeft het ook nog eens toe?

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Van jouw is helemaal ongegrond, zeker als je gaat kijken naar je recenste topic.

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  11. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe komt dat slechte managen dan dnek je? Ik weet het niet eerlijk gezegt. Ik vind het iets te raar/vreemd.
    Maar je kan wel gelijk met dat van: Dan wachten ze maar langer.
    Maar ik vraag me af of het niet gewoon is omdat het niet anders kan.

*Leuk een serieuze reactie:thumbs:

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    We gaan weer ontopic!

Ik heb liever dat er gewoon op de rapporteerknop word gedrukt (wat enkele members ook hebben gedaan, dank daarvoor) hoeft er niet van de discussie worden afgeweken en blijft het topic overzichtelijk. Als je voelt dat je uit de tent wordt gelokt moet je gewoon een report schrijven en bekijken we het altijd.

Dit geld natuurlijk niet voor de post boven, gewoon algemeen :)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies mijn punt. Er is een VS thread, er is een PS3 hardware thread, er is een PS3 games thread....maar nee, meneer kan het gewoon niet laten toch nog even zijn eigen anti-Sony campagne threadje op te starten. Je mag een mening hebben, maar je hoeft hem niet zo op te dringen. Wat Plasticman NL hier voornamelijk doet is uitlokken. Punt.

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    "Oud" nieuws en is/wordt al besproken in de PS3 hardware/algemeen thread ;). Bovendien heeft het niets met wat hier in het topic wordt besproken. Dus Plasticman NL, er (hier) niet over beginnen als je zo vriendelijk zou willen zijn :).

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    reactie van m$:

Is natuurlijk jammer voor de ps fans hier in nederland. Maar prioriteiten liggen dus waarschijnelijk anders.

16. Gast, als jullie niet tegen de harde feiten kunnen, en dan alleen als weerwoord willen/kunnen zeggen; Je bent een fanboy Plastic....
    Dan moeten jullie dat vooral lekker blijven doen, mij heb je der echt niet mee...
    Ik zie je dan enkel nogmaar als de zoveelste stumper die geen raad of argumenten meer weet.

/Mod Er worden hier geen mensen voor stumper uitgemaakt, dat zou je onderhand wel moeten weten

17. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nog geen enkel hard feit van jouw gezien, enkel wat lomp gebrabbel.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit niet gelezen Plastic ? De pot verwijt de ketel dattie zwart ziet _0/

19. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    @ Plasticman NL, ik heb zin om jou te PWNEN in een game }:] Maar nu aub 'stfu' met je fanboy reacties, ok ik wens sOny ook ''de dood'' en wil ook dat M$ wint maar boeiend :+ (dit niet al te serieus opvatten :9 )

Ontopic:
    Spijtig natuurlijk voor de sony fans ín europa, vooral omdat rond de kerst toch wel de meeste inkopen worden gedaan. Nintendo kan nu wel zijn slag slaan en M$ zal ook blij zijn met dit nieuws.

Voor de launch hebben elke console wel kinderziektes, aangezien die een dikke 3 á 4 maanden eerder komt in VS en Japan, zullen de meesten (alle?) kinderziektes wel verholpen worden. Toch wel een voordeel want een dikke €600,- uitgeven aan een console die vol met ''ziektes'' zit is niks.

Bij de launch komen nooit meteen de top titels uit. (behalve dan bij de Xbox1 launch -> Halo *) ) Dus na die 4 maanden zijn ze mss wel af en kunnen ze in Europa meteen bij de launch geïntroduceerd worden, toch wel een voordeel. Want als je ziet bij de Xbox360 kwamen/komen de leukere / betere games toch wel een stukje later. (ik wil niet zeggen dat de launch games niks waren, want zaten welke goede tussen!).

Dit zal voor sony absoluut niet hun ondergang gaan worden, want ze verkopen toch wel in Vs en Japan.

ps. Niet gaan denken dat ik een Sony fanboy ben omdat ik hun niet afkraak, want ik ben 100% Xboy :+ .

20. Wil je de feiten hebben waar het allemaal om draait?

Ms heeft z'n shit voor elkaar, Sony niet...
    Ms is een bedrijf van 400 miljard dat winst maakt en ontiegelijk veel cash heeft.
    Sony daarintegen is misschien nog maximaal 20 miljard waard waarbij de zaken al niet al te best gaan.

Ze willen elkaar allebei van de kaart vegen...
    Wie denk je dat dat uiteindelijk gaat winnen??

Deel Deze Pagina