De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mijn god, Duitsland staat na 70 minuten spelen al met 11-0 voor op San Marino en die staan zelfs nog iets hooger op de ranglijst dan Luxemburg :{

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vond nederland vandaag aardig maar meer ook niet, van persie en kuyt vond ik heel goed, huntelaar niet gezien.

3. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, moeilijk te vergelijken vind ik.

Stel NL maakt vlak na de 1-0 meteen de 2-0 door geluk (e.d. zou kunnen bvb), dan is het verzet van Luxemburg al snel gebroken en is de hele wedstrijd anders. Duitsland heeft misschien dat geluk net wel gehad, en wint daarom ( nu 12-0 trouwens). Bij "ons" valt die 2-0 maar niet, dus blijven ze hopen op dat 1ne doelpunt dat nog kan vallen en blijven ze erg stug verdedigen. 2 zulke wedstrijden kun je moeilijk met elkaar vergelijken...

ps. NL had toen echt geen hoge uitslag verdient, nu ook niet, 3-0 is net mooi eigenlijk.

edit: penalty: Lehman gaat m nemen :|
    edit2: sorry, hij moet terug en mag m niet nemen, wel 13-0 nu, hoogste score in duitse EK-kwalificatie

Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  4. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoooooooooooo. Tis 13 – 0 geworden. Tering hé.

5. basovich

basovich Guest

bron: voetbalzone.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Naja spel van gisteren was niet beroerd, zeker toen Landzaat en Heitinga gewisseld werden. Die Heitinga hoort echt niet in het Ned. elftal thuis, dat heeft hij nu wel bewezen. Hij heeft van die kleine periodes dat hij gewoon goed speeld maar veel te veel periodes waarin hij speelt als een krant. Beroerd.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En als ie Kuyt op rechts zet en V. Persie op links dan heb je ook wat aan Huntelaar.

8. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jammergenoeg de 1e helft niet kunnen zien, maar ik vond Kuyt in de 2e echt niet goed hoor, dramatisch zelfs. Ik had gehoopt dat Kuyt er uit werd gehaald. Nou wil ik niet zeggen dat Huntelaar wel goed voetbalde ofzo hoor =( ... Van Persie heeft de aanval gewoon in zn eentje gedaan. :thumbs: , want Babel was ook zwak.

Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Centraal is ook meer een positie voor Heitinga, of die geen plek verdient in het nederlands elftal weet ik niet. Niet voor recht-back in ieder geval, daar zijn toch betere spelers voor op die positie.

Veel mensen zijn trouwens negatief over de wedstrijd van gister maar ik vond dat reuze meevallen. Tegen een team dat nauwelijks wilt voetballen en soms met 3 man een aanvaller verdedigt kan je niet altijd alles doen wat je wilt, dus ik vind dat we er goed mee om zijn gegaan. Ben ik dan echt zo gek om te zeggen dat ik de wedstrijd niet zo slecht vond gaan?:x

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou gewoon heel wat zijn als de pers nu ineens heel positief zou zijn. Ze moeten toch een beetje geloofwaardig overkomen he, niet dat dat nu gebeurt.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nederland leed toch veel balverlies? En wit-rusland is nou niet echt een goeie tegenstander.

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    nouja tis niet makkelijk tegen een muur te voetballen.. en het was zeker niet goed dat wit-rusland zelfs ook nog wat kansjes kreeg begin tweede helft. Maar bij vlagen speelde Nederland heel redelijk voetbal.

Heitinga vond ik zwak, maar die hoort imo ook niet thuis op die plaats, is toch een groot verschil tussen rechtsback en centraal.
    Landzaat vond ik ook enorm slecht en vraag me af of je die nog wel moet opstellen, zeker in de basis.
    Kuyt was ook niet goed, maar brengt wel mentaliteit waar je altijd op kunt rekenen en pikte zelfs nog goaltje mee.Tis geen superspits maar hoort er wel bij omdat hij wel een bepaalde kwaliteit heeft.
    Huntelaar..vond ik niet overtuigen. Hij is zeker groot talent voor de toekomst, maar om van Nistelrooij meteen af te schrijven vind ik erg zonde.
    Ooijer, Sneijder, van Persie, van der Sar vond ik prima wedstrijd spelen

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vond het lachen op het eind inteview met v/d Sar. Ja die klootzak uit het publiek met dat fluitje kan hem beter thuis laten!!! Dat heeft ons al 2 punten gekost en kwalificatie!! hahaha vond ik wel komisch.

Verder spel vond ik niet echt veel aan. Het was niet goed maar ook niet heel slecht. Maar wat is die van Persie toch goed zeg joh!!

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

Kuyt vond ik juist erg mooie acties maken :thumbs:

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja Heintinga kan dan misschien wel op een positie spelen waar hij niet helemaal thuis hoort, maar feit is gewoon dat hij enorme fouten maakte die hij op elke positie kan maken, en die als centrale verdediger zelfs fataal kunnen zijn.

Wedstrijd was echt niet beroerd maar mensen in Nederland willen graag op van alles en nog wat ******en dus ja, dan gebeurd dat. Natuurlijk was het spel niet geweldig maar gezien de omstandigheden en 2 spelers die een negatief effect op het spel van het team hadden(want zeg nou zelf, Heitinga was zoals gezegt beroerd, en Landzaat was weinig te zien op die paar vrij grote kansen die hij kreeg maar die hij ook even makkelijk hoog over of naast schoot, dat moet iig op doel) ging het niet verkeerd. Daarnaast word het spel weer beter als we mensen als van der Vaart en Robben terug krijgen, die nemen ook een hoop kwaliteit en vernuft met zich mee.

Van Nistelrooy hoort gewoon in het Nederlands elftal, in tegenstelling tot die Jan met de lange achternaam. Maarja, daar hebben we het maar al te vaak over gehad hier.:)

EDIT: Hoe werken die verdomde multiquotes? Heb ze nu zelf maar gecopy/paste.

True, enorme inzet ook.

Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    @ LA

Je vergeet Schaars!
    Hij kwam dan als invaller, maar speelde de resterende minuten erg goed!

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Pascal wat vind jij van de nieuwe shirt sponsor van Barca. Aangezien jij volgens mij een diehardje bent.

Ik vind het wel een heel mooi gebaar van Barca. Ook omdat ze meteen die slogan veranderen. Alleen vroeg ik me af hoe lang deze overeenkomst gaat duren. En of dit niet een zet is om de mensen eraan te laten wennen en dat er dan over 2 jaar een bedrijfsnaam opstaat!!

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja je hebt gelijk, maar ik vind dat Heitinga toch wel bij de selectie kan, desnoods als invaller. Men vergeet weleens dat ze nog best jong zijn, en Heitinga kan deze wedstrijden/trainingen goed gebruiken voor later.
    Ik vond Nigel de Jong ook tegenvallen trouwens.

Nistelrooy moet inderdaad ook gewoon terug in de selectie, Seedorf, Davids, vBommel zijn gewoon de beste middenvelder die we hebben. Ze verdienen meer dan dit. Seedorf wordt in mijn ogen ook iets teveel uitgekotst, hij is en blijft een topspeler..

19. mars15

mars15 Guest

Was vandaag nog naar de training, die griek scoorde nog een paar keer

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ok.. maar die mag niet meedoen met oranje :)

valt me altijd op dat jij soms echt met totaal iets anders aankomt :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina