Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja we weten nu wel dat jij geilt op 0118.. :{

Opgezwolle heeft echt wel goede raps.. Het is gewoon watmeer omschreven dan echt verteld.. Wil je dat horen moet je een keer écht luisteren gap.. ;) :+

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Eigen wereld een sterk album
    Ut zwarte aap vind ik ook dik, alleen die heeft niet gwonne :'-(

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nevermind

Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, wat ijl je? Ik heb Eigen Wereld al vele malen geluisted. En het klinkt allemaal wel chill ja. Ik vind ze ook dope. Maar raps zijn nou niet echt top. Helemaal slecht zijn ze b.v. in het nummer Ballans. Ik geef maar een voorbeeld...

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Balans is een van mijn favoriete tracks om heel eerlijk te zijn.. Flowt erg lekker.. boeiend dat die track vrijwel nergens over gaat, het is een lekkere track. Het zegt wat mij betreft wel wat, dat Opgezwolle die prijs wint.. (En die ventjes die jij d/r't niet.. ;))

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een lekkere track. Maar de lyrics hadden ze net zo goed weg kunnen laten. Dat bedoel ik... Ik heb hier nog een track van 0118, alleen ken ik hem niet. Nou, ik weet niet hoe hij heet... Kan iemand me vertellen hoe ie heet?

7. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Opgezwolle teert veelal op kinderrijmpjes en schoten voor open doel. Niks bijzonders dus.

9. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hoor.

10. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Kempi is zeker wel dope..

Ik vind Appa(volgens mij voorheen member van THC) ook heel goed, ken je die? En Nino is ook heel relaxt, heb ik ook een mixtape van!

11. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Appa is is goed! Nino vind ik wat minder maar niet slecht ofzo.
    www.appaman.nl voor de mixtape

12. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HHHHHHHHHHAHAHHAHAHAHAHAH BERRRRRIEE

HELD

je laat me altijd zoooooooo hard lachen terwijl je serieus bent :')

13. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de rechtzaal te Den Bosch is vandaag de eis tegen de 20-jarige Kempi bekend gemaakt. De rapper, die sinds mei jl. ook tot de Top Notch stal behoort, hoorde twee jaar gevangenisstraf waarvan een half jaar voorwaardelijk tegen zich eisen. Over twee weken wordt het uiteindelijke vonnis bekend gemaakt.

Kempi, die zelf hoopte dat de tiende sterfdag van 1 van zijn voorbeelden Tupac hem vooral goed nieuws zou brengen, wordt medeplichtigheid aan het toedienen van letsel ten laste gelegd. Sinds april dit jaar zit hij daarom in voorarrest in het Huis van Bewaring te Den Bosch. Eind juni was de eerste keer dat Kempi voor moest komen, maar toen werd de zaak uitgesteld naar vandaag, ivm ziekte van 1 van de betrokken rechercheurs. Kees de Koning was in juni en vandaag in het Gerechtshof aanwezig: 'Ik ben blij dat er eindelijk schot in de zaak zit. Je merkt dat er vanwege de publiciteit nu heel anders met de zaak wordt omgegaan. In Kempi's psychologisch rapport stond onder andere dat Kempi zijn raptalent nog al zou overschatten. Hierdoor onstond op de publieke tribune, gevuld met vrienden, familie en fans enigszins rumoer, de rechter dreigde zelfs even de zaal te ontruimen' aldus De Koning.

Eind september is de uitspraak. Als de straf conform de eis is, zit Kempi met aftrek van de gebruikelijke strafvermindering, het voorarrest, en het halfjaar voorwaardelijk nog een jaar vast.

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry?

Kan je iets duidelijker zijn?

Kempi is wel dope btw. Wel balen van z'n zaak, maar die mixtape is wel dope. Hij is wel goed, maar vind hem verder niet zo bijzonder. Mischien nog eens wat vaker luisteren.

15. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Typhoon, Raymzter, Jawat, DuvelDuvel en Opgezwolle dat is nederhop!

16. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    LSD Zaandam :)

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als het nederlands is, is het nederhop hoor.. :+

Maar als dat een beetje je stijl is, moet je Engel & Daniël eens uit moeten checken. Komen uit Hoorn, en zijn echt ontzettend goed bezig.

18. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Berrie zat zo te braggen over 0118, dus heb ik Harde Schijf maar gedownload. Paar keer beluisterd, toen ook maar Flessepost gedownload. Ook nog Negatief Beeld van KGV gedownload, en ben ook naar Lost Rebels - Revolutie gaan luisteren [had 'm al; alleen nooit echt geluisterd].

Maar damnnn, deze shit is echt veel doper dan Opgezwolle, Jawat!, Duvel, etc.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waar? Want op leipe shit kan ik alleen engelstalige muziek vinden. Nederhop dat in de winkels ligt mag daar niet gepost worden.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heeft iemand eigenlijk dat Album van the Partysquad al gespot?? Of wordt ik nu genadeloos afgezeken omdat ik daar om vraag??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina