Nick, sorry, maar het shirt van Argentinie ziet er prima uit in PES. Is het niet naar wens, dan is daar een editor voor en binnen 1min heb je er een streperig shirt van gemaakt.
Dan heb ik het alleen nog over het Argentinie shirt, maar kan je de logos etc etc dan ook editen. Ik koop niet een game om voordat ik wil spelen alles eerst eens goed te zetten
6-2 winnen van een ervaren PES speler is als niet ervaren PES speler onmogelijk. Dan is of de wedstrijd duur 45min per helft geweest, of je vriend had zoveel verdovende middelen ingenomen dat hij niet meer normaal kon spelen, of je zuigt uit je duim.
Schijnbaar is het dan toch mogelijk, een ervare speler hoeft niet per se goed te zijn. De speelduur was 4 min per helft, en mijn vriend gebruikt (voor zover ik weet
) niks verdovends. Ik zuig dit niet uit mijn duim, maar jij mag bepalen wat je wel en niet gelooft
Ik zie waar spelers heenwillen, wissel snel van mannetje om het gat dicht te lopen, wissel weer van mannetje, druk pressie uit op je aanvallers. Ik denk echt serieus dat je geen (hooguit 1) goal bij mij zult scoren (een mazzeltje).
Iedereen mag vrij denken wat hij wil.
Ik heb gister FIFA WC2006 opgehaald bij een maatje van mij (voor de 360), maar wat speelt dat irritant zeg. Geen lange passes naar de zijkanten, je kunt nauwelijks lekker combineren, de animaties zijn slecht (ik scoorde met v. Nistelrooy, maar in de replay was het net of hij de bal niet raakte, toch schoot hij hard in de hoek), de ballphysics zijn gewoon klote en tjah... Ik vond de graphics op mijn HD scherm nou ook niet echt om te kwijlen. Zelfs op het veld kwam er een kring van licht om de spelers heen. De beginscene zijn de spelers een beetje wazig (ook voorzien van een goddelijk licht), de omgeving eromheen (stadion) is dan scherper. Alleen de 'cut-scenes' (als de bal uit is ofzo) zien er wel netjes uit, dan is het net een echt shirt met alle gaatjes e.d.. Ik koop daar alleen geen game voor. Ik wil gameplay! Ik hoef niet een sterretje boven een speler te zien, omdat deze speler zogenaamd speciale 'gaves' heeft.
Ok maar jij heb het hier over Fifa WC, het is wel ongeveer hetzelfde principe als Fifa 2007 maar het zijn toch hele andere games. Je kan Fifa en Wc niet me elkaar vergelijken. Jij koopt de game niet omdat bijvoorbeeld alleen een shirt levensecht uitziet jij wil gameplay, maar zoasl ik al eerder zei ( hier hierboven) koop ik niet een game om daarna eens op mijn gemakje alle spelers, teams en shirts goed maken
Anyway, je kunt beter beide demo's spelen, iets van 20 potjes spelen en dan beslissen wat de betere game is. Ik ga dat ook doen. PES staat voor mij nu vast, maar wie weet wat FIFA nu eindelijk eens uit de hoge hoed tovert. I'll just give it a try.
Goed zal ik eens doen maar voor mij staat nu Fifa vast
Maar als Mistelroum Nistelroooy is zie ik wel verder
PES aanvallen vanwege de licenties (die ze voor sommige competities nog niet hebben) is net zo sneu als voor de Playstation 3 te kiezen, gewoonweg vanwege het feit dat de Xbox 360 van Microsoft is.
Hoezo, ik kan mensen best begrijpen als ze voor realisme gaan in hun game keuze, en daar is realiteit ook een onderdeel van. Dus als PES op sommige punten niet realistisch is is dat niet sneu maar gewoon een feit.
P.S. Je snapt wel dat je gratis demo's kunt downloaden heh, ook al heb je geen Live Abonnement? Een gast die ik laatst sprak die dacht dat hij zonder Live niet de marketplace op kon. Tjah... Je weet maar nooit heh
Ja dat weet ik , ik zal ze beide downloaden en dan eerlijk kiezen ook al wordt mij keuze dan toch Fifa
Klik om te vergroten...