1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een voetbalgame speel wil ik ook echte shits kunnen zien, en niet een Argentinie shirt met maar 1 breede blauwe balk erop.

    .[/QUOTE] Nick ik weet niet of je ooit PES serieus gespeeld hebt (meer dan 20 wedstrijden),.[/QUOTE]

    Ja ik heb 20 wedstrijden gespeeld (meer zelfs) tegen een gast die het spelletje al lang speelt, hij verandere elke positie en ik ging met een onaangepaste 4-3-3 het veld in en ik won met 6-2 er was geen kunst aan.

    .[/QUOTE] Maar ik zou zeggen koop beide games en geef ze beiden een eerlijke kans. .[/QUOTE]

    Bij games ? 140 eurie voor 2 games waarvan ik er maar 1 speel, srry maar dat gaat me een beetje te ver.

    .[/QUOTE] Doe een paar keer mee met een toernooi of competitie op onze site en kijk dan wat je er dan van vindt. .[/QUOTE]

    Hoe kan ik meedoen als ik geen PES of XBox live heb ? :9

    Als je dan nog liever FIFA speelt, heb ik echt waardering voor je en ben je een Die-hard FIFA speler, net als Mars15.[/QUOTE]

    Bedankt voor de waardering dan, want waarschijnlijk blijf ik toch Fifa spelen. Maar als jij me aan een (gratis) versie van PES kan helpen ben ik bereid het wel te spelen :)
     
  2. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Kommop FIFA spelers, hou aub op met dat vreselijk slechte argument van die licenties! Na de release van PES6 is het hooguit een paar weken wachten voor de option file verschijnt!
     
  3. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar hoe krijg je zo'option file op de 360 (heb geen Datel XSATA...ga hem ook niet kopen)? :{
    maja anders verander ik zelf alles....is zo gedaan \o/

    tsja of ik scoor met von Mistelroum een vette goal (pes6) \o/ of je scoort met van Nistelrooy een gare goal :'-(

    Gister nog filmpje van fifa 07 gekeken....schoten gaan nog steeds als een rechte lijn op goal. =( :emo:
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Inderdaad over die Option File!
    Op de Xbox kon je geen Ipod ofso aansluiten, maar alleen die Max Drive!

    Maar is het niet straks mogelijk om zo'n Option File met een apparaat als een I-pod over te zetten?
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nick, sorry, maar het shirt van Argentinie ziet er prima uit in PES. Is het niet naar wens, dan is daar een editor voor en binnen 1min heb je er een streperig shirt van gemaakt.

    6-2 winnen van een ervaren PES speler is als niet ervaren PES speler onmogelijk. Dan is of de wedstrijd duur 45min per helft geweest, of je vriend had zoveel verdovende middelen ingenomen dat hij niet meer normaal kon spelen, of je zuigt uit je duim.

    Ik zie waar spelers heenwillen, wissel snel van mannetje om het gat dicht te lopen, wissel weer van mannetje, druk pressie uit op je aanvallers. Ik denk echt serieus dat je geen (hooguit 1) goal bij mij zult scoren (een mazzeltje).

    Ik heb gister FIFA WC2006 opgehaald bij een maatje van mij (voor de 360), maar wat speelt dat irritant zeg. Geen lange passes naar de zijkanten, je kunt nauwelijks lekker combineren, de animaties zijn slecht (ik scoorde met v. Nistelrooy, maar in de replay was het net of hij de bal niet raakte, toch schoot hij hard in de hoek), de ballphysics zijn gewoon klote en tjah... Ik vond de graphics op mijn HD scherm nou ook niet echt om te kwijlen. Zelfs op het veld kwam er een kring van licht om de spelers heen. De beginscene zijn de spelers een beetje wazig (ook voorzien van een goddelijk licht), de omgeving eromheen (stadion) is dan scherper. Alleen de 'cut-scenes' (als de bal uit is ofzo) zien er wel netjes uit, dan is het net een echt shirt met alle gaatjes e.d.. Ik koop daar alleen geen game voor. Ik wil gameplay! Ik hoef niet een sterretje boven een speler te zien, omdat deze speler zogenaamd speciale 'gaves' heeft.

    Anyway, je kunt beter beide demo's spelen, iets van 20 potjes spelen en dan beslissen wat de betere game is. Ik ga dat ook doen. PES staat voor mij nu vast, maar wie weet wat FIFA nu eindelijk eens uit de hoge hoed tovert. I'll just give it a try.

    PES aanvallen vanwege de licenties (die ze voor sommige competities nog niet hebben) is net zo sneu als voor de Playstation 3 te kiezen, gewoonweg vanwege het feit dat de Xbox 360 van Microsoft is.

    P.S. Je snapt wel dat je gratis demo's kunt downloaden heh, ook al heb je geen Live Abonnement? Een gast die ik laatst sprak die dacht dat hij zonder Live niet de marketplace op kon. Tjah... Je weet maar nooit heh ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het Nederlands elftal heeft in PES6 nu wel de echte namen. Heb daar screenshots van gezien (van de PS2 versie).
     
  7. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    NL licentie zit er gewoon in...
     
  8. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog vragen
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ikke.......

    Waarom quote jij zo beroerd?
     
  10. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
  11. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    weten jullie hoe het met de online modus is van PRO? Bij fifa is dat natuurlijk dit jaar wel super, maar hoe zit dat met Pro?
     
  12. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry???? Super??? Nou vriend, ik heb thuis een superverbinding. En ik vind het onlinegebeuren van fifa best ruk. Fifa heeft nog best veel last van lag heeft.
    Vaak wordt de connectie ook verbroken zodra ik een corner neem. Ik heb t al een paar x meegemaakt dat in de rust de connectie “vastliep”
    Dan blijft die camera ronddraaien in t stadion zeg maar en de enige manier hoe je eruit komt is ‘Quit match”.
    Nee, ik kan je hier helaas geen gelijk in geven.
    Zeker niet als ik kijk naar m’n andere spellen, waarbij mijn verbinding altijd top is. Nooit geen gezeik mee.
     
  13. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Nooit last van gehad, in t begin toen ik ranked speelde voor t eerst had ik wel lag. Maar als je nog niet online heb gespeeld heb je zure ranking, dus lag aan verbinding van die andere gast. Me ranking werd beter, 3e wedstrijd ofzo had ik er g1 last meer van. En 1e 2 wedstrijden was het wel speelbaar, want als ik 1 ding haat dan is het lag.
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Pff online mag echt wel verbeterd worden bij. Pes. Dat zit bij fifa idd veel beter in elkaar. Duurt soms jaren voordat je een game hebt en heel vaak flikkert hij eruit.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bij PES5 duurt het echt niet lang voordat je een game hebt. Tenminste als je een beetje punten hebt, ik hoef nooit lang te wachten.

    Ik ben er in 700 wedstrijden online 2x uitgegooid tijdens een game, dus dat is helemaal niets. Dat ligt eerder aan jouw verbinding of die van je tegenstander op dat moment.

    Er zijn weinig mogelijkheden online bij PES (geen toernooiopzetjes ofzo), en de lag is storend. Belachelijker is dat je van host wisselt per helft. Dat is behoorlijk vervelend aangezien je niet weet of je tegenstander ook een goede verbinding heeft.
     
  16. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk altijd gewoon games uit de FIFA reeks gekocht. Maar aangezien ik zoveel positieve dingen over de PES serie hoor ga ik nu toch wel twijfelen, omdat ik gewoon een uitdagende voetbalgame wil hebben, maar wel eentje met (bijna) alle licenties.
     
  17. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ga je voor pro evo, een uitdagender of beter voetbalspel is er niet. als je echt van de sport houdt heb je met pro evo het beste spel ooit, mijn mening
     
  18. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe toch eens op PES loverboy :mad:
    Ik ben het met je eens dat que gameplay PES beter is, maar jij doet net alsof PES op alle punten beter is. Dat is echt niet waar. DIt jaar gaat Fifa een sterke versie neerzetten let maar op :thumbs:
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat ligt eraan. Wat vind de speler in kwestie leuk? Ik hou van realistisch voetbal en ga dus voor gameplay. Hij zegt dat als je daadwerkelijk van de sport houdt je voor PES moet gaan. Licenties zijn tof hoor, maar de gameplay van Fifa spreekt mij gewoon niet aan.

    Ik vind PES persoonlijk op zowat alle vlakken beter. Gameplay, voetbalgevoel en realisme zijn de belangrijkste punten voor mij persoonlijk. Op die punten is PES gewoon de betere van de twee. Qua licenties en presentatie kan ik begrijpen dat men Fifa beter vindt. Ook doet Fifa veel aan randzaken, de game wordt vaak volgepropt met van alles om de speler veel te doen te geven.

    Fifa 2007 gaat vast beter worden dan dat Fifa World Cup 2006 was, dat geloof ik wel. Maar Konami zit ook niet stil.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zeker onder het motto "3x is scheepsrecht" ? :lol:

    Ze hebben al 2 pogingen gedaan en ze zijn beide (jammerlijk) mislukt. Ik vrees dat '07 geen uitzondering op deze regel gaat worden.
     

Deel Deze Pagina