[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik bedoel alleen maar dat ik grafisch nog niet onder de indruk ben ... beide zijjn ze next-gen :)

    je weet immers maar nooit met Sony ... voorje het weet krijg je een PS 2.5 ;)

    (grapje)
     
  2. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even terug te koem op fardo's post, al dan niet serieus, ik zie ook weinig verschil tussen de laatste screens van de ps3 en de 360, voor zover je het kan vergelijken... Bovendien vind ik de opmerking van boss die meteen in het defensief gaat een beetje raar. Gewoon een beetje relaxed doen, mag je tegenwoordig ook al niet iets negatief zeggen ?
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Mooi en zullen we nou maar weer on-topic gaan in plaats van dit constante gezever ? :{
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het 2de deel van zijn post is inderdaad gezever,maar het 1ste deel niet.

    De 360 en PS3 screens verschillen inderdaad niet veel van elkaar, maar ik heb het dan wel over de 2de generatie 360 games en de 1ste generatie PS3 games (of van een vroege build van de volgende generatie games).
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De plaatjes die nu getoond zijn komen niet met de launch (amerika) uit ... dit zijn 2de generatie ps3 games .. maar verder ben ik het met je stelling eens :+...

    wat ik dus wilzeggen de generaties verschillen niet veel
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Resistance en Motorstorm komen uit met de launch dacht ik. DMC4 niet, maar die screens representeren waarschijnlijk nog niet de graphics zoals ze moeten zijn.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben na de show van E3 2005(WoooooooooooooooooooooooooooooT) en de demo van E3 2006 niet onder de indruk van Motorstorm ... sorry .. ik geloof niet meer in die game .. Resistance vindt ik persoonlijk op Call off Duty 2 lijken .. niet deel 3 ... laat staan Gears of War ... Je kunt echt zien dat deze games eerste generatie PS3 zijn (niet negatief bedoeld)
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Voor de 1e generatie zijn dit gewoon goede games, want je gaat me nou niet vertellen dat de launchgames van de 360 zo geweldig waren hé :): Dat waren gewoon solide games, niets meer en niets minder. Maar goed aan de andere kant kan ik mij beter gaan afvragen in welke PS3 game jij nog wel gelooft aangezien jij haast elke PS3 game zit af te kraken :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2006
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Moet wel zeggen dat screenshots regelmatig een verkeerde indruk kunnen wekken. Doe mij maar een filmpje van HD kwaliteit :cool:
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat idd niets boven dat :cool:
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    *trakeert jullie lekker op een HD trailer :+

    Klik!

    Kijk voor zulke games ga ik nou een PS3 halen, wat ziet deze game er toch werkelijk waar fenomenaal uit zeg :eek:

    Maar goed verder nog :

    De launchtitels voor de PS3 ?

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2006
  12. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een paar opmerkingen over het launch game / screenshot geneuzel.

    Allereerst MotorStorm. Heel leuk al die screenshots maar het zijn voornamelijk shots die je tijdens gameplay helemaal niet ziet. Verder is dit een titel met bizar veel blur. Waarom?? Blur is een foefje, niets meer en niets minder. Zet de game op pauze, zet het foefje uit en maak die shot, niet bijzonders. En als je even stil gaat staan zie je toch ook geen blur? Een mogelijke reden van de blur is om de low-res en low-poly omgevingen te verdoezelen. Wat trouwens duidelijk zichbaar is op een screenshot zonder al die blur. De voertuigen vind ik verder vrij low-poly en ook low-res. Zie bijvoorbeeld enkele screenshots van die motorrijder. Op sommige screenshots ontbreekt het detail compleet, vreemd.

    Over Resitance, ik begrijp die 'hype' totaal niet. Ik heb al verschillende gameplay filmpjes gezien en ik zie niet wat er nou zo bijzonder aan is. Het doet mij denken aan COD2 / Black. Als ik de filmpjes bekijk zie ik de zoveelste mindless first person shooter. Iedereen loopt maar te schreeuwen van ohh vet geweldig dit en dat, ik begrijp die ophef niet.

    En dan het vergelijken van de launches. Onzinnig. Ten eerste, de PS3 zou in de lente van 2006 uitkomen. Na het 1e uitstel hebben ontwikkelaars juist veel meer tijd gehad om hun games op te poetsen en af te ronden. Eigenlijk is het al niet meer helemaal eerlijk om over '1e' generatie spellen te spreken. Als de 360 was uitgesteld met een paar maanden had je ook meer en mooiere spellen gezien. Duhh .. Verder verschijnt de PS3 hier in maart 2007. Een console die qua graphics en geluid niet onder doet voor die andere console die 1.5 (!) jaar geleden al verscheen. Met andere woorden, begin 2007 geniet je van graphics en audio die in eind 2005 al mogelijk waren, voor minder geld. En dan gaat men de kwaliteit van de verschillende titels met elkaar vergelijken .. ze verschijnen 1.5 jaar later!

    En dan het gepraat over kinderziektes die dan wel verdwenen zullen zijn. Bizar. Dus men gaat er nu al vanuit dat de PS3 ze zal hebben? Lekker veel vertrouwen heb je dan in je console. Verscheping naar Europa kost relatief veel tijd, er is veel minder tijd dan jullie denken om kinderziektes voor de Europese launch eruit te krijgen. Niet elke kinderziekte is verholpen met een firmware aanpassing, ook hardware aanpassingen kunnen nodig zijn. Dit houdt in dat assemblage lijnen en/of het productie proces aangepast dient te worden. En dat kost ook tijd.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja we moeten nou niet gaan overdrijven en doen alsof games als Motorstorm en Resistance slecht zijn he, want deze games hebben voldoende kwaliteiten. Feit is echter dat jij de hele week Sony al zit te bashen en jezelf nu wel duidelijk als een XL fanboy laat bestempelen :emo: Maar goed nogmaals als we kijken naar de PS3 launchlist dan ziet het er allemaal netjes uit. Xbox 360 launchgames als PDZ(lees:hype) en Kameo waren nou ook niet bepaald titels om naar huis te schrijven :{ Daarbij komt ook nog dat de launchgames van de PS3 vele malen diverser zijn dan die van de 360, tenminste dat vind ik :)
     
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zeg ik dat ze slecht zijn? Don't jump to conclusions so quickly boy.

    En sinterklaas bestaat ook. Beargumenteer eens?

    Sony bashing was geheel gegrond na de zoveelste fabeltjes en leugens van Sony. Maar als jij je lekker door Sony wilt laten afzeiken, be my guest.

    Gaan we weer.

    Je hebt niet helemaal mijn punt begrepen. De PS3 games lopen in vergelijking 1.5 jaar achter. Na zo'n tijd verwacht ik meer dan wat ik tot op heden heb gezien. En als de 360 in maart 2007 had gelaunched dan was de launch toch ook diverser? Dus ik begrijp het punt niet wat je wilt maken.

    Stellen we de PS3 launch toch uit naar eind 2007? Is de launch nog diverser, en meer AA titels. Duhh .. Maar deze discussie hoort trouwens in de VS thread thuis.
     
  15. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ieder z'n mening hè. Dat jij er niet veel in ziet is perfect mogelijk. Zelf vind ik het er een zeer gepolished en solid product uit zien wat vooral heel leuk om te spelen lijkt.



    Deze reactie begrijp ik niet.
    Volgens mij heeft dit gewoon te maken met realistisch zijn. Het is beter aan te nemen dat er in het begin foutjes kunnen zijn.
    Stel dat men hier verkondigde dat PS3 geen kinderziektes zou hebben zou jij waarschijnlijk bij de eerste zijn om daar op in te gaan.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @macdennis

    _O_ _O_ _O_ helemaal mee eens.
    Had ik zelf niet beter kunnen verwoorden.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    2 December 2005 <> 11 November 2006

    Waar heb je het over 1,5 jaar?
    Verder vind ik Motorstorm er aardig uitzien. Dat de blur erin zit is niet gedaan vanwege de low textures, maar om snelheidsgevoel te creëren... of was MotoGP2 ook lelijk?
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Resistance neemt 20 Gig in met compress technieken!!!:

    1 up heeft een kans gehad om de game te testen:
    Filmpje vind je hier:
    http://www.1up.com/do/gameOverview?cId=3140599
    of hier:
    http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2712&cat=catps3
    In mijn ogen zeer indrukwekkend! En 40 man online! Dat is gewoon bom, en de gameplay ziet er gewoon fantastisch uit,in mijn ogen dan...

    Maar het mooiste hebben we nog niet mogen zien:

    Voor het volledige:
    http://blogs.ign.com/Ted-Insomniac/2006/09/07/30283/
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het filmpje gezien en ik vond het mooi, maar niet daverend. Zeker een lijp spel lijkt het me, maar het is net of de fgx gedowngrade zijn. En dat het spel 20 GB groot is zie ik er niet vanaf.
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    resistance kan gewoon niet floppen, zeker als je weet dat de makers van rachet en clank er aan werken
     

Deel Deze Pagina