Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jel0, 9 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Ben benieuwd naar deze game, maar zou pas zomer 2007 worden ofzo ? Dan ga ik hem toch wel halen denk ik

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    hij breit door op jouw verhaaltje, en daarin zeg jij:
    dan neem ik aan dat jij het niet bepaald realistisch vind, en dan neem ik ook aan dat traxx dh het met jou eens is. :{ maar als dat allemaal niet het geval is... dan zijn games nog steeds onrealistisch. dat is een feit

3. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal jij het idee van dat realisme vandaan. Bugs, glitches, AT-schakeling, slome tegenstanders, slechte leaderboards, te weinig garages en slechte tijdmeting heeft allemaal niets met het race realisme te maken. Het zijn gewoon vele aspecten waar BC het heeft nagelaten er iets fatsoenlijks mee te doen, en die slecht uitgewerkt zijn. Dat heeft niets te maken met realisme; Ik mag aannemen dat een developer-team een fatsoenlijke klok kan implementeren, en dat als ze 8 garages kunnen maken, er ook 9 kunnen maken, om maar een enkel voorbeeld te nemen. Ze hadden deze dingen gewoon veel beter kunnen uitwerken.

En wat is je probleem met het feit dat JeePee en ik, en VELE anderen, ontevreden zijn over het spel. Blijkbaar heb je of PGR2 niet meegemaakt, of je bent gewoon zo'n mainstream gamer (waar niets mis mee is hoor) dat je alle nalatendheid van BC niet merkt, maar hoe dan ook, wij hadden veel meer verwacht van PGR3 als next-gen racer, en hoopten op een voortboorduring van PGR2. Dit is zeker niet het geval.

Maar we gaan off-topic, ik heb al aangegeven wat ik van PGR4 hoop dat het wordt, en dan is iedereen weer tevreden.:):

Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    laat ik het anders zeggen.

vervang realisme met perfectionisme 8) nu iedereen blij?
    ik game niet om me te irriteren aan alle bugs en glitches.

trouwens. als iedereen zich echt zo ergert aan al die onafgewerkte zooi, dan hoop ik ook dat deel 4 beter wordt.

Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  5. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk waren de bugs en glitches niet het ergste waarin ik me irriteerde. Ik kon gewoon niet of nooit wennen aan het scherp sturen van de auto's. Hoe hard je ook rijd, een tikje naar rechts zo op de nurburgring al fataal zijn. Hierdoor werd de kans op leuk driften ook verspeelt en werd de game nog meer arcade. Het is niet erg als een racegame arcade wordt, want dat is PGR2 ook, maar dit gaat wel heel ver.

We moeten idd weer on-topic gaan, maar wat leuker dan in een PGR4 threat deel 3 af te zeiken? eindelijk kom ik mensen tegen die eindelijk echt zeggen dat deel 2 beter is. Dus PGR3 comp. deelnemers de competitie van deel 2 staat nog open :)

(grapje)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina